nu nu
Ventspils slimnīca.

Kas notiek?! Bērnam vemšana augsta temperatūra, drudzis, braucam uz slimnīcu, izraksta vakarā ar slēdzienu-nenoskaidrota vēdera infekcija. Naktī bērnam kļūst sliktāk, otrā rītā braucam uz Bērnu klìniskâs universitātes slimnīcu, kur konstatē A tipa gripu un ne jau pirmo dienu. Izrādās Ventspils slimnīcā uz vietas nav aparatūra, lai veiktu analīzes uz gripu, slimnīcā tiek noņemtas analīzes un sūtītas uz Gulbja labaratoriju, kas netika izdarīts.Gulbja labaratorija sestdien, svētdien ir slēgta...izdariet secinājumus paši! Pēc tam tik sākām domāt, ka tiešām bija gripas simptomi...bet bijām domājuši, ka ârstam var uzticēties.

Comments
67
Views
5645
12.06.2018, 10:54
Komentāri (67)
Rādīt vispirms:
Dhaps
15.04.2018, 12:05:58
Dhaps
15.04.2018, 12:05:58

Ventspils slimnīca, kapēc sestdienās,svētdienās NAV LOR SLIMNĪCĀ??? priekškam ir domāta slimnīca?? Sestdienās,, svētdienās cilvēki neslimo akūti?

2
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
16.04.2018, 09:54:42
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
16.04.2018, 09:54:42

Cienījamie lasītāji, informējam, ka Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas uzņemšanas nodaļā 24 stundas diennaktī, atbilstoši MK nosacījumiem, ir pieejami 7 dežūrārsti – neirologs, ķirurgs, traumatologs, ginekologs – dzemdību speciālists, internists, pediatrs, anesteziologs – reanimatologs. LOR palīdzība 24 h diennaktī Latvijā tiek nodrošināta Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcā (PSKUS) Rīgā.

Tomēr slimnīca meklē veidus kā uzlabot veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību Ventspils un visas Kurzemes reģiona iedzīvotājiem. Tāpēc ir noslēgti līgumi ar 3 LOR rezidentiem, kas pēc rezidentūras beigām un sertifikāta iegūšanas darbu uzsāks Ziemeļkurzemes reģionālajā slimnīcā. Plānots, ka ap 2020.gadu Ziemeļkurzemes reģionālajā slimnīcā, papildus obligāti noteiktajiem, būs iespējams nodrošināt LOR speciālista pieejamību uzņemšanas nodaļā 24 h diennaktī.

0
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
16.04.2018, 09:54:53
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
16.04.2018, 09:54:53

Šobrīd viena no rezidentēm jau uzsākusi pacientu pieņemšanu, savukārt pēc gada pievienosies kolektīvam vēl viens speciālists un vēl pēc gada vēl viens. Pie šāda speciālistu skaita ir iespējams nodrošināt neatliekamo medicīnisko palīdzību 24 h diennaktī.

0
Ziņot redaktoram
krusttēvs vilhelms
14.04.2018, 19:35:04
krusttēvs vilhelms
14.04.2018, 19:35:04

Jautājums vai ārsti paši ir PILNĪGI VESELI?

0
Ziņot redaktoram
karlito
11.04.2018, 20:33:40
karlito
11.04.2018, 20:33:40

Protams,Ventspils slimnicas ārstu attieksme pret pacientu ne tuvu nav ideala,slimnīcā no ārsta iegut info par savu problemu,ļoti grūts uzdevums,vini laikam uzskata,ka pacientam nekas nav jāzina...bet gribēju teikt to,ka diemžel ari citur Latvijā nav labak...viens un tas pats arsts slimnīcā un savā privatpraksē,ir divas nesavienojamas lietas..slimnīcā īgņa un garamskrejošs cilvēks,bet savāpraksē,pats laipnības iemiesojums...nauda.nauda...bez naudas veseli nebūsiet..par to ''paldies''LV medicīnai un tās radītai sabiedrības šķirošanai..

0
Ziņot redaktoram
dzintra365
11.04.2018, 13:10:58
dzintra365
11.04.2018, 13:10:58

Vai Ventspils slimnīca plāno kaut kā risināt rindu jautājumu pie acu ārsta?

0
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
11.04.2018, 13:50:14
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
11.04.2018, 13:50:14

Pieprasījums pēc oftalmologu konsultācijām arvien pieaug, tādēļ aktīvi tiek meklēts risinājums un piesaistīti jauni speciālisti pakalpojuma pieejamības nodrošināšanai ambulatorajiem un stacionāra pacientiem. Informējam, ka Kurzemes acu centrā ambulatoro pieņemšanu aprīlī uzsācis oftalmologs Mārtiņš Ābelītis.

Šobrīd gaidīšanas rindu garums uz valsts apmaksātu ambulatoro konsultāciju pie oftalmologa Ziemeļkurzemes reģionālajā slimnīcā vidēji ir 8 mēnešu garumā, savukārt maksas pakalpojumiem tie ir vidēji 6 mēneši. Informējam, ka gaidīšanas rindu garumu ietekmē dažādi faktori, piemēram, finansējuma nodrošinājums, speciālistu skaits un pieejamība, u.c.

1
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
12.04.2018, 09:43:44
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
12.04.2018, 09:43:44

Pēdējā laikā gaidīšanas rindas pieaugušas speciālistu saslimšanas dēļ, tādēļ aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem un pacietīgiem, iespēju robežās tiek darīts viss, lai samazinātu gaidīšanas rindas! Gaidīšanas rindu mazināšanai tiek apzināti pacienti, kam pieraksti ārsta prombūtnes laikā aizkavējušies, piedāvājot konsultāciju veikt pie jaunā speciālista Dr.Ābelīša.

Šobrīd Dr.Ābelītis pieņem pacientus noteiktos laikos un dienās, bet sākot ar oktobri, pacientu pieņemšanu veiks uz pilnu slodzi.
Informējam, ka šobrīd tiek vestas sarunas arī ar citiem oftalmologiem par iespējamo sadarbību ar Ziemeļkurzemes reģionālo slimnīcu.

0
Ziņot redaktoram
gg65
09.04.2018, 19:18:33
gg65
09.04.2018, 19:18:33

Poliklīnikā tā gandrīz ir ikdiena. Jābūt 20-25min pirms procedūras, lai izstāvētu kases rindu.

0
Ziņot redaktoram
Zagle
09.04.2018, 17:18:46
Z
Zagle
09.04.2018, 17:18:46

Īsti ne pa tēmu, taču iesaku Ventspils KRS tikt skaidrībā ar garām rindām kasēs. Nav normāli, ja cilvēks ierodas pirms procedūras, par kuru vēl ir jānorēķinās, 15-20 min iepriekš, taču rindā ar kārtas numuriņu jāgaida vēl 25-30 cilvēki!
Gribot nevar uzspēt to izdarīt. Paldies!

0
Ziņot redaktoram
Jans
09.04.2018, 17:22:55
J
Jans
09.04.2018, 17:22:55

Kurā dienā reģisratūrā bija 30 cilvēku?

4
Ziņot redaktoram
Zagle
10.04.2018, 08:21:10
Z
Zagle
10.04.2018, 08:21:10

09.04.2018, ap plkst 14:10

0
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
10.04.2018, 11:46:20
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
10.04.2018, 11:46:20

Pateicamies par uzmanības pievēršanu darba kvalitātes uzlabošanai! Informējam, ka pieaugot pacientu skaitam, pieaug arī darba apjoms, tādēļ darba organizācijas uzlabošanai, Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas administrācija nodrošināja reģistratūrā papildus darbinieku sākot ar aizvadītā gada augusta mēnesi. Papildus darbinieks veic ne tikai pacientu apkalpošanu klātienē un telefoniski, bet arī organizē pacientu rindas pie speciālistiem un izmeklējumiem. Dažkārt dienas pirmajā pusē tiek apzvanīti ap 100 pacientiem, kam ir nepieciešams vai ir iespēja pārcelt pierakstu.

Informējam, ka tiek ņemti vērā darbinieku un pacientu ierosinājumi, regulāri izskatītas iespējas un izstrādāti rīcības plāni darba kvalitātes uzlabošanas procesā.

0
Ziņot redaktoram
krusttēvs vilhelms
29.03.2018, 19:56:25
krusttēvs vilhelms
29.03.2018, 19:56:25

Patīkamāk lasīt komentārus,kad raksta pozitīvs cilvēks, labestīgs, nekā neapmierināts , negatīvi noskaņots. Tāpec jau jāstrādā, jādomā , jarisina.
lai labas Lieldienas!
No vizbulītēm ,pūpoliem un zālēm,
No bērzu pumpuriem šis laiks ir austs,
Ko Lieldienas ir atnesušas plaukstās,
Mūs aicinot gan priecāties ,gan mīlēt,
Un pašiem mīlestību paust.

1
Ziņot redaktoram
Jautrīte
29.03.2018, 16:11:27
Jautrīte
29.03.2018, 16:11:27

Ir jau viegli visus kritizēt,bet es no savas puses vēlos izteikt pateicību kardioloģijas nodaļas kolektīvam!Šajā nodaļā visi strādā domājot vienīgi par pacientiem-sākot no sanitārītēm,medmāsiņām un ,protams ,dakteriem.Liels paldies visam kolektīvam un dakterītei Novikovai!

0
Ziņot redaktoram
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
29.03.2018, 14:12:35
SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca"
29.03.2018, 14:12:35

Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca novērtē pacientus, kas vēršas ar sūdzībām nekavējoties pie medicīniskā personāla vai administrācijas, tādejādi problēmsituācijas tiek risinātas un nepieciešamības gadījumā tiek pieņemti atbilstoši mēri. Aicinām pacientus nebūt vienaldzīgiem un ziņot administrācijai par problēmsituācijām vai neskaidrībām ārstēšanas procesā, tādejādi ar kopēju darbu ceļam pakalpojumu sniegto kvalitāti!

2
Ziņot redaktoram
Lana Apermane
29.03.2018, 11:07:26
Lana Apermane
29.03.2018, 11:07:26

Galvenais neuzticieties rezidentam, iegrūda bērnam -zīdainim hormonus, Rīgā pēc tam daktere šasminājās, labi ka viss beidzās normāli.

1
Ziņot redaktoram
Dalīties