Ventspilī pieredzes apmaiņā bija ieradušies Rīgas vispārizglītojošos izglītības iestāžu un pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji, lai iepazītos ar darbu mūsu pilsētas izglītības iestādēs.

Pieredzes apmaiņā ieradās Rīgas izglītības un informatīvi metodiskā centra pārstāvji un Rīgas 9. vakara (maiņu) vidusskolas, Rīgas Zolitūdes ģimnāzijas, Mežciema pamatskolas, Rīgas Pļavnieku pamatskolas, Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas, Rīgas Angļu ģimnāzijas, Rīgas 6. vidusskolas, Rīgas Valda Avotiņa pamatskolas – attīstības centra, Rīgas Klasiskās ģimnāzijas, Rīgas 13. pirmsskolas izglītības iestādes „Ābecītis”, Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes „Viršu dārzs” un Rīgas 273. pirmsskolas izglītības iestādes vadības komandas. Pieredzes apmaiņas mērķis - izglītības iestāžu attīstības, kvalitātes pilnveidošanas, darbinieku izaugsmes un sadarbības jautājumi.

Vispirms viesi ieradās Ventspils Valsts 1. ģimnāzijā, kur noklausījās Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvaldes vadītājas vietnieces Ingunas Rudēvicas un Ventspils Metodiskā dienesta vadītājas Ingas Pāvulas prezentāciju par izglītības iespējām un nodrošinājumu Ventspilī. Pēc prezentācijas katras skolas pārstāvji viesojās kādā no Ventspils vispārizglītojošajām skolām, savukārt pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji – pirmsskolas izglītības iestādē „Eglīte” un „Varavīksne”, iepazīstot Ventspils izglītības iestādes, pedagogu darbu, kā arī vērojot mācību stundas un nodarbības.

Pēc viesošanās vispārējās un pirmsskolas izglītības iestādēs, viesi apmeklēja arī Ventspils Tehnikumu, bet pieredzes apmaiņas noslēgumā tikās Pārventas bibliotēkā, lai dalītos iespaidos ar dienā iegūto un pieredzēto. Viesu atsauksmes par Ventspils izglītības iestādēm un darbu tajās bija ļoti pozitīvas un katrā no tām gūtas vērtīgas ierosmes turpmākajam darbam.

Pēc dalīšanās iespaidos Rīgas viesus ar īso ventiņkursu iepazīstināja ventiņu stāstniece un tautas tradīciju izzinātāja Līga Reitere, bet Pārventas bibliotēkas vadītāja Igeta Gredzena - ar bibliotēkas mājīgajām telpām un darbu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: