Rekini pa jaunam!!

Esssss!!! | 19.03.2016, 20:20:25 | 2088

Nu kas notiek,...vai tiesam Ventspils siltums un Udeka nevar laicigi rekinus atsutit!!??
Sobrid man siltuma rekins vel nav atsutits.
Man var stastit da jebko,..visus sos bla bla...blin stradajiet,nevis dirniet.
Tulit jasuta janie dati ,a par veco nav rekins.
Siltums????!!!,...Stradajiet,nevis kafijojiet un utt...Blin traks var palikt!!

Komentāri (6)

  • 0
    Es 19.03.2016, 20:30:14

    Man Siltuma rēķins redzams klientu portālā,atsevišķi atsūtīts vēl nav...
    Par traku gan ir tā ilgā gaidīšana,jo dažreiz tā naudiņa,kas atlikta rēķina apmaksai,iztērējas nevietā.

  • 0
    Esssss!!! 19.03.2016, 21:50:08

    Tas ir smiekligi ,...var teikt ko velas Siltums..domaju vinu sistema ir tads bardaks ka nutik.,...

  • -6
    VSiltums 19.03.2016, 22:46:02

    Pašvaldības SIA „Ventspils siltums” informē, ka šonedēļ ir uzsākta rēķinu izsūtīšana un klienti tos saņems pakāpeniski, tāpēc aicinām iedzīvotājus mazliet uzgaidīt, jo rēķina saņemšanas laiks ir atkarīgs arī no izvēlētā rēķina saņemšanas veida.

    Vēršam uzmanību, ka līdz ar rēķiniem iedzīvotāji gan e-pastā, gan savās pasta kastītēs saņems arī skaidrojomu par rēķinā iekļauto informāciju un būtiskāko, kas jāņem vērā, veicot rēķina apmaksu.

    Informējam, ka komunālo pakalpojumu jaunās apmaksas sistēmas ieviešanas pārejas periodā iedzīvotāji rēķinus varēs apmaksāt līdz nākamā mēneša 10. datumam un šajā gadījumā līgumsods netiks piemērots.

    Neskaidrību jautājumos par skaitītāju rādījumiem, kā arī maksājuma vai parāda apjomu, aicinām Jūs vērsties Abonentu daļā, zvanot pa tālruni 63600800 vai arī sūtot e-pastu uz siltums.abonenti@ventspils.lv

  • 0
    Esssss!!! 20.03.2016, 00:00:51

    Siltumam nav smiekligi...sutit rekinus ,...kad jau jaunos jasak rekinat:)

  • 0
    lainels 23.05.2018, 19:48:54

    to VNĪ - Ja jau īres maksa paliek nemainiga visu gadu ,tad jau nav jasūta maksajuma lapa konvertā , bet tiem, kas vēlas maksāt kā iepriekš papira veidā iedot grāmatiņas īres maksai.( paris gadiem pietiks) un ja ir kādas izmaiņas rēķinos- izmaiņas sūtīt pa pastu

  • 0
    Ventspils_VNI 25.05.2018, 13:32:52

    Saskaņā ar Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumu komunālo pakalpojumu sniedzējiem, tostarp mājas pārvaldniekam, ir jānodrošina iespēja klientiem saņemt ikmēneša rēķinu par saņemtajiem pakalpojumiem.
    Taču, ja maksa par apsaimniekošanu mēnesī ir konstanta, tad pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi” pakalpojumu saņēmējam ir iespēja izvēlēties bez maksas 1 reizi gadā saņemt norēķinu informāciju sev ērtā veidā vai arī katru mēnesi rēķinu saņemt bez maksas elektroniskā veidā uz norādīto e-pasta adresi, vai arī pa pastu vēstules formātā, kas ir maksas pakalpojums - 0,30 EUR ieskaitot PVN.
    Tas nozīmē, ja klients ir izvēlējies un apliecinājis pašvaldības SIA „Ventspils nekustamie īpašumi” saņemt norēķinu informāciju 1 reizi gadā, tad rēķins pa pastu netiek sūtīts un līdz ar to nav jāsedz rēķina izrakstīšanas un piegādes izmaksas.
    Tos klientus, kuri vēlas attiekties no turpmākas rēķinu saņemšanas pa pastu, aicinām vērsties pašvaldības SIA “Ventspils nekustamie īpašumi”, Užavas ielā 8.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: