Strauji tuvojoties pavasarim pašvaldības SIA „Ventspils siltums” vēlas atgādināt, ka iedzīvotāji par siltumenerģijas pakalpojumiem bez komisijas maksas var norēķināties arī Abonentu daļu kasēs, veicot gan skaidras naudas norēķinus, gan maksājumus ar bankas kartēm.

Klientu ērtībām pagājušajā gadā tika izremontētas un paplašinātas Abonentu daļas telpas pilsētas kreisajā krastā – Pils ielā 12, kur iespējams ne tikai norēķināties par saņemtajiem komunālajiem pakalpojumiem, bet arī saņemt speciālistu konsultācijas. Uzgaidāmajā zālē ierīkots arī elektroniskais rindas regulators, kas ļauj optimāli organizēt apmeklētāju plūsmu.

Klientu apkalpošanas uzlabošanai uzņēmums Ventspils siltums pērn izveidoja kasi arī Ventas labā krasta Abonentu daļā, Talsu ielā 84, kur iedzīvotāji var veikt gan skaidras naudas norēķinus, gan maksājumus ar bankas kartēm ne tikai par siltumenerģijas pakalpojumiem, bet arī par ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumiem.

Klientu pieņemšana Abonentu daļās Pils ielā 12 un Talsu ielā 84 notiek katru darba dienu – pirmdienās, otrdienās, trešdienās un piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst.13.00 līdz plkst. 16.00, savukārt ceturtdienās no plkst.14.00 līdz plkst. 19.00.

Pagājušajā gadā tika ieviests arī vienotais Abonentu daļas tālrunis ar automātisko atbildētāju, lai gadījumā, kad visi abonentu daļas darbinieki ir aizņemti, zvanītājs varētu atstāt ziņu un savu tālruņa numuru atbildes saņemšanai. Šādas sistēmas ieviešanu mūsu klienti jau paguvuši atzinīgi novērtēt, jo ir iespējams vienlaicīgi apkalpot pat desmit zvana savienojumus.

Iedzīvotāji sev interesējošus jautājumus var noskaidrot ne tikai pa tālruni 636 00800, bet arī elektroniski pa e-pastu siltums.abonenti@ventspils.lv, norādot pakalpojuma saņemšanas adresi un rēķina numuru.

Pašvaldības SIA „Ventspils siltums” klientu aptaujas rezultāti liecina, ka pagājušajā gadā telefoniski ar uzņēmumu sazinājušies 19,2 % respondentu un, salīdzinot ar 2015.gadu, tas ir par 4,3% aptaujāto mazāk. Tajā pat laikā elektroniski (internetā vai pa e-pastu) 2016.gadā sazinājušies 25,1% respondentu un tas ir par 23% vairāk nekā 2015.gadā. Jāatzīmē, ka 2016.gada otrajā pusē apmeklētāju skaits Abonentu daļā samazinājies pat par 50%, jo galvenokārt klienti saziņai izmanto mūsdienu komunikāciju iespējas - e-pastu, arī sociālos tīklus.

Šobrīd saziņai un aktuālās informācijas iegūšanai klientiem pieejami divi sociālo mediju kanāli- gan Twitter konts @VSiltums, gan arī Facebook lapa Ventspils siltums. Visa aktuālā informācija pieejama arī uzņēmuma mājas lapā www.ventspilssiltums.lv, kur sadaļā e-pakalpojumi publicēta detalizēta informācija par ēku siltumenerģijas patēriņiem.

Domājot ne tikai par klientu ērtībām, bet arī par apkārtējo vidi, pašvaldības SIA “Ventspils siltums” aicina klientus izvēlēties iespēju rēķinus bez maksas saņemt savā e-pastā, jo e-rēķina pakalpojumam ir vairākas priekšrocības. Turklāt, saņemot rēķinu pa e-pastu, klients gadā ieekonomē 3,60 EUR, kas jāmaksā par drukātā rēķina piegādi. Pakalpojumu iespējams pieteikt, sūtot pieprasījumu uz e-pastu siltums.abonenti@ventspils.lv. Jāatzīmē, ka šobrīd no 12 600 uzņēmuma Ventspils siltums klientiem elektroniski rēķinus saņem turpat 9 500 klienti.

Kopš pagājušā gada nogales Swedbank klienti rēķinus par siltumu var saņemt arī savā internetbankā, kur bez maksas ar pāris klikšķiem iespējams pieslēgt rēķinu automātisko apmaksu. Šāds pakalpojums ieviests, lai rastu iespēju klientiem ērtāk norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem un nenokavēt maksājumu termiņus.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: