Ventspils poliklīnika sadarbībā ar Sociālo dienestu trešdien iedzīvotājiem rīkoja Informācijas dienu, kurā stāstīja par pašvaldības atbalstu veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai un citiem jautājumiem.

Uz informācijas dienu atnākušie iedzīvotāji tika informēti par kārtību, kā var saņemt pašvaldības atbalstu pacientu iemaksu daļējai kompensēšanai. To var saņemt:

 

  • Ģimenes (personas), kurām piešķirts maznodrošinātas ģimenes (personas) statuss,

  • Pensionāri un invalīdi, ja viņu ienākumu līmenis uz vienu personu pēdējo trīs mēnešu laikā nepārsniedz 250,94 eiro mēnesī.

 

Pabalsta apmērs ir:

  • Par ģimenes ārsta ambulatoru apmeklējumu – 0,71 eiro,

  • Par ārsta speciālista ambulatoru apmeklējumu – 1,71 eiro,

  • Par ārstēšanos diennakts stacionārā – 5,41 eiro dienā.

 

Pabalstu piešķir pacienta iemaksu daļējai segšanai ārstniecības iestādēs un privātpraksēs, kuras atrodas Ventspils pilsētā un kurām ir noslēgts līgums ar Nacionālo veselības dienestu. Lai saņemtu pabalstu, ārstniecības iestādē ir jāuzrāda Sociālā dienesta izsniegtā izziņa.

 

Jāatgādina, ka trūcīgās personas, kuru ienākumi uz ģimenes locekli nepārsniedz 128,06 eiro mēnesī, no pacientu iemaksām ir atbrīvotas pilnībā.

 

Tāpat Informācijas dienā tika skaidrots par gaidīšanas rindu veidošanos uz valsts apmaksātajiem veselības aprūpes pakalpojumiem. Šogad Ventspils poliklīnikai piešķirot valsts finansējumu, Nacionālais veselības dienests diemžēl nav ņēmis vērā, ka poliklīnika pagājušā gada otrajā pusē sākusi piedāvāt vairākus jaunus veselības aprūpes pakalpojumus. Tika cerēts, ka proporcionāli jaunajiem pakalpojumiem, būs arī lielāks finansējums, taču tā nav. Nepietiekamā valsts finansējuma dēļ poliklīnika šogad būs spiesta vairāk ieviest maksas pakalpojumus, bet uz valsts apmaksātajiem pakalpojumiem rindas pieaugs.

 

Pasākumā apspriestas arī citas tēmas, piemēram, poliklīnikas pārstāvji aicināja pacientus brīžos, kad ir grūti sazvanīt poliklīnikas reģistratūru, izmantot automātiskā atbildētāja priekšrocības, atstājot savu vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru, lai poliklīnikas reģistratūras darbinieki varētu atzvanīt klientam.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: