Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” konkursā „Digital Marketing Adwards 2012” ieguvis piekto vietu kategorijā „Inovatīvākā digitālā mārketinga stratēģija”.

Konkursu „Digital Marketing Awards 2012” organizē viens no zināmākajiem globālās uzņēmējdarbības žurnāliem „FDi Magazine”, kas ir „Financial Times” Ltd izdevums. Konkursam tika iesniegti vairāk ne kā 50 pieteikumi no visas pasaules, kurus konkursa žūrija neatkarīgi izskatīja un sadalīja astoņās kategorijās. Vērtējumā žūrija ņēma vērā gan atbildes uz konkursa pieteikuma jautājumiem, gan arī pauda savu viedokli par pieteiktajām mājas lapām un sociālo mediju profiliem.

Kategorijā „Inovatīvākā digitālā mārketinga stratēģija” Ventspils kampaņa „Valsts valstī” ierindojusies aiz diviem Īrijas valsts, Jaunskotijas provinces Kanādā un Ņujorkas iesniegtajiem projektiem, aiz sevis atstājot Čikāgas un Honkongas projektus.

Ventspils ventu kampaņa jeb koncepts „Valsts valstī”, kuru Ventspils pilsēta īstenoja sadarbībā ar aģentūru „DDB Worldwide Latvia”, guvusi panākumus arī iepriekš.

Ventspils venti jau guvuši ievērojamus panākumus starptautiskajā radošās izcilības festivālā ADwards2012.gada martā – Ventspils venti ieguva zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, uzvarēja tautas balsojumā un ieguva festivāla Grand Prix.

Tāpat Ventspils ventu kampaņa 2012. gada maijā ieguva sudraba godalgu prestižajā starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā, kur tā startēja PR (sabiedrisko attiecību) kampaņu kategorijā.

Savukārt divus apbalvojumus tā saņēma 13.starptautiskajā reklāmas festivālā „Golden Hammer”– zelta āmuru reklāmas kampaņu kategorijā un sudraba āmuru – PR kategorijā.

2012. gada novembrī Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī” uzvarējusi mazbudžeta kategorijā konkursā “Password 2012”.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: