Ventspils vakara vidusskolā notika Ventspils vakara vidusskolas un Rīgas Angļu ģimnāzijas skolotāju metodiskā konference “E-mācību rīki mācību procesa modelēšanai un organizācijai”.

„Priekšlikumu par šādu kopīgu mācību gada noslēguma metodisko pasākumu izteica Rīgas Angļu ģimnāzijas direktore Maija Kokare. Maija Kokare pagājušā gada pavasarī kopā ar Microsoft Latvija skolu programmas “Partners in Learning” Inovatīvo skolu direktoriem piedalījās Ventspils vakara vidusskolas organizētajā seminārā, kur ventspilnieki dalījās savā pieredzē par darbu tālmācības piedāvājuma nodrošināšanā, kā arī kopā ar Ventspils digitālā centra speciālistiem diskutēja par drošības jautājumiem darbā ar informācijas tehnoloģijām,” stāsta Vakara vidusskolas direktore Ija Lasmane.

Konferencē Ventspils vakara vidusskolas direktore Ija Lasmane iepazīstināja viesus ar skolas piedāvājumu izglītības jomā, pastāstīja, kā skolā attīstījās ideja par tālmācības piedāvājumu, par starptautisko projektu lomu tālmācības idejas īstenošanā un pilnveidošanā. Matemātikas skolotāja Ginta Freimane viesus iepazīstināja ar skolas elektronisko mācību platformu Moodle, ko izmanto ne tikai tālmācības, bet arī neklātienes skolēni. Ginta Freimane demonstrēs dažādus rīkus, ko skolotāji izmanto Moodle vidē, kā arī grafiskās planšetes izmantošanas iespējas.

Lai darbs būtu produktīvāks un darbā aktīvi iesaistītos visi dalībnieki, skolotāji strādāja dažādās darba grupās. Latviešu valodas skolotāja Ilga Eglīte savā darba grupā stāstīja par tiešsaistes testu sagatavošanu un izmantošanu, iepazīstināja ar savu izstrādāto kursu materiāliem. Fizikas skolotāja Leona Bērziņa vadītajā darba grupā kolēģi uzzināja, kā tālmācībā var izmantot Flash animation rīkus, ļaujot skolotājiem iejusties skolēnu lomā. Angļu valodas skolotāja Sandra Kalniņa savā darba grupā aktualizēja jautājumu par vērtēšanu svešvalodās. Ginta Freimane darba grupā kolēģiem stāstīja par paškontroles uzdevumu izmantošanas iespējām un formām, kā arī par uzdevumi.lv izmantošanu.

Konferences otrajā daļā maija Kokare stāstīja par planšetdatoru izmantošanu Rīgas Angļu ģimnāzijā, bet tad darba grupās, ko vadīja viesi no Rīgas, tiks piedāvātas šādas tēmas:

1) OneNote Classroom Creator lietojums karjeras izglītībā;

2) Goerudio izpratnes vietnes lietojums dabaszinību apguvē (Projekta “Creative path of learning” pieredze);

3) Mācību satura un valodas integrētas apguves (CLIL) īstenošana matemātikā, svešvalodā un ģeogrāfijā.

Lasi vēl

Komentāri (0)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: