Valsts reģionālās attīstības aģentūra uzsākusi ERAF līdzfinansēta projekta „Publiskās pārvaldes dokumentu pārvaldības sistēmu integrācijas vides izveide" īstenošanu.

   

Projekts paredz izveidot publiskās pārvaldes dokumentu vadības sistēmu integrācijas vidi un veikt standartizētu elektronisko dokumentu apriti starp dažādām iestāžu dokumentu vadības sistēmām, veicinot elektronisko dokumentu aprites pilna cikla ieviešanu publiskajā pārvaldē, kā arī izveidot elektroniskos pakalpojumus iedzīvotājiem.

Aģentūra ir sagatavojusi anketu, lai aptaujātu iedzīvotājus par pieredzi saziņā ar valsts iestādēm un pašvaldībām, sevišķi akcentējot elektroniskās komunikācijas līdzekļus. Aptauja ir anonīma, un tās rezultāti tiks izmantoti apkopotā veidā.

Aptaujā iegūtie dati palīdzēs Aģentūrai gūt priekšstatu par iedzīvotāju aktivitāti saziņā ar valsts iestādēm un plānot efektīvu elektronisko pakalpojumu izveidošanu. Jūsu sniegtās ziņas un viedoklis būs noderīgs arī citos Aģentūras īstenotajos projektos.

Anketu Aģentūra ir sagatavojusi elektroniski un tā pieejama interneta vietnē. Anketas aizpildīt līdz 2010. gada 18. jūnijam.

Līdz š.g. 18. jūnijam Aģentūra veic arī valsts iestāžu un pašvaldību aptauju, lai uzzinātu to ikdienas praksi saņemot jautājumus no iedzīvotājiem, sagatavojot un sniedzot tiem atbildes, un nodrošinot biežāk sniegto atbilžu procesa optimizāciju.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: