Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera šodien prezentēs Latvijā ražoto produktu pārdošanas veicināšanas kampaņu, tās nosaukumu un vizuālo identitāti.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) iniciētajā vietējās produkcijas pašpatēriņu veicinošajā kampaņā un tās organizēšanā jau iesaistījusies virkne partneru – tai skaitā Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība, veikalu tīkls "Elvi", Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Zemnieku saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Darba devēju konfederācija, kā arī virkne Latvijas uzņēmēju.

Kampaņas mājaslapā no šodienas būs pieejami un brīvi lejupielādējami kampaņas vizuālie materiāli - logo, plakāti, veikalu plaukti, uzlīmes, mājaslapu baneri u.c.

Mazie tirgotāji šo priekšmetu komplektus varēs saņemt LTRK Rīgas birojā, gan reģionālajās nodaļās Valmierā, Liepājā, Ventspilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Rēzeknē un Daugavpilī.

Jau ziņots, ka ar nolūku mazināt Krievijas noteiktā eksporta embargo sekas LTRK nolēma sākt Latvijas produkcijas izvēli atbalstošas kampaņas īstenošanu.

LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš atzina, ka ikvienam jāapzinās, ka pašmājās ražotās produkcijas izvēles jautājums pašlaik ir izdzīvošanas jautājums.

"Pērkot svešu, tiek atbalstīti citas valsts darba devēji, kuri algas izmaksā citvalstu darbiniekiem, un arī nodokļi tiek samaksāti kādas citas valsts budžetā, ikvienam Latvijas pensionāram, invalīdam, skolotājam, ugunsdzēsējam, mediķim u.c. izmaksājamo finansējuma apmēru samazinot," vērš uzmanību Endziņš.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: