VentspilsReiss
Ventspils sabiedriskā transporta monopols "Ventspils Reiss" nodrošina visa veida sabiedrisko pasažieru pārvadājumu Ventspilī.Attiecīgi PSA"VentspilsReiss"uzņemas pilnu atbildību,pasažieru pārvadāšanai Ventspils pilsētas teritorijā.
Vējš 6.17 m/s
Vējš 6.17 m/s
Ventspils sabiedriskā transporta monopols "Ventspils Reiss" nodrošina visa veida sabiedrisko pasažieru pārvadājumu Ventspilī.Attiecīgi PSA"VentspilsReiss"uzņemas pilnu atbildību,pasažieru pārvadāšanai Ventspils pilsētas teritorijā.
Komentāri (22)
Maksāsiet tik,cik prasīs,un prasīs arvien vairāk,jo kampēju skaits aug visās jomās un visos līmeņos,Un visi šie kampēji savai "rijībai" vienmēr atradīs attaisnojumus.
Cik daudz Ventspilī ielu , kur drīkst pieturēt kur gribi? Kur ir divu joslu kustība izrādas, ka nedrīkst - un tādas ielas - Celnieku, Siguldas, Tārgales (tur ir dažādas "kabatas" - pie Supernetto, pie Vet.klinikas, kur vienmēr ir pilna, Talsu , Sarkanmuižas dambis, Kuldīgas. Praktiski sanāk, ka maršrutnieks apstājas tikai pieturvietās. Par ko jāmaksā vairāk?
Jau vairākkārt esam skaidrojuši, ka ir nekorekti salīdzināt braukšanas maksu maršrutos ar atšķirīgu apkalpošanas komforta līmeni, tas ir – apstāšanos tikai pieturās vai arī apstāšanās pēc pieprasījuma pasažierim izdevīgā vietā, ko var uzskatīt par paaugstināta komforta pakalpojumu.
Ventspils pilsētas autobusu maršrutos pasažieriem ir iespējams izvēlēties sev vēlamo sabiedriskā transporta veidu, izmantojot visas valsts un pašvaldības noteiktās atlaides un pārvietojoties ar maršrutu autobusiem no Nr.1 līdz Nr.12, kas apstājas tikai pieturās; vai arī izmantot maršruta autobusus no Nr.20 līdz 24, kuros ir augstāka biļetes cena un kas apstājas jebkurā vietā, kur to atļauj Ceļu satiksmes noteikumi, tādējādi nodrošinot papildus komfortu pasažieriem.
Ventspilī pieturas jau tā ir iekārtotas tuvu viena otrai.
Tāpēc to "papildus komfortu" vajadzētu likvidēt un biļešu cenas nonivelēt.Varētu būt,teiksim,70 centi VISOS maršrutos.Attiecīgi arī mēnešbiļetes,kas derīgas visos maršrutos.
Kārtīgi dārznieki cītīgi gatavojas pavasara dārzu darbiem ,nevis dzen forumos herņu.
Par ko cilvēks sacepies, par to arī dzen.
Braukšanas maksas atšķirības maršrutos Nr.22 “Inženieru iela – Celtnieku iela” un Nr.10 “Medņu iela – Ventamonjaks” (un arī citos maršrutos, izņemot Nr.20 līdz Nr.24) saistītas ar to, ka autobuss maršrutā Nr.22 uzņem un izlaiž pasažierus pēc pieprasījuma jebkurā vietā, kur to atļauj Ceļu satiksmes noteikumi, kā arī, ievērojot pieprasījumu, intervāli starp reisiem šajā maršrutā ir ievērojami īsāki nekā citos maršrutos. Maršruts Nr.22 izveidots, lai nodrošinātu ērtāku un ātrāku pārvietošanos starp Inženieru un Celtnieku ielu, un, kā liecina iedzīvotāju aptaujas un pārvadāto pasažieru skaits, tas ir ļoti pieprasīts.
Maršrutā Nr.10 autobuss apstājas tikai pieturās, kā arī tajā iespējams izmantot visas valsts un pašvaldības noteiktās braukšanas maksas atlaides.
Ventspils reisam.
Vai nevajadzētu braukšanas maksu izlīdzināt,lai mēnešbiļetes būtu lietojamas VISOS maršrutos,arī Nr.20 līdz Nr.24???
Vai Tu, dārzniek, apmaksāsi atbildes sniedzēja patērēto laiku brīvdienās? Cik zināms, pašvaldības darbiniekiem sestdienas un svētdienas ir brīvas.Un ja atbildīgais darbinieks slims? Ko tad?
Un vispār - vai nav apnicis cepties par lietām, uz kurām te jau neskaitāmas reizes atbildēts! Gribi braukt ar ērtībmā, izkāpt, kur pagadās un iekāpt, kur izdevīgāk - maksā...un priecājies, ka vispār ved. Tā kā sabiedriskais transports dzīvo no dotācijām, tad vispareizāk to būtu vispār slēgt. Īpaši pie mums, kur pilsētai var pusstundas laikā no viena gala līdz otram aiziet.
Nu,nu,kurmja kungs!
Pamēģiniet pusstundas laikā kājām aiziet no Celtnieku ielas Pārventā līdz pansionātam "Selga"!
Tā vietā, lai viens pats te ceptos un vēl vairākas dienas gaidītu publisku atbildi, būtu labāk piezvanījis uz pašu Reisu un tur apjautājies. Gan jau tev paskaidrotu.
snaiperi 999,draugs nu aizmirsti savu pagātni.ej uz priekšu-būsi brīvs!
Monopols Latvijā ir arī psihiatrijā,kur tu nevari izvēlēties sev vēlamāko psih.klīniku.Diez vai florence guļ kādā privātā trako namā.
Monopoliem var izdalīt vairākus veidus kā dabiskais monopols, mākslīgais monopols, VALSTS MONOPOLS, tehniskā progresa monopols un pieprasījuma monopols jeb monopsons. https://lv.wikipedia.org/wiki/Monopols