Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) iecerējusi samazināt finansējumu vispārējās izglītības programmām, kuras tiek īstenotas neklātienē un tālmācībā, samazināt programmas koeficientu no 0,8 uz 0,6.

Izpētot pedagogu darba samaksu Valsts izglītības informācijas sistēmā, IZM konstatējusi lielu pedagoģiskās likmes un skolēnu proporciju. Tas norādot uz izglītības kvalitātes risku un to, ka programmu var īstenot ar mazāku likmju skaitu. Arī pedagogu atalgojums par likmi ir vidēji visaugstākais salīdzinājumā ar parastajām skolām.

Ņemot vērā, ka lielākai tarificēto stundu daļai ir konsultatīvs raksturs, ministrija lēmusi, ka, samazinot koeficientu, tā izlīdzinās diferenciāciju darba samaksā attiecībā pret citiem pedagogiem. Vakarskolu vadītāji šo ieceri vērtē kā nepārdomātu.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: