Ventspils pilsētas pašvaldības SIA „Ventspils siltums” organizēja informācijas dienu, kurā piedalījās gan ēku apsaimniekotāji no pilsētas labā un kreisā krasta, gan iedzīvotāji.

Tikšanās mērķis bija skaidrot Siltuma pakalpojumu lietotājam, kā veidojas maksa par siltumenerģiju ēkai un informēt par faktoriem, kas būtiski ietekmē maksājumu lielumu, kā arī sniegt ieteikumus siltumenerģijas efektivitātes uzlabošanai un izmaksu samazināšanai.

„Ventspils siltums” prezentācija tika uzsvērta uzņēmuma, ēku apsaimniekotāju un dzīvokļu īpašnieku (īrnieku) likumiskā atbildība un tās robežas, kā arī par energoefektivitātes ietekmējošiem faktoriem. Tikšanās laikā notika spraigas diskusijas par satraucošām tēmām un, iespēju robežās speciālisti sniedza atbildes un piedāvāja iespējamos risinājuma variantus.

Tikšanās laikā tika apspriesti jautājumi par iespēju atsevišķiem dzīvokļiem veikt siltuma maksājuma pārrēķinu, konstatējot neatbilstošu temperatūru dzīvojamās telpās, kā arī par iespēju pieaicināt ekspertus temperatūras mērīšanai un fiksēšanai. Par ēku apsaimniekotāju atbildību uzturēt ēku un visas tās telpas atbilstošā kārtībā, kā arī iespēju un veidiem kā strādāt ar parādniekiem.

„Ventspils siltuma” tehniskie darbinieki arī dalījās pieredzē un praktiskos ieteikumos par nepieciešamību un pielietojamām metodēm siltumapgādes sistēmu un radiatoru skalošanā, par pilnvērtīgu ēku individuālo siltummezglu regulēšanas izmantošanu.

Informatīvās dienas noslēgumā vārds tika dots Ventspils sociālā dienesta darbiniecei, kura savā teiktajā uzsvēra, ka tieši ēku pārvaldnieki var sniegt informāciju dzīvokļu īpašniekiem, kuriem pastāv grūtības savlaicīgi veikt komunālos maksājumus, par iespēju griezties Ventspils Sociālajā dienestā un saņemt pabalstu daļējai siltumenerģijas patēriņa kompensēšanai. Pērn šāds pabalsts tika piešķirts 1600 mājsaimniecībām.

Pēc tikšanās klātesošie necentās ātri pamest telpas, bet gan vēlējās izmantot iespēju gūt speciālistu ieteikumus dažādu situāciju risināšanā. Šādas informācijas dienas tiek organizētas periodiski un tradīcija tiks turpināta, jo PSIA „Ventspils siltums” vienmēr ir gatavs tikties ar saviem klientiem un diskutēt par aktuālām tēmām, turklāt ir atvērts dialogam, lai nodrošinātu veiksmīgu sadarbību arī turpmāk.

PSIA „Ventspils siltums” aicina visus, kuri uzdot jautājumu vai vēlas noskaidrot kādu konkrētu situāciju, minēt pēc iespējas precīzākus datus. Tas ļaus speciālistiem sagatavot daudz precīzāku atbildi un skaidrojumus.    

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: