VentspilsReiss

Ens | 23.03.2018, 17:59:23 | 1770

Ventspils sabiedriskā transporta monopols "Ventspils Reiss" nodrošina visa veida sabiedrisko pasažieru pārvadājumu Ventspilī.Attiecīgi PSA"VentspilsReiss"uzņemas pilnu atbildību,pasažieru pārvadāšanai Ventspils pilsētas teritorijā.

Komentāri (22)

  • -1
    Ens 23.03.2018, 18:07:22

    Varbūt "Ventspilss Reiss" administrācija varētu sniegt detalizētu skaidrojumu -kādēļ ir tāda braukšanas maksas atšķirība autobusu maršrutos N 10,un N 22 ?

  • -5
    mjau mjau 23.03.2018, 18:23:30

    Cienījamais Dārzniek!
    Ja Jums 15 centi liekas liela maksas atšķirība, tad pabraukājiet pa Rīgu, kur 1 brauciens izmaksā ap 1,15, arī maršrutniekos. Un pērkot biļeti pie šofera nākas maksāt 2.00 Eiro.
    Mums pilsēta jau diezgan sen nav celta braukšanas maksa, kas ir apsveicami!

  • 0
    Ens 23.03.2018, 18:32:26

    ASJA vai Jūs būtu "Ventspils Reiss' akreditētā pārstāve? Ja nē,tad ...ejiet gulēt.Saldus sapņus Jums!

  • -1
    Persona 23.03.2018, 20:05:23

    Bet neaizmirstiet attālumus kādi ir Ventspilī un kādi ir Rīgā!

  • 0
    Dajūsko 31.03.2018, 16:14:47

    Pirms dažiem gadiem dzīvoju Rīgā. Arī tur dažreiz jāpabrauc mazi attālumi un vēl par 2 eiro. Ko jūs te visi varat kasīties, ak vai, ak vai, cik Ventspilī viss slikti. Jopcik popcik, būtu padzīvojuši Rīgā, mļin.

  • -2
    Ens 27.03.2018, 09:53:57

    PSIA " Ventspils Reiss" rietumu biznesa formula ir sveša-augstāk minētajam uzņēmumam klients nav zelta vērts.Tas arī ir saprotams.Kur valda monopols bez konkurences-tur diktē noteikumus tālu ne klients.

  • -3
    Ens 27.03.2018, 09:56:18

    Gaidīju no Jums atbildi 3dienas un 14 stundas.Paldies "Ventspils Reiss" par atsaucību. Ar cieņu-Jūsu pastāvīgais klients!

  • -2
    Ens 27.03.2018, 10:04:13

    "Monopols ir tirgus stāvoklis, kurā ir tikai viens ražotājs, kura precei nav tuvu aizvietotāju un tirgū pastāv barjeras jaunu uzņēmumu iesaistīšanai nozarē. Šis pārdevējs var nostādīt pats savu cenu atbilstoši interesēm, jo nav konkurences un cilvēki nevar izvēlēties lētākus pakalpojumus. " https://lv.wikipedia.org/wiki/Monopols

  • -2
    Ens 27.03.2018, 10:06:58

    Monopoliem var izdalīt vairākus veidus kā dabiskais monopols, mākslīgais monopols, VALSTS MONOPOLS, tehniskā progresa monopols un pieprasījuma monopols jeb monopsons. https://lv.wikipedia.org/wiki/Monopols

  • -4
    snaiperis999 27.03.2018, 10:58:19

    Monopols Latvijā ir arī psihiatrijā,kur tu nevari izvēlēties sev vēlamāko psih.klīniku.Diez vai florence guļ kādā privātā trako namā.

  • -3
    Ens 27.03.2018, 11:26:14

    snaiperi 999,draugs nu aizmirsti savu pagātni.ej uz priekšu-būsi brīvs!

  • 0
    Nif nifs 27.03.2018, 14:05:56

    Tā vietā, lai viens pats te ceptos un vēl vairākas dienas gaidītu publisku atbildi, būtu labāk piezvanījis uz pašu Reisu un tur apjautājies. Gan jau tev paskaidrotu.

  • -2
    P SIA "Ventspils reiss" 27.03.2018, 14:48:24

    Vai Tu, dārzniek, apmaksāsi atbildes sniedzēja patērēto laiku brīvdienās? Cik zināms, pašvaldības darbiniekiem sestdienas un svētdienas ir brīvas.Un ja atbildīgais darbinieks slims? Ko tad?
    Un vispār - vai nav apnicis cepties par lietām, uz kurām te jau neskaitāmas reizes atbildēts! Gribi braukt ar ērtībmā, izkāpt, kur pagadās un iekāpt, kur izdevīgāk - maksā...un priecājies, ka vispār ved. Tā kā sabiedriskais transports dzīvo no dotācijām, tad vispareizāk to būtu vispār slēgt. Īpaši pie mums, kur pilsētai var pusstundas laikā no viena gala līdz otram aiziet.

  • 0
    Margrieta. 27.03.2018, 15:25:49

    Nu,nu,kurmja kungs!
    Pamēģiniet pusstundas laikā kājām aiziet no Celtnieku ielas Pārventā līdz pansionātam "Selga"!

  • -1
    Ventspilsreiss 27.03.2018, 15:24:10

    Braukšanas maksas atšķirības maršrutos Nr.22 “Inženieru iela – Celtnieku iela” un Nr.10 “Medņu iela – Ventamonjaks” (un arī citos maršrutos, izņemot Nr.20 līdz Nr.24) saistītas ar to, ka autobuss maršrutā Nr.22 uzņem un izlaiž pasažierus pēc pieprasījuma jebkurā vietā, kur to atļauj Ceļu satiksmes noteikumi, kā arī, ievērojot pieprasījumu, intervāli starp reisiem šajā maršrutā ir ievērojami īsāki nekā citos maršrutos. Maršruts Nr.22 izveidots, lai nodrošinātu ērtāku un ātrāku pārvietošanos starp Inženieru un Celtnieku ielu, un, kā liecina iedzīvotāju aptaujas un pārvadāto pasažieru skaits, tas ir ļoti pieprasīts.
    Maršrutā Nr.10 autobuss apstājas tikai pieturās, kā arī tajā iespējams izmantot visas valsts un pašvaldības noteiktās braukšanas maksas atlaides.

  • 0
    Margrieta. 27.03.2018, 15:29:55

    Ventspils reisam.
    Vai nevajadzētu braukšanas maksu izlīdzināt,lai mēnešbiļetes būtu lietojamas VISOS maršrutos,arī Nr.20 līdz Nr.24???

  • -2
    snaiperis999 27.03.2018, 15:24:47

    Kārtīgi dārznieki cītīgi gatavojas pavasara dārzu darbiem ,nevis dzen forumos herņu.

  • 0
    Nif nifs 27.03.2018, 15:41:37

    Par ko cilvēks sacepies, par to arī dzen.

  • -3
    Ventspilsreiss 27.03.2018, 16:13:47

    Jau vairākkārt esam skaidrojuši, ka ir nekorekti salīdzināt braukšanas maksu maršrutos ar atšķirīgu apkalpošanas komforta līmeni, tas ir – apstāšanos tikai pieturās vai arī apstāšanās pēc pieprasījuma pasažierim izdevīgā vietā, ko var uzskatīt par paaugstināta komforta pakalpojumu.
    Ventspils pilsētas autobusu maršrutos pasažieriem ir iespējams izvēlēties sev vēlamo sabiedriskā transporta veidu, izmantojot visas valsts un pašvaldības noteiktās atlaides un pārvietojoties ar maršrutu autobusiem no Nr.1 līdz Nr.12, kas apstājas tikai pieturās; vai arī izmantot maršruta autobusus no Nr.20 līdz 24, kuros ir augstāka biļetes cena un kas apstājas jebkurā vietā, kur to atļauj Ceļu satiksmes noteikumi, tādējādi nodrošinot papildus komfortu pasažieriem.

  • -1
    asd. 27.03.2018, 17:50:44

    Ventspilī pieturas jau tā ir iekārtotas tuvu viena otrai.
    Tāpēc to "papildus komfortu" vajadzētu likvidēt un biļešu cenas nonivelēt.Varētu būt,teiksim,70 centi VISOS maršrutos.Attiecīgi arī mēnešbiļetes,kas derīgas visos maršrutos.

  • 0
    Kriska 28.03.2018, 10:03:57

    Cik daudz Ventspilī ielu , kur drīkst pieturēt kur gribi? Kur ir divu joslu kustība izrādas, ka nedrīkst - un tādas ielas - Celnieku, Siguldas, Tārgales (tur ir dažādas "kabatas" - pie Supernetto, pie Vet.klinikas, kur vienmēr ir pilna, Talsu , Sarkanmuižas dambis, Kuldīgas. Praktiski sanāk, ka maršrutnieks apstājas tikai pieturvietās. Par ko jāmaksā vairāk?

  • -1
    snaiperis999 28.03.2018, 10:44:00

    Maksāsiet tik,cik prasīs,un prasīs arvien vairāk,jo kampēju skaits aug visās jomās un visos līmeņos,Un visi šie kampēji savai "rijībai" vienmēr atradīs attaisnojumus.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: