A
A
Annija Marija
Ventspils poliklīnika

Kāpēc Ventspils Pilsētas poliklīnikas darbiniekiem,kuri sēž informācijā ,un tie kuri atbild uz zvaniem ir nelaipna attieksme pret klientiem? :(

Comments
15
Views
4644
22.09.2022, 00:29
Komentāri (15)
Rādīt vispirms:
Baronkungs
22.09.2022, 00:29:07

Laipni lūdzam i latvijā,vai tad ir kāds izbrīns par to ka apkalpošanas sfērā tāda lieta kā pieklājība ir sveša un nevajadzīga lieta??????

0
Ziņot redaktoram
N
Nobody
16.09.2022, 16:14:58

Nekāda administrācija nespēj "piesegt" dažu uzpūtušos pārpašapzinīgu ārstu un medmāsu izdarības.

0
Ziņot redaktoram
I
Ilona151617
15.09.2022, 22:28:16

Cik man ir bijusi saskare ar poliklīnikas administrāciju(tas ir bijis daudz reiz),nekad nav bijusi nelaipna atieksme.Varbūt ir vērts padomāt par savu atieksmi, ar kādu Tu pats vērsies pie darbiniekiem.Ir tāds teiciens "dots devējam atdodas".
Paldies administrācijas meitenēm,par laipno attieksmi,neskatoties uz darba apjomu!

2
Ziņot redaktoram
C
Cements
16.09.2022, 14:21:47

Arī man ir bijusi nelaipna attieksme no administrācijas "meitenēm". Un vienmēr esmu bijusi pieklājīga, atšķirībā no šīm meitenēm. Esmu arī pagaidījusi, kad šīm meitenēm svarīgāk ir klačoties nekā apkalpot klientus.

Ja cilvēks nav savā īstajā darba vietā, tad nevajag sevi tur nomocīt.

0
Ziņot redaktoram
N
Nobody
13.09.2022, 19:54:53

"Latvijai un Ventspilij" :D

0
Ziņot redaktoram
Baronkungs
12.09.2022, 22:01:52

Laipni lūgtu Latvijā

0
Ziņot redaktoram
N
Nobody
10.09.2022, 01:10:47

Tad mums arī pie administrācijas jāpierakstās būtu vai jāgaida rindā 3 mēneši? Poliklīnikā trūkst administrācijas, kura būtu spējīga atbildēt uz apmeklētāju sūdzībām par poliklīnikas personāla darbu!
Un nekad to lāga nemaz nav darījusi.

0
Ziņot redaktoram
V
VERONIKA M
08.09.2022, 14:27:37

Piedodiet, kam tad kalpo tas mehaniskais atbildētājs uz zvanu:"Jūsu saruna tiks ierakstīta........ Nav tālu jāmeklē! "Runas ir garas,darbs ir īss." Tikai jāpameklē ieraksts! VAI NE TĀ? kĀPĒC VĒL ZIŅA JĀRAKSTA ? u.t.t.

0
Ziņot redaktoram
V
VERONIKA M
08.09.2022, 14:27:37

Piedodiet, kam tad kalpo tas mehaniskais atbildētājs uz zvanu:"Jūsu saruna tiks ierakstīta........ Nav tālu jāmeklē! "Runas ir garas,darbs ir īss." Tikai jāpameklē ieraksts! VAI NE TĀ? kĀPĒC VĒL ZIŅA JĀRAKSTA ? u.t.t.

0
Ziņot redaktoram
N
Nobody
07.09.2022, 00:44:49

Atnāc, uzraksti, un tad Tevi laipni pasūtīs jau administrācijas līmenī turpat, kur daļa pilsētas iedzīvotāju jau faktiski "pierakstīti".
Nu nevajag mūs sūtīt kur kuģus!

0
Ziņot redaktoram
Ventspils poliklīnika
06.09.2022, 10:07:17

Labdien!
Cieņpilna un laipna attieksme noteikti ir veiksmīgas komunikācijas pamatā. Lai izprastu, kāpēc Jūsu minētajā situācijā tas nav izdevies, lūdzam sniegt vairāk informācijas, sazinoties ar Ventspils poliklīnikas administrāciju – ierodoties klātienē, zvanot pa tālruņa numuru 636 24287 vai rakstot ziņu uz e-pastu [email protected].

1
Ziņot redaktoram
Dalīties