Apdrošināšanas noteikumus "pa diagonāli" lasa 35,7% cilvēku, pārsvarā nelasa 20,8%, bet nekad tiem uzmanību nepievērš 8,1% polišu īpašnieku, liecina "If Apdrošināšanas" veikta aptauja.

Gandrīz puse jeb 46,6% cilvēku, kuri pēc apdrošināšanas polises iegādes ir mēģinājuši iedziļināties apdrošināšanas noteikumos, atzinuši, ka tikai daļēji ir sapratuši polises nosacījumus. Turklāt ļoti daudz šajā grupā ir gados jauno, tātad pirmo reizi apdrošināto cilvēku vecumā no 18 līdz 25 gadiem, informē apdrošināšanas sabiedrība.

"If Apdrošināšanas" aptauja liecina, ka visbiežāk - 54,4% gadījumu - apdrošināšanas noteikumu uztveri traucē pārāk garais teksts. Savukārt 27,8% gadījumu apdrošinātie cilvēki atzinuši, ka, viņuprāt, apdrošināšanas noteikumu teksti ir vispārīgi un tajos grūti uztvert būtiskāko.

Lai gan liela daļa cilvēku neslēpj, ka apdrošināšanas noteikumus nelasa, daudzi negadījumos iekļuvušie tomēr ir atzinuši, ka tajā brīdī jutušies apjukuši, nav zinājuši, kas jādara, lūguši padomu tuviniekiem vai kaimiņiem. Tāpat cilvēki atzīst, ka, piesakot atlīdzību, nav pārliecināti, vai viņiem tā pienākas, un, ja tā tiek izmaksāta, jūtas kā ieguvuši lielo laimestu.

LETA

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: