26. septembrī plkst. 10:00 Inženieru ielā 101 visi interesenti aicināti uz pasākumu „Biznesa rīts”, kurā šoreiz tiks stāstīts kā izveidot veiksmīgu un efektīvu mājas lapu internetā, un kā tā var palīdzēt uzlabot uzņēmuma darbības rezultātus.

„Biznesa rīti” tiek organizēti reizi mēnesī kā informatīvi semināri topošajiem un jau esošajiem uzņēmējiem, kā arī citiem interesentiem par dažādām, ar biznesu saistītām tēmām. Pasākuma laikā eksperti dalās savā pieredzē, un apmeklētājiem ir iespēja uzdot individuālus jautājumus, kā arī dibināt jaunus kontaktus ar citiem pasākuma dalībniekiem.

 

Šoreiz priekšplānā tiek izvirzīts uzņēmējiem aktuāls temats – veiksmīga mājas lapa internetā. Kā atzīmē pasākuma organizators, Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameras Ventspils nodaļas vadītājs Salvis Roga, tad „jau gadus desmit neviens nopietns uzņēmums nevar iztikt bez mājas lapas internetā, bet šodienas prasības aug un neviens nopietns uzņēmums nevar iztikt bez efektīva profila internetā, tas nozīmē – mājas lapas integrējas sociālos tīklos un otrādi. Svarīgi būt labākiem par konkurentiem arī šajā aspektā!”

 

Savā vērtīgajā pieredzē dalīsies 3 pieredzējuši lektori - Līga Lētiņa, kura ir Cube Systems Lietojamības eksperte un User Experience Arhitekte.Lietojamības eksperte, kas sevī apvieno teorētiskas un praktiskas zināšanas interneta lietotāju uztveres izpētē un testēšanā; tīmekļa vietņu un IT sistēmu lietojamības izstrādē; un 8 gadu pieredzi sabiedrisko attiecību jomā un mājas lapas satura administrēšanā. Piedalījusies DNB banka internetbankas, Latvijas Mobilais Telefons mājas lapas, Latvenergo portāla Elektrum.ee, un Valsts zemes dienests mājas lapu izstrādē un lietotāju izpētē. Otra eksperte būs SIA „ZAKSI” - Užavas alus darītavas direktore Irēna Pumpura, kura ar uzņēmumu tieši saistīta kopš tā dibināšanas jau 21 gadu. Ņemot vērā to, ka Užavas alus darītava ir ģimenes uzņēmums, šobrīd viņa ir atbildīga par daudz ļoti būtiskām lietām kā: ražošanu, kvalitātes vadību, personālvadību, mārketingu, darba drošību, ugunsdrošību, lietvedību, mazumtirdzniecību, sabiedriskajām attiecībām un daudz ko citu. Uzstāsies arī Edmunds Domkins, kurš ir SIA „Arbo” pārdošanas nodaļas vadītājs ar ievērojamu pieredzi nišas tirgu piesaistē un eksporta tirgus diversifikācijā, kas ļauj stabilizēt eksporta valstu sadalījumu. Edmunds pastāstīs kā izmantot uzņēmuma mājas lapu un sociālos tīklus, lai iegūtu jaunus klientus, kā arī, ar ko atšķiras ikdienas klients no izglītotā klienta.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: