Ventspils Reiss smagi pieviļ

Rihards Ansics | 04.01.2022, 14:19:37 | 1885

Svētdien 02.01.2022 bija ieplānots doties uz Rīgu ar Ventspils Reiss autobusu. Autobusa atiešanas laiks plkst.:10:00. Autoostā norādīja, ka biļetes jāiegādājas autobusā. Šoferis pirmajā reizē norādīja, ka mūsu kredītkarte nedarbojas un lika izkāpt no autobusa. Nākošajā reizē šoferis atzina, ka nedarbojas Ventspils Reiss autobusa karšu aparāts. Mēģinājām rast kopsaucēju ar autobusa šoferi. Piedāvājām savus variantus, lai apmaksātu braucienu, jo nauda uz kartes mums bija. Šoferis variantus nepiedāvāja. Neticējām, ka mūs nepieņems autobusā uzņēmuma tehnisko iemeslu dēļ, līdz šoferis pilnīgi nepiekāpīgā balsī mums lika pamest autobusu, gandrīz aizbraucot ar mūsu čemodānu. Mēs palikām bezpalīdzīgā situācijā, bez iespējām laikā nonākt Rīgā. Svētdienā mums pat nebija iespēja sazināties ar Ventspils Reiss kontakttālruni. Autobusa šoferis atstāja ļoti nelabvēlīgu iespaidu par uzņēmumu. Lūgums paskaidrot, kā šādā situācijā rikoties un paskaidrot uzņēmuma rīcību.
Ventspilnieks,
Rihards Anšics

Komentāri (42)

  • -7
    reku 04.01.2022, 15:10:26

    Tā,redz,iet tādiem,kuri īstas naudas vietā paraduši norēķināties ar plastmasas gabalu.Skaidru naudu izmantot vajag.

  • -4
    Pipars 04.01.2022, 15:47:42

    Ta viš i
    Skaidras naudas rezervei vienmer jàbut maciņā.

  • -4
    žurka 04.01.2022, 16:11:22

    Tad jau jūs gribējāt pirkt biļeti pēdējā momentā. Parasti visi cenšas nopirkt biļetes laicīgi, lai nepaliktu bez brauciena.
    Vēl var izmantot bezrindas.lv, bet tur ņem komisijas maksu.

  • -2
    Marta P 05.01.2022, 15:14:25

    Pēdējā momentā un ar karti - ne visos autobusos ir iespēja maksāt ar karti. Autoostā var biļeti iegādāties ne vēlāk kā 10 minūtes pirms brauciena. Ja ierodaties pēdējā brīdī, teju kavējot reisu un neesat gatavs par to norēķināties veidos, kas iespējami - nu neko nevar darīt.
    Arī veikalos gadās, kad karšu termināļi nedarbojas - un tad vai nu maksā skaidrā naudā vai atstāj pirkumus un dodas citur. Par ko esat neapmierināts? Ka kavējat? Ka pēdējā brīdī kāds cits nerisina jūsu problēmas?

  • -3
    Cita ventspilniece. 04.01.2022, 16:17:02

    Un autostacijā tak ir bankomāts!

  • -4
    Martins 04.01.2022, 16:54:17

    Pēdējā laikā, gan nav redzēts.

  • 0
    Cita ventspilniece. 04.01.2022, 17:51:03

    Jā,patiesi,vairs nav,bet bija -DnB bankai.

  • -4
    Larijs Kukarans 04.01.2022, 16:28:42

    Skaidru naudu neviens nav aizliedzis,skaidra nauda arī āfrikā ir skaidra nauda.

  • -9
    Ventspilsreiss 04.01.2022, 17:01:24

    Pašvaldības SIA “Ventspils reiss” atvainojas par sagādātajām neērtībām un paskaidro, ka par problēmām esam informēti. Kapitālsabiedrība regulāri sadarbojas ar interneta pakalpojumu sniedzēju un banku, kas uzņēmumam iznomā karšu terminālus un nodrošina bezskaidras naudas norēķinus, lai problēmas iespēju robežās tiktu novērstas.
    Vēlamies norādīt, ka uzņēmums par šādām situācijām jau vairākkārt ir komunicējis gan masu informācijas līdzekļos, gan sociālajos tīklos un lūdzis pasažierus tomēr 100% nepaļauties uz bezskaidras norēķinu iespējām, jo tās atkarīgās no dažādiem apstākļiem, kas visbiežāk nemaz nav saistīti ar “Ventspils reiss” darbību.

  • -5
    aga 04.01.2022, 18:25:19

    Jā, nu varēja jau paņemt līdzi skaidro naudu, paši pasažieri arī ir nedaudz vainīgi. Bēet, vai tāpēc cilvēki bija no autobusa jāizmet? Tas ir starppilsētu maršruts, nevis vietējais. Vismaz iztsrādājiet kādu alternatīvu plānu kā rīkoties šados gadījumos. Nedod Dies dēļ jums kādu avioreisu nokavētu. A tā vienkārši cilvēkus nolikāt bezpalīdzīgā stāvoklī. Varēja tak kaut Rīgā šoferis aiziet ar viņiem līdz bankomātam turpat autenē.

  • -10
    Soross 04.01.2022, 17:17:29

    Tātad nevis "Ventspils Reiss" kādu smagi pieviļ, bet cilvēkiem pašiem nebija līdzi skaidra nauda un arī biļeti kasē nenopirka pirms tam. Turklāt uz visiem reisiem var iepriekš nopirkt biļeti internetā caur Autoosta.lv vai Bezrindas.lv: https://www.autoosta.lv/kustibas-saraksts/

  • -3
    warfeis 04.01.2022, 17:21:22

    tad kāda velna pēc jūs ieviesiet tās jaunās tehnaloģijas ,lai parādītu oi cik mēs esam kruti,bet cilvēkiem jāciešs,tas jau nav pirmo reiz 22 maršutniekā reizes astoņas kad jābrauc uz darbu tas padla nestrādā.

  • -4
    .Nahs Nahs 04.01.2022, 19:18:04

    Vai ta nevar tik daudz skaidras naudas atlicināt,lai vismaz ikdienā autobusā būtu iespējams samaksāt normālā veidā?

  • -3
    Marta P 05.01.2022, 15:18:40

    Nu jauna tehnoloģija ir, parasti strādā, bet tām notiek tehniskas problēmas, bet ne vienmēr pie vainas uzņēmums, bieži tā ir bankas kļūda.
    Arī veikalos mēdz nedarboties termināļi vienas vai visu banku klientiem - tad kaut kā sūdzas bankai, nevis, piemēram, Rimi vaino. Tajās situācijās kaut kā māk risināt un pieņemt to, bet tagad redz "reiss pieviļ". Es jau teiktu, ka pats sevi pievīlāt pēdējā brīdī skrienat, neesat iepriekš biļeti iegādājis ne autoostā, ne tiešsaistē -un nu redz Reiss vainojams.

  • -3
    Rihards Ansics 04.01.2022, 20:18:56

    @Ventspilsreiss Paldies par atbildi. Pēc atbildes apzinos tehnoloģiskos trūkumus, par kuriem noteikti Jums vēl aizvien ir stingrāk jāpiedomā un jārod tiem risinājums, kaut vai laikus informējot klientus par radušajām problēmām.
    Taču man paliek aktuāls jautājums, kā Jūs vērtējat konkrētā reisa autobusa šofera attieksmi pret saviem klientiem/pasažieriem?
    Autobusa šoferis gluži vienkārši atsakās nākt pretī, kā arī nepiedāvā nekādus alternatīvus risinājumus vai palīdzību.
    Uzskatu, ka situācijai, kad nedarbojas karšu aparāts nevajadzētu būt normālai situācijai, lai izmestu cilvēku no autobusa un atstātu bez iespējam laikā nokļūt galamērķi.

  • -7
    Marta P 05.01.2022, 15:22:44

    Rihard, jūs ko iesakāt - šoferim pirms katras pieturas no savas kabatas vienu "testa biļeti" nopirkt, lai pārliecinātos par to, ka terminālis strādā?
    Vai šādu pat sūdzību un pamācību veltāt, kad kādā no veikaliem nedarbojas karšu terminālis? Vai nav ne mazākās sajūtas, ka pašam vajadzēja laicīgāk ierasties un sagādāt biļeti, lai būtu drošs, ka vispār tajā būs brīvas sēdvietas, lai nokļūtu galamērķī?

  • -4
    ventspilnieks 36,7 04.01.2022, 20:33:40

    Visur jau sludina bezskaidras naudas norēķinus. Man arī pa prātam, ja vasarā minot, aptrūkst ūdens un jebkurā lauku bodē var nopirkt ar pulksteni. Kāpēc lai jaunieši vazātu maku?
    1. Šoferim bija jāved līdz bankomātam.
    2. VR jāsamaina autobuss.

  • -6
    Marta P 05.01.2022, 15:24:06

    Biļetes var nopirkt tiešsaistē. nav pat pulkstenis līdzi jānēsā!

  • -10
    kalambūrs 04.01.2022, 20:38:38

    pie to nav vainigs šoferis cienijamais Rihard.

  • -1
    Elviss22 05.01.2022, 17:54:36

    Ir gan vainīgs, šoferi ir tik lecīgi it kā būtu pasaules nabas.

  • -7
    kalambūrs 04.01.2022, 20:40:04

    ventspilniekam 36,7 jūs ir pie pilna saprāta?

  • -2
    ventspilnieks 36,7 04.01.2022, 21:36:19

    Pie pilna, šoferis ir mazs gariņš, šoreiz izrādījies lecīgs.

  • -3
    Eeeeeeeeee 04.01.2022, 21:13:14

    Šaj valste visur i bardaks!

  • -4
    kalambūrs 04.01.2022, 21:39:41

    kadreiz 36.7 tu var dabut pa cepur no ta šofer

  • 0
    Гроссмейстер 04.01.2022, 22:18:37

    Autobusos uz maksājumu kartēm nevar paļauties. Cik reizes maršrutos (22. maršrutā īpaši bieži) nestrādā terminālis, un cilvēki nevar samaksāt, un tad meklē skaidro naudu. Jeb ilgi nestrādā terminālis, un tad aiziet pēc pāris minūtēm, bet pārējie pasažieri sēž, gaidā, un skatās virsu. Interesanti, kas notiks, kad globālisti aizliegs skaidro naudu, pilnīgs haoss iestāsies.

  • -7
    Marta P 05.01.2022, 15:26:46

    Bet tā nav aizliegta, un varat sagatavoties šādām situācijām, lai nekavētu citus.
    Protams ir jauki, ka ir šāda iespēja, bet tehnika ir tehnika un tai mēdz būt kļūmes, savienojuma problēmas, ko vadītājs nespēj ietekmēt. Vainot kādu par tehnisku kļūmi, kad pats ir pieļāvis virkni gan ir nesmuki, jo frāze "Autoostā norādīja, ka biļetes jāiegādājas autobusā" jau vien liecina, ka cilvēks kavēja.

  • 0
    Гроссмейстер 05.01.2022, 17:18:49

    Kavēt nozīmē atnākt pēc autobusa atiešanas. Ja atnāk 5 minūtes pirms atiešanas - tā nav kavēšana, tā nav kļūme, vienkārši kasē nedod biļeti, un to ir jāpērk autobusā. Tāpēc agrāk bija bankomāts pa kreisi no ieejas autoostā. Kāpēc tas bija jāizrauj no sienas? Tas ir viens no galvenākajiem atribūtiem autoostā, kur vienmēr varēja dabūt skaidru naudu.

  • -13
    Jojo 04.01.2022, 22:33:47

    Autoostā ir bankas automāts varējat vienkārši noņemt naudu un necelt tādu brēku

  • 0
    Гроссмейстер 05.01.2022, 10:18:41

    Autoostā jau pāris gadus nav bankomāts, kādreiz bija pie ieejas, bet tad to izrāva ārā. Autoostā vajag likt atpakaļ bankomātu, lai tāda situācija neatkārtotos. Tad var arī minūti pirms autobusa atiešanas izņemt naudu, un samaksāt par biļeti.

  • 0
    A.n.i.t.a 05.01.2022, 08:23:12

    Pavisam vienkārši, līdzcietības trūkums. Tādi laiki, ne uz vienu un ne uz ko nevar paļauties, tikai uz sevi un jāsagatavojas dažādām dzīves situācijām.Bet bankomāta neesamība autoostā gan ir nesaprotama.

  • -2
    Zalupinska 05.01.2022, 10:02:41

    Ir bijuši gadījumi, ka maršrutniekā nedarbojas karšu terminālis, un tiešām kabatās tās vajadzīgās kapeikas nesalasās, izkāpu. Mazākais, ko bankas māte izdod ir, ceineris. Kāpju ar savu ceineri, šoferim nav ko izmainīt... Kāpju nākamajā busā, nav ko izmainīt.... Nospļāvos un kāju kājām.

  • -6
    reku 05.01.2022, 11:31:38

    Re nu,un ietaupīji 75 centus.Rupmaizes kukulis iznāk.Visu dienu var ēst maizīti.Un svaigā gaisā pastaigāt nav par skādi.

  • 0
    Vadims Kevrelis 05.01.2022, 10:06:15

    Uzņēmums varēja piedāvāt alternatīvas kuras neapšaubāmi varēja atrast.

  • -7
    Marta P 05.01.2022, 15:28:27

    Alternatīvas ir! Iegādāties biļeti laicīgi autoostas kasē. Iegādāties biļeti tiešsaistē. iegādāties biļeti autobusā ar skaidras naudas norēķinu.
    Neviena no šīm iespējām netika izmantota.

  • 0
    Giraffe 05.01.2022, 10:48:16

    Tā diemžēl ir ka arī mikroautobusos tie termināļi bieži vien neiet un dodot lielāku naudas nominālu par 1 vai 2 eur , tad šoferiem bieži vien nav ko izdot un pukst.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: