Janvārī krietni krities „Ventbunkers” apgrozījums, kas galvenokārt skaidrojams ar to, ka pilnīgi apstājies mazuta tranzīts terminālī.

Ventspils osta var uzņemt jebkuru kuģi, kas vien var ienākt Baltijas jūrā. Ventspils ostā ir viena no zemākajām ostas maksām. Ventspils ostas infrastruktūra ir viena no labākajām un tiek nepārtraukti pilnveidota. Tie ir labāki priekšnoteikumi termināļu attīstībai nekā vairumā Baltijas austrumkrasta ostu. Neskatoties uz to virkne termināļu turpina strādāt aizvien sliktāk.

AS „Ventbunkers” janvārī pārkrāva tikai 145 tūkstošus tonnu naftas produktu, kas ir par 52,77% mazāk nekā 2010.gada janvārī. Vēl pirms gada AS „Ventbunkers” janvārī pārkrāva 224 tūkstošus tonnu mazuta, bet šī gada janvārī mazuta pārkraušana pilnībā apstājusies. Kopā Ventspils ostā 2011.gada janvārī pārkrauts 1,878 miljoni tonnu, kas ir par 20,76% mazāk nekā 2010.gada janvārī.

Ventspils brīvostas pārvalde nevar ietekmēt tās teritorijas nomnieku – termināļu īpašnieku un pārvaldītāju - uzņēmējdarbības politiku, tomēr no savas puses turpina un turpinās darīt visu, lai Ventspils ostā būtu labākie priekšnoteikumi uzņēmējdarbības attīstībai.

Tālākais atkarīgs no pašiem uzņēmējiem, viņu intereses un talanta izmantot Ventspils ostas piedāvātās iespējas. Viennozīmīgi, situācijā, kad apgrozījums termināļos samazinās, lielākie zaudētāji ir iedzīvotāji, jo valsts un pašvaldības budžetā neienāk tik daudz līdzekļu, cik varētu būt, ja visi termināļi strādātu ar pilnu jaudu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: