Kesko Ksenukai Ventspilī

Piciš | 23.10.2025, 12:30:38 | 296

https://www.db.lv/zinas/kesko-senukai-baltijas-valstis-plano-atvert-30-jaunus-veikalus-523572

Komentāri (10)

  • -2
    Piciš Pirms 3 stundām, 45 minūtēm

    Būvniecības, dārza un saimniecības preču veikalu tīkla pārvaldītājs "Kesko Senukai" Baltijas valstīs plāno atvērt 30 jaunus veikalus, paziņoja "Kesko Senukai" prezidents Artūrs Rakausks.
    "Tīkla paplašināšana ir dabisks un stratēģiski izsvērts solis," teica Rakausks, piebilstot, ka pašlaik tiek izvēlēta jauno veikalu atrašanās vieta. Šajā procesā tiekot izvērtēti dažāda lieluma īpašumi - no 5000 kvadrātmetriem mazpilsētās līdz 25 000 kvadrātmetriem lielākās pilsētās.
    "Kesko Senukai" tīklā ir 94 veikali, kas darbojas gan uz īpašumtiesību, gan uz franšīzes pamata Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

  • -2
    Piciš Pirms 3 stundām, 44 minūtēm

    Ventspils domei ir informācija, vai investors interesējas par Ventspili?

  • -3
    pia Pirms 3 stundām, 18 minūtēm

    Nu gan sacerējies, mums jau ir visvarenais mājai un dārzam.

  • 0
    sranskis Pirms 1 stundas, 12 minūtēm

    Toties "Mājai un Dārzam", pareizāk AS "Diāna" nopirkusi cenu klubu. Bet par to VB klusē.

  • 0
    yolo Pirms 1 stundas, 47 minūtēm

    Cilvēki, kuri plāno ieguldīt simtiem tūkstošus vai pat miljonus veikalu atvēršanai, noteikti iepriekš veic pamatīgu tirgus analīzi. Laikos, kad jebko vari pasūtīt un nākamajā dienā, kurjers to atved, šaubos, ka tādā mazpilsētā kā Ventspils būtu rentabli atvērt jaunus lielveikalus

  • -2
    pia Pirms 53 minūtēm

    Sinsay pirms gada meklēja telpas Ventspilī laikam virs 600 m2, neatrada. Vairums tomēr izvēlas jaunas drēbes pielaikot. Vēl kāds tikko gribēja celt T/C pie tilta, jau iežogoja laukumu un pārdomāja, jo nebūs pircēju?

  • -1
    Piciš Pirms 48 minūtēm

    LIDO tirgus analīze ir zem katras kritikas: Kāpēc "Lido" ir tikai Rīgā? Vai nav apsvērta doma par reģioniem?

    Mūsu tālākais restorāns šobrīd ir tikai Ādažos. Esam vairākkārt pētījuši iespējas ārpus Rīgas, bet reģionos situācija ir mazliet citāda. Varbūt tas mainīsies tuvākajos gados, jo dzīves ritms visur kļūst straujāks, arī reģionos redzama attīstība. Tomēr vēl aizvien galvenais faktors, kas ietekmē mūsu lēmumus, ir cilvēku plūsma pusdienlaikā.
    Lietuvā, piemēram, ir vairākas ekonomiski aktīvas pilsētas - ne tikai Viļņa, bet arī Kauņa un Klaipēda. Latvijā šādas koncentrētas aktivitātes ir gandrīz tikai Rīgā. Mūsu biznesa modelis balstās uz to, ka cilvēki pusdienlaikā dodas ieturēt maltīti ārpus mājas, un reģionos tas vēl nav izteikti izplatīts, daudzi joprojām paspēj aiziet līdz mājām.

  • 0
    sranskis Pirms 39 minūtēm

    Pia- tas, kad pie tilta gribēja celt TC bija pirms oi! cik gadiem. Bet tad sākās skandāli u.t.t.

  • -1
    Piciš Pirms 46 minūtēm

    Sranskim: MuD Nopirka cenuklubu. Nu un tālāk kas viņiem padomā?

  • 0
    sranskis Pirms 36 minūtēm

    Tas jau jāprasa Diānai, bet cik var saprast no teiktā, tad apsaimniekos un paplašinās tīklu. Vienīgi Cenuklubā sortiments daudz plašāks un lielāks. Vienīgi, ka starp tiem pašiem ķīniešu tūdiem, ir arī šis tas vērtīgāks un savādāks.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: