Rīgā Mautoserviss Maskavas ielā tikko iztīrīja Vw Passatam par 90 eiro.Filtrs bija pilnīgi ciet.
0
0
Grizelda18.12.2017, 08:56:24
Brauc uz Ukraina servisu un meklē Olegu. Man bija problema, atrisinaja sanaca ap 300 Eiro ja nemaldos u nekādas brutālas izdedzināšanas netika veiktas, bet detaļa noņemta, aizvesta uz Rīgu, reanimēta un atlika atpakaļ, apskati izgāju atgāzes gandrīz pa 0.0, un viss strādā, nekas netika amputēts.
Lai veicas.
+1
0
XXX18.12.2017, 02:09:08
Opelim ja sak dedzinat tad nedrikst parraut to dedzinasanas procesu. Ja 3 vai vairak reizes partrauks tad naks ara problema ar lampinu.
+1
0
Valdis Valdis16.12.2017, 08:14:50
Tā kā mēs dzīvojam vēl eiro2 pasaulē tad pāršūties no eiro4 uz eiro3 ar vēl būs diezgan progresīvi.
+4
-1
Barons15.12.2017, 20:06:00
Es par viss šito liet būs teikt tā;to vislabako auto it būt to,ko katers pats var mācet remontet un saprast,kam nevaig Servīz Meister un Kompjūter,ko pieslēgt. Man Volg GAZ-21 ir būt makten stipers auto un iekš to pašš laik varen vienkārš.Ja kād nelaim ir notikt,tad man muiž kalejam salabot ir Špick.
0
0
Riebīgais15.12.2017, 17:55:36
Es te dzirdēju,ka pa to amputāciju varot štrāfu labu dabūt,tā skaitoties nelikumīga auto pārbūve. Zūd jēga no visiem euro 6 un 4 motoriem.
0
0
yolo16.12.2017, 22:57:22
pastāsti, gudriniek kā apskatē kāds var pateikt, ka tas filtrs ir izgriezts?
ja viss ir kārtīgi izdarīts, tad nekā
bet nu pa lielam tāda kapeiku pisēja ņemšanās, tās filtru griešanas utt...
0
0
Riebīgais17.12.2017, 11:35:37
Ja labi gribēs tad visu var ieraudzīt,metinājuma pēdas paliek,vienalga cik rūpīgi un kārtīgi metina. Gan jau arī izdomās pieslēgt pie kompja un pārbaudīt sistēmas izmaiņas,ja kādas aizdomas būs.
0
0
yolo17.12.2017, 12:12:43
nerunā par lietām, kur tev nav saprašana
0
0
Riebīgais18.12.2017, 17:42:56
Protams,kaktu servisu speciālists ierunājās.
0
0
yolo18.12.2017, 20:00:00
Kādi kaktu servisi? Rakstīju, ja nevari atļauties apkopt auto ar dpf, tad nepērc.
Nevar noteikt ir vai nav kvēpu filtrs, ja viss ir labi nostrādāts ne elektroniski, ne mehāniski. Ja Tev ir konkrēti fakti,kas pierāda pretējo lūdzu izklāsti.
0
-1
Pedāāālis15.12.2017, 16:23:53
Kā beidzās problēma ar filtru?
0
-1
Aleks27.10.2016, 23:22:57
Vajag būt idiotam lai ticēt frāzei "ir iespēja 100% iztīrīt DPF filtrus". DPF var iztīrīt ar parasto Karcher uz neilgu laiku, bet atjaunot ķīmiskas īpašības var tikai nomaiņa. Tālāk katrs izvēlas pats.
0
-1
DaceDucite27.10.2016, 22:29:20
Vajag uzligt progu jaunu uz pdf filtriem tad var tirit caur parasto filtru
0
-1
Jevgenijs27.10.2016, 18:33:03
Šobrīd ir iespēja 100% iztīrīt DPF filtrus pēc jaunas tehnoloģijas un pieejamas konsultācijas pa telefonu. Skatiet http://kvepufiltrutirisana.lv vai https://www.facebook.com/kvepufiltrutirisana/
0
0
Griķis04.05.2016, 23:08:54
Te ir labi uzrakstīti iemesli, kuru dēļ izbeidzas DPF. http://goo.gl/X65JMO
+1
0
Māris21.03.2016, 23:14:55
Vakar braucu no Rīgas, sāka svilināt DPF, paturēju apgriezienus virs 2000,ar ceturto pa štrāsi,domāju, lai tad vienreiz izdeg tā kārtīgi,bet pēc dedzināšanas simbols palika kā bijis. Iebraucu Ventspilī atkal sāka dedzināt, pabraucu agresīvāk,vairāk pagāzēju un kā par brīnumu, simbols ar mašīnu un atslēdziņu nodzisa. Tagad domāju pabraukšu līdz nākamai reizei,paskatīšos kā būs,ja gļukos atka,l tad gan pa taisno uz amputāciju.
+1
0
Autoelektriķis21.03.2016, 23:07:41
Tām iekārtām ir kaut cik jāatmaksājas un visā ir jāiegulda liels darbs, tāpēc arī ir tik lielas summas! Var jau protams nopirkt Ķīnas lēto adapteri un samaksāt kādam kurš uztaisa konkrētam gadījumam vajadzīgo programmatūru... Bet ja nu kas nojūk un bloku otrreiz vairs pārrakstīt nav iespējams.. ko tad! Tāpēc ir dažādas aparatūras un visādiem gadījumiem. Pa lēto var paveikties un var arī nepaveikties! Jā, un arī programma un to rīki ar kuru var mainīt šīs lietas maksā bargu naudu!
+1
0
Aleks21.03.2016, 22:58:39
Ja aizmirst par mārketingu un naudas pelnīšanu, tad: VW/Audi/Seat/Skoda DPF loti viegli amputejams un programejams elementari un viss strada ideali. BMW amputet ir viegli, bet labi parprogramet nav iespejams. Tikai paspept kludu un nopelnit labu piki. Protams meistars pastastis daudz cik pareizi ir parprogramets un vel piedavas cipot masinu :D
0
0
codah21.03.2016, 10:11:04
DPF amputēšana (programmēšana + fiziska izņemšana) ap 300eur, jauns filtrs kosmosu maksā. Tīrīšana un taml. parasti ir īslaicīgs ieguvums. Šis cilvēks noteikti zin ko dara - http://www.remap.lv
+4
0
qwerty20.03.2016, 16:59:54
to Diana Kalnina Viss ko minat ir taisnība , tikai ja PDF ir aizaudzis ciet , tad nekādas programmas vai emulatori nelīdzēs , viennozīmīgi filtrs ir jāamputē.
p.s. meitenei cepums par tehnisku jomu zināšanām :)
+2
-2
Diāna Kalniņa20.03.2016, 13:50:07
Meklē DPF emulātoru nav no labākajiem variantiem bet tev,kas meklē piedzīvojumus internetā derēs ,vai pārprogrammējot vadības bloku atslēdzot viņu un viss.
+1
0
Māris Meiers20.03.2016, 13:13:45
Tur līdz tikai amputēšana... Tāda pati problēma ir ar EGR vārstu.
Komentāri (31)
Rīgā Mautoserviss Maskavas ielā tikko iztīrīja Vw Passatam par 90 eiro.Filtrs bija pilnīgi ciet.
Brauc uz Ukraina servisu un meklē Olegu.
Man bija problema, atrisinaja sanaca ap 300 Eiro ja nemaldos u nekādas brutālas izdedzināšanas netika veiktas, bet detaļa noņemta, aizvesta uz Rīgu, reanimēta un atlika atpakaļ, apskati izgāju atgāzes gandrīz pa 0.0, un viss strādā, nekas netika amputēts.
Lai veicas.
Opelim ja sak dedzinat tad nedrikst parraut to dedzinasanas procesu. Ja 3 vai vairak reizes partrauks tad naks ara problema ar lampinu.
Tā kā mēs dzīvojam vēl eiro2 pasaulē tad pāršūties no eiro4 uz eiro3 ar vēl būs diezgan progresīvi.
Es par viss šito liet būs teikt tā;to vislabako auto it būt to,ko katers pats var mācet remontet un saprast,kam nevaig Servīz Meister un Kompjūter,ko pieslēgt.
Man Volg GAZ-21 ir būt makten stipers auto un iekš to pašš laik varen vienkārš.Ja kād nelaim ir notikt,tad man muiž kalejam salabot ir Špick.
Es te dzirdēju,ka pa to amputāciju varot štrāfu labu dabūt,tā skaitoties nelikumīga auto pārbūve. Zūd jēga no visiem euro 6 un 4 motoriem.
pastāsti, gudriniek kā apskatē kāds var pateikt, ka tas filtrs ir izgriezts?
ja viss ir kārtīgi izdarīts, tad nekā
bet nu pa lielam tāda kapeiku pisēja ņemšanās, tās filtru griešanas utt...
Ja labi gribēs tad visu var ieraudzīt,metinājuma pēdas paliek,vienalga cik rūpīgi un kārtīgi metina. Gan jau arī izdomās pieslēgt pie kompja un pārbaudīt sistēmas izmaiņas,ja kādas aizdomas būs.
nerunā par lietām, kur tev nav saprašana
Protams,kaktu servisu speciālists ierunājās.
Kādi kaktu servisi? Rakstīju, ja nevari atļauties apkopt auto ar dpf, tad nepērc.
Nevar noteikt ir vai nav kvēpu filtrs, ja viss ir labi nostrādāts ne elektroniski, ne mehāniski. Ja Tev ir konkrēti fakti,kas pierāda pretējo lūdzu izklāsti.
Kā beidzās problēma ar filtru?
Vajag būt idiotam lai ticēt frāzei "ir iespēja 100% iztīrīt DPF filtrus". DPF var iztīrīt ar parasto Karcher uz neilgu laiku, bet atjaunot ķīmiskas īpašības var tikai nomaiņa. Tālāk katrs izvēlas pats.
Vajag uzligt progu jaunu uz pdf filtriem tad var tirit caur parasto filtru
Šobrīd ir iespēja 100% iztīrīt DPF filtrus pēc jaunas tehnoloģijas un pieejamas konsultācijas pa telefonu.
Skatiet http://kvepufiltrutirisana.lv vai https://www.facebook.com/kvepufiltrutirisana/
Te ir labi uzrakstīti iemesli, kuru dēļ izbeidzas DPF.
http://goo.gl/X65JMO
Vakar braucu no Rīgas, sāka svilināt DPF, paturēju apgriezienus virs 2000,ar ceturto pa štrāsi,domāju, lai tad vienreiz izdeg tā kārtīgi,bet pēc dedzināšanas simbols palika kā bijis. Iebraucu Ventspilī atkal sāka dedzināt, pabraucu agresīvāk,vairāk pagāzēju un kā par brīnumu, simbols ar mašīnu un atslēdziņu nodzisa. Tagad domāju pabraukšu līdz nākamai reizei,paskatīšos kā būs,ja gļukos atka,l tad gan pa taisno uz amputāciju.
Tām iekārtām ir kaut cik jāatmaksājas un visā ir jāiegulda liels darbs, tāpēc arī ir tik lielas summas!
Var jau protams nopirkt Ķīnas lēto adapteri un samaksāt kādam kurš uztaisa konkrētam gadījumam vajadzīgo programmatūru...
Bet ja nu kas nojūk un bloku otrreiz vairs pārrakstīt nav iespējams.. ko tad! Tāpēc ir dažādas aparatūras un visādiem gadījumiem.
Pa lēto var paveikties un var arī nepaveikties! Jā, un arī programma un to rīki ar kuru var mainīt šīs lietas maksā bargu naudu!
Ja aizmirst par mārketingu un naudas pelnīšanu, tad:
VW/Audi/Seat/Skoda DPF loti viegli amputejams un programejams elementari un viss strada ideali.
BMW amputet ir viegli, bet labi parprogramet nav iespejams. Tikai paspept kludu un nopelnit labu piki. Protams meistars pastastis daudz cik pareizi ir parprogramets un vel piedavas cipot masinu :D
DPF amputēšana (programmēšana + fiziska izņemšana) ap 300eur, jauns filtrs kosmosu maksā. Tīrīšana un taml. parasti ir īslaicīgs ieguvums. Šis cilvēks noteikti zin ko dara - http://www.remap.lv
to Diana Kalnina
Viss ko minat ir taisnība , tikai ja PDF ir aizaudzis ciet , tad nekādas programmas vai emulatori nelīdzēs , viennozīmīgi filtrs ir jāamputē.
p.s. meitenei cepums par tehnisku jomu zināšanām :)
Meklē DPF emulātoru nav no labākajiem variantiem bet tev,kas meklē piedzīvojumus internetā derēs ,vai pārprogrammējot vadības bloku atslēdzot viņu un viss.
Tur līdz tikai amputēšana... Tāda pati problēma ir ar EGR vārstu.
Tas tokš i opels tapec viss skaidrs!
Es zinu servisu, kas nodarbojas ar DBF!!!