Noteiktie dzelzceļa tarifi bija iemesls tam, kā rezultātā Kālija parks zaudēja būtisku daļu Baltkrievijas kravu, taču, neskatoties uz to, uzņēmumam ir izdevies atjaunot sarunas un panākt vienošanos par kālija sāls kravu atjaunošanu no Baltkrievijas, iespējams, jau no nākamā gada, norāda uzņēmuma valdes loceklis Edgars Ciniņš.

«Baltkrievijas uzņēmumi ir gatavi ar mums sadarboties, šī iespēja ir jāizmanto,» uzsver Ciniņš. Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais stāvoklis esot viena no valsts priekšrocībām cīņā par vietu globālajā ekonomikā. Līdz ar to vitāli svarīgi esot izmantot tās priekšrocības, kas Latvijai kā tranzītvalstij tiek sniegtas. Kālija parks pērn strādāja ar 7,7 miljonu eiro apgrozījumu un 1,6 miljonu eiro peļņu,.

 

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: