Minimālā mēnešalga paaugstināta līdz 780 eiro (4)
No šī gada Latvijā noteiktā minimālā mēneša darba alga tiek paaugstināta no 740 līdz 780 eiro.nPar 40 eiro pieaug arī neapliekamais minimums - no 510 līdz 550 eiro mēnesī.
Vējš 2.57 m/s
No šī gada Latvijā noteiktā minimālā mēneša darba alga tiek paaugstināta no 740 līdz 780 eiro.nPar 40 eiro pieaug arī neapliekamais minimums - no 510 līdz 550 eiro mēnesī.
Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome nolēma sniegt finansiālu atbalstu valsts aizsargājama kultūras pieminekļa – Ventspils baptistu baznīcas ēkas Platā ielā 13, Ventspilī, saglabāšanai.
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs izsludinājis nākamā gada valsts budžetu un 46 pavadošos likumus, liecina paziņojums oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis". Valdība 2026. gada valsts budžetu atbalstīja 14. oktobrī, bet Saeima to pieņēma 4. decembrī.
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs nākamnedēļ varētu izsludināt 2026. gada valsts budžetu, liecina prezidenta trešdien preses konferencē pēc tikšanās ar Ministru prezidenti Eviku Siliņu (JV) paustais.
Saeima pieņēma vairākus grozījumus likumos, kas paredz no nākamā gada palielināt atbalstu ģimenēm ar bērniem. Likumprojekti saistīti ar 2026. gada valsts budžeta un nākamo triju gadu budžeta ietvara likuma projektu.
Daļai pārtikas pamatproduktu, tostarp miltu, piena, putnu gaļas produktiem un svaigām olām, no nākamā gada vidus tiks noteikta pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazinātā likme 12% apmērā, paredz Saeimas pieņemtie grozījumi Pievienotās vērtības nodokļa likumā.
Saeimas deputāti šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus deviņos likumos, kas no 2027. gada paredz pakāpeniskas izmaiņas līdzšinējā izdienas pensiju regulējumā.
Šā gada trešajā ceturksnī vidējā bruto darba samaksa valstī bija 1835 eiro, un, salīdzinot ar 2024. gada trešo ceturksni, mēneša vidējais atalgojums palielinājās par 132 eiro jeb 7,8%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati.