Swedbank.

Anita | 06.12.2018, 12:00:27 | 2761

Tā kā drīz beigsies laiks ,kad internetbankas kodu kartes varēs nomainīt uz kodu kalkulatoriem, tad bankai vajadzētu organizēt savu darbu tā ,lai cilvēkam ,kam ir vajadzīgs šis pakalpojums, nebūtu jāpavada bankā puse dienas . Man par laimi ir Smart ID, bet vecāka gada gājuma cilvēkiem un tiem ,kam nav tādu telefonu, nākas izvēlēties kodu kalkulatoru un tā dēļ jāpavada tik ilgs laiks nīkstot rindā.Varbūt bankai trūkst darbinieku?

Komentāri (27)

  • 0
    Dzērvene 06.12.2018, 12:07:03

    Pagaidām jau vēl nebeidzas.Darījuma summa tiek ierobežota ,sākumā 100 eiro.Tiem kam maksājumos aiziet 100 euro pagaidām vēl var nestresot.
    Bet jā,Anitai ir taisnība,sākt to pāreju laicīgi,lai nākamgad swedene neistajas pilnīgs čau.
    Kāds zin cik maksās tas kalkulators ?

  • -2
    anticenzors2 06.12.2018, 12:14:44

    Tā summa 100 euro,taču ir DIENAS limits.Maksājumus var kārtot pakāpeniski.Ja nu vienīgi kādam lielāka nauda uzreiz kaut kur jāiemaksā...
    Bet vispār tas ir stulbums-kodu kartes atcelt.
    Gandrīz vai vedina uz domu pārtraukt internetbankas lietošanu un visus maksājumus sākt kārtot "pa tiešo".Laiku gan tas prasīs vairāk.

  • -2
    Profesors Preobraženskis 06.12.2018, 12:26:29

    Un naudas arī vairāk izies,jo par rēķinu apmaksu citur ņem komisijas maksu,par elektrību,piemēram,vairs klientu centra nav.

  • 0
    Dzērvene 06.12.2018, 12:24:56

    Tas ir dienas limits ?
    Ā nu ko tad es ta šūmējos?Es tādu summu redzu reizi mēnesī.
    Skaidrs,tad nākamgad būs bankā tantuku pieplūdums pēc kalkulatoriem.
    Un cik maksās tas kalkulators,nezini Anticenzor ?

  • 0
    anticenzors2 06.12.2018, 12:32:04

    https://www.swedbank.lv/business/pricelist#internet_and_telephone_banking

  • -1
    Nif nifs 06.12.2018, 13:10:59

    Tantukiem (pensijas) kalkulators maksā 2 eiro. Un tantuki, kā tu viņus nosauci, daudzi jau dabūjuši.

  • -3
    Spītniece 06.12.2018, 12:25:37

    Es domāju ka ar bankām vispār ir jāpārtrauc jebkādi darījumi.Vēl neviena banka nav bijusi cilvēkiem (klientiem) draudzīga iestāde,bet ir tik bijusi par "slauktuvi".

  • -2
    Anita 06.12.2018, 13:02:53

    Viss jau būtu labi ar tām bankām, bet, ja jau reiz ir izdomājuši tādu lietu, esiet tik laipni, organizējiet tā savu darbu, lai klientiem nav stundām jānīkst rindā, lai strādā visi iespējamie bankas klerki, nevis daži. Ne jau visiem ir brīvs laiks no darba, labi, ja pusdienas pārtraukums. Jo tuvāk 2019.gada 9.septembris,jo vairāk klientu būs bankas filiālēs, jo daudzi visu atliek uz pēdējo brīdi.

  • -2
    Nif nifs 06.12.2018, 13:11:57

    Tāpēc jau spiež uz limitiem, lai neatliek uz pēdējo brīdi.

  • 0
    Dzērvene 06.12.2018, 13:22:35

    Nif nif,ne kāda gadījumā negribēju aizvainot tantukus.
    Nu tad pēc limitiem skatoties uz banku pirmie jozīs biezie,a ne tiem ir smārt id aplikacija.
    Tantuki un onkulisi jau pa 2 eiro ir dabūjuši.
    Nu tad atliek strādājošais prolitariats,kas visu atliks uz pēdējo momentu.

  • -1
    Nah Nahs. 06.12.2018, 13:32:17

    Nez,ko pasāks,kad arī SEB banka atcels kodu kartes?
    Būs jābrauc pēc kalkulatora uz Kuldīgu,kur tuvākā filiāle?
    Vai darba devējs dos brīvdienu?
    Un autobusa biļetes pa 3 euro uz katru pusi.

  • 0
    ilona kaķis 06.12.2018, 14:48:02

    Tieši tā. Un tad vēl jānočeko filiāles darba laiks. Pati biju Talsos. Riebj. Bankas kā diktatori.Tā galu galā ir mūsu nauda, kam viņi ierobežo piekļuvi. Kaut kādu laupītāju kantori.
    Starp citu, kaut kur lasīju, ka SEB banka paaugstinās maksu par to, ka naudu izņem ne viņu, bet citas bankas bankomātos.

  • -2
    arcus 07.12.2018, 09:06:12

    Kādā veidā bankas ierobežo piekļuvi tavai naudai?

  • 0
    Nif nifs 07.12.2018, 10:11:06

    Arcus, ar tiem pašiem ierobežojumiem, ko uzliek. Bankas jau praktiski nevis pilda savas funkcijas, kādas būtu bankai, bet tikai iekasē naudu, bet visu spiež darīt pašiem. Piekrītu, ka bankas kā diktatori.

  • -2
    Spītniece 06.12.2018, 15:14:36

    Noshēmoja konkrēti ar tām kalkulatoriskām izmaiņām.Kāds jau uzvārīsies.

  • -4
    Sandra Harmonija 06.12.2018, 16:36:58

    Intresanti zināt ,kāpēc swedbanka puieņēma šādu lēmumu ,ka ar kodu kartēm nevarēs apstiprināt? varbūt swedbankai bankrots drīz?

  • -2
    anticenzors2 06.12.2018, 16:54:44

    Viņi paši atsaucas uz kādām tur starptautiskām regulām...
    Kas tam visam ir apakšā,atliek minēt.

  • -3
    Kurzemnieks 06.12.2018, 17:54:11

    Doma acīmredzot ir tajā,
    ka ar kodu kartēm hakeriem vieglāk uzlauzt nekā Smart ID ģenerētos gadījuma koda skaitļus.

  • -4
    Mikess 06.12.2018, 19:53:24

    Labvakar! Doma diez vai par to vai vieglāk,jo hakeri zinoši tiks galā ar visu.Visticamāk ka izdomāts kārtējais naudas ieguves veids.Kā bija ar pasēm ( it kā der ,pēc tam neder - atkal jāmaina - līdz ar jāmaksā un t.t.) Un tā var turpināties bezgalīgi,jo izdomāt variantus - piespiest maksāt atkal faktiski par ne īpašu svarīgu lietu,izdomās šajā valstī vienmēr.

  • -3
    Kurzemnieks 07.12.2018, 12:20:18

    Par hakeriem - tas varētu būt formālais iemesls. Reālais -, kā jau bankai, papildu peļņa.
    Eiriks pie eirika un kopā sanāk smuka naudiņa bez īpašas piepūles.

  • -6
    Mikess 07.12.2018, 12:31:07

    Nu ja,es par to pašu arī domāju. Pat nevajag eiriku,jompietiktu ar kaut centu no katra un būs liela summa.
    Šis ne pa tēmu taču zinu ,kā piemēram savulaik Lattelekom daudziem abonentiem rāva naudu nost...Pie rēķiniem piemēram - zvans uz numuru kaut kādu ,kuru abonents i nezin un nav zvanījis.Zvana summa apmēram 0.02 santīmu.Nav daudz un abonents i ''париться не будет'' par tādām kapeikām...taču iedomājaties ka rēķinos tā ir simtiem tūkstošiem?....Cik salec summa? :)

  • -5
    Mikess 07.12.2018, 13:27:18

    P.S.Tie maksājumi,kurus veica abonenti,tika veikti -apmaksāti arī darbinieku zvanu rēķini.Tāda fiška bija Lattelekomam - atlaide savu darbinieku rēķiniem (mēs Jums dodam atlaidi uz zvaniem,pakalpojumiem par cik esat mūsu darbinieks),taču par to maksāja nevis kompānija,taču gan abonenti kurus Lattelekom krāpa :DDDD

  • -1
    Kurzemnieks 07.12.2018, 18:50:13

    Banku sektorā vispār vērojama degradācija. Agrāk piesaistīja naudu zolīdi, ar depozītiem un normāliem procentiem.
    Tagad, ka tikai visus nokāst par jebko.

  • 0
    Sandra Harmonija 08.12.2018, 21:26:57

    Vai swedbanka nevar atļauties uzaicināt dārgākus viesus,kuri uzstājas uz pasākumiem,kad saaicina klientus,kuri apgroza lielas naudas summas,kāpēc tikkai jokdari Jāni SKUTELI.

  • 0
    atkal huligāns 08.12.2018, 22:20:38

    stulbā, bankā uz vietas ir speciāli vairāki PC uz kuriem bankas darbinieki x konsultati - māca vecāka gadagājuma cilvēkiem rīkoties ar sistēmām

  • -2
    Atis Valtmanis 09.12.2018, 23:02:36

    Uztaisīju smart id teikšu godīgi ar aplikāciju komplektā visus rēķinus varu samaksāt 5.min laikā

  • 0
    Māris 10.12.2018, 22:24:39

    Negribētu tādēļ pirkt viedtālruni, es domāju, ka tie ir nelieli drošības pasākumi, kas īslaicīgi sagādā nelielas problēmas.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: