bilešu cenas

JAROLSAV | 07.12.2016, 09:26:50 | 2141

Būtu labi ja uz tablo pie reisu saraksta tika atveidotas arī bilešu cenas

Komentāri (12)

  • 0
    šašliks 07.12.2016, 09:36:30

    Tu par pilsētas vai starppilsētu autobusiem?

  • 0
    cibric 07.12.2016, 11:33:17

    Vai ta vajag?

  • 0
    JAROLSAV 07.12.2016, 23:09:57

    šašliks,es domāju par starppilsētu reisu sarakstu.

  • 0
    Ventspils Reiss 08.12.2016, 20:22:29

    Pateicamies par priekšlikumu. Iespējas to realizēt tiks izvērtētas.

  • -3
    007 09.12.2016, 22:21:12

    tas kaut kads murgs,ja gribi braukt perc bileti,un cenu var kase vai interneta noskaidrot,,driz jau prasis lai veikals desas cenas liek skatloga,lai zinatu kura jaiet ieksa

  • -1
    Novadnieks 10.12.2016, 05:11:18

    Vajag vajag cenas,jo kapitālismā nekas nav par brīvu.Tikai jābūt ir tā,lai maksā atbilstoši pēc saņemtā pakalpojuma.Piemēram,publiskā tualetē ir liela netaisnība,jo nevar prasīt vienu cenu par čurāšanu un kluča nolikšanu.Tās ir divas dažādas "štelles" ar lielu starpību kapacitātē.Arī radītā trokšņa stiprums ir stipri dažāds.Ir taču starpība,ko dzird citi tualetes apmeklētāji-vai tā ir strautiņa čalošana vai skaļa gāzu noplūde ar pavadošu:"Nu bļin".

  • -1
    prof.Preobraženskis 10.12.2016, 07:13:04

    DIS - Diršanas informācijas sistēma
    Projektējums

    Motivācija

    Katru dienu mums nākas apmeklēt iestādi, kuru mēs saucam par tualeti, lai nokārtotu savas dabiskās vajadzības. Šis process notiek regulāri un ir visnotaļ nozīmīga mūsu ikdienas sastāvdaļa. Tomēr šī procesa izkopšana ir nedaudz atstāta novārtā, par ko liecina kaut vai ārpustualetes diršana un mīšana, diršanas un mīžšanas kultūras pazemināšanās un organizatoriskās problēmas, ar kurām nākas diendienā saskarties tiklab dirsējiem kā mīzējiem. Minēšu tikai dažas:

    * Tualešu trūkums;
    * Garas rindas pie esošajām tualetēm;
    * Atsevišķu izkārnīšanās vietu nepieejamība;
    * Konfrontācija starp dirsējiem un briļļu nomīzējiem.

    Pēc daudzu tualešu projektējuma var spriest, ka netiek veltīta pienācīga uzmanība klientu vēlmēm un iespējām. Piemēram, cilvēkam, kurš nav atbilstoši fiziski sagatavots un nav paņēmis līdzi alpīnisma aprīkojumu vai speciālu aizsargietērpu nav reāli, neapdraudot sevi un savu labsajūtu, nokārtoties stacijas tipa tualetēs. Daudzas tualetes neatbilst arī klientu etniskajam sastāvam, jo rietumu cilvēks nespēj atbilstoši izkārnīties stāvtualetēs.

    Kā vienu no galvenajiem cēloņiem var minēt informācijas trūkumu. Neviens nespēj precīzi atbildēt uz jautājumiem: Kas dirš? Kur dirš? Ko dirš un kad dirš? Informācijas sistēma šajā jomā ieviestu vairāk skaidrības un palīdzētu atbildēt uz vēl daudziem citiem sasāpējušiem jautājumiem.Kas dirš vairāk? Kādēļ dirš vairāk? un, protams, jautājums, kas mūs tuvinās pilnīgai visuma izzināšanai: Kapēc mums jādirš?

    Līdz šim visas valsts struktūras ir izvairījušās no šī jautājuma risināšanas, gan jautājuma delikātuma, gan sarežģītības pakāpes dēļ. Lai veiksmīgi realizētu šo projektu būtu nepieciešams izveidot īpašu diršanas un mīžšanas pārraudzības komiteju valsts Labklājības minsistrijas pakļautībā. Jāveic arī iedzīvotāju aptaujas un šie dati jāapvieno vienotā informācijas sistēmas struktūrā. Jāveic organizēta diršanas un mīžšanas uzskaite un dirsēju un mīzēju reģistrācija.

    Lai veiktu šīs informācijas apstrādi, jāizveido daudzpusīga informācijas sistēma Diršanas informācijas sistēma.

    DIS neformāls apraksts

    DIS galvenie uzdevums ir Informācijas par diršanu un mīžšanu apkopošana, apstrāde un analīze. Tas ietver sevī vairāku nozīmīgu reģistru izveidi:

    * Dirsēju reģistrs;
    * Tualešu reģistrs;
    * Diršanas reižu reģistrs.

    DIS funkcionalitāte ietver sevī:

    * Informācijas reģistrāciju; (diršanas gadījumu un rezultātu reģistrācija)
    * Informācijas analīzi (atskaites, pārskati, pētījumi, piemēram kopsavilkumi pa dažādām dirsēju grupām pēc vecumiem, dzimumiem un izglītības līmeņa)

    DIS mērķi:

    * Nereģistrētas diršanas un mīžšanas reducēšana;
    * Diršanas un mīžšanas izpēte;
    * Diršanas un mīžšanas procesa pilnveidošana un racionalizācija.

    Datu modelis

    Attēlā 1 ir DIS datu modelis, kurš satur nozīmīgākās DIS entitijas

    ER modelis

    Attēls 1

    Entitiju apraksti

    Nosaukums: Dirsējs

    Apraksts:Glabā informāciju par cilvēkiem, kas veikuši diršanu vai mīžšanu. Raksturo dažādi atribūti: vecums, tautība, rase, izglītības līmenis, dzimums, fiziskie parametri, rase, statuss(dirš, mīž, grib dirst vai mīzt, negrib, miris) u.c.

    Relācijas: Relācija viens pret daudz ar diršanas reizi. Raksturo, kuras diršanas reizes cilvēks veicis.

    Nosaukums:Tualete

    Apraksts: Glabā informāciju par diršanas vietu. Raksturo tādi atribūti kā: Vietu skaits, tips, kondīcija, vecums, statuss(aizņemta, neaizņemta), ģeogrāfiskā atrašanās vieta utml.

    Relācijas: Viens pret daudz ar diršanas reizi. Raksturo diršanas gadījumus attiecīgajā iestādē.

    Nosaukums:Diršanas reize

    Apraksts: Raksturo notikumu - tualetes apmeklējumu. Šo notikumu raksturo sekojoši atribūti: sākuma laiks, beigu laiks, tips (dirš, mīž, dirš un mīž, grib dirst un nevar padirst, grib mīzt un nevar pamīzt, citi), izlietoto tualetes papīrīšu skaits, izmantotā ierīce(pisuārs, pods, izlietne, vāze, siena, bikses) u.c. piemēram pazīmes, kuras reģistrē papildus notikumus, piemēram nagu graužšanu, deguna urbināšanu , lasīšanu. Kā arī multimēdiju materiāli, tādi kā video un audio ieraksti, piemēram Kamera#1; Kamera#2 utml.

    Relācijas: Daudz pret viens ar Dirsējs. Nosaka diršanas reizes inicatoru. Daudz pret viens ar Tualete. Nosaka diršanas notikuma norises vietu. Viens pret daudz ar Izkārnījums. Raksturo diršanas reizē radušos izkārnījumus.

    Nosaukums: Izkārnījums

    Apraksts: Raksturo objektu - izkārnījumu, kas radies tualetes apmeklējuma rezultātā. raksturo atribūti: dzimšanas brīdis, tips(čuras, kakas), svars , masa, litri, blīvums, krāsa, smarža, kārtas numurs(tikai klučiem), parazīti(ir/nav),asinis(ir/nav),sperma utt....

    Relācijas:Daudz pret viens ar diršanas reizi. Raksturo notikumu - tualetes apmeklējumu, kura laikā objekts veidojies.

    Nobeigums

    Pateicoties šai lieliskajai sistēmai mums beidzot izdosies rast atbildes uz jautājumiem, kā pareizi jādirš, kur jāizvieto tualetes? Kas dirš visvairāk? Kas dirš vissmirdīgāk? Kam nepieciešama palīdzība diršot? Cik daudz mēs dirsīsim nākotnē? Atbildes uz šiem jautājumiem dos nozīmīgu ieguldījumu cilvēces attīstība un motivēs jaunu tehnoloģiju un metožu izstrādi.
    Autors: capercaillie plkst. 23:06
    Etiķetes: Kails Ozols, moralpain

  • -1
    Novadnieks 10.12.2016, 09:34:37

    Nav slikti,profesor,pat apsveicami,tikai ar pakļautību ministrijai būs par maz.Te "ož"pēc nepieciešamības veidot atsevišķu,urinēšanas un kakāšanas lietu ministriju,ar departamentiem un pārstāvniecībām novados,ar atsevišķas policijas vienības izveidošanu,kuri ņemsies ar ateju apmeklētājiem.Arī vides dienestam nāks klāt jauna funkcija,jo ne visi urinētāji un kakātāji izmetīs ne visai kaitīgu galaproduktu.Līdzīgi kā auto tehnihkajā apskatē būs jāveic kaitīgo izmešu pārbaude.Ja apskate nebūs izieta,tad būs jāveic otreizēja(slimības lapas princips).
    Šeit noteikti prasās pēc jaunas ministrijas izveides.Arī VIDam būtu jāiesniedz savi priekšlikumi un redzējumi,lai sakarā ar šo visu varētu ieviest jaunus nodokļus.Un stingrākas kontroles veikšanai visus potenciālos čurātājus un kakātājus vajag čipēt,lai kontrole būtu efektīva.Protams,par čipu un čipēšanu jāmaksā(nu re,atkal iespēja noslaukt) un jāmaksā atsevišķi par katru.

  • 0
    cibric 25.12.2016, 10:30:55

    :)

  • 0
    Nif nifs 10.08.2017, 14:19:57

    Šis ir labais! Žetons autoram!

  • 0
    prof.Preobraženskis. 10.08.2017, 14:29:15

    Šeit vēl citi šī autora darbi,ko palasīties:
    http://moralpain.blogspot.com/

  • -3
    Nif nifs 10.08.2017, 15:47:00

    Drusku tā kā par rupju. Bet par DIS bija labs.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: