Šodien Ventspilī turpinās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras sadarbībā ar Eiropas Komisiju un Rīgas Ekonomikas augstskolu rīkotais semināru cikls par starptautisko mārketingu.

 Seminārā tiks izpētīts kultūras aspekts, nosakot kultūras lomu starptautiskajā mārketingā, soli pa solim atklāta stratēģiskā pieeja, vairāk uzmanības pievēršot starptautisko tirgu apguvi veicinošajiem faktoriem, potenciālo tirgu izvēlei, starptautiskā mārketinga izpētei, stratēģijai, ieiešanai tirgos u.c. jautājumiem, ziņo LETA.

Seminārus vadīs Mičiganas universitātes Stīvena M.Rosa Biznesa skolas stratēģijas un mārketinga pasniedzējs, Mičiganas universitātes Krievijas un Austrumeiropas studiju centra lektors Džons Brānčs.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: