Kur siltums?
Nu kā to vispār var saprast? Gan avīzē, gan uz katras kāpņu telpas durvīm bija izvietoti paziņojumi, ka apkure un karstais ūdens tiks pieslēgti noteiktajos termiņos, bet realitātē iedzīvotāji joprojām sēž bez elementārām ērtībām!
Cilvēkiem Saules ielā 106, joprojām nav ne apkures, ne karstā ūdens, lai gan uzņēmums “Ventspils siltums” publiski solīja to nodrošināt līdz vismaz 2. oktobrim.
Vai tiešām šāda attieksme pret ventspilniekiem ir pieļaujama? Vai uzņēmuma vadība vispār atbilst saviem amatiem, ja pat tik būtiskas lietas kā apkures un karstā ūdens nodrošināšana tiek plānotas un organizētas tik slikti?






Komentāri (14)
But vaidziks sildities no iekš puss,le zinat.Kas nu kuram labak patīk-pašštaisit oder pirkt Brandvīn,šķaidit oder nešķaidit Špirkt.ja kādam smeķķet,var eraut Trīskārtig Odekolōn.
Ja kādam mājās Kinder,kas vel tād Dzērien nebrūķe,tos bus siltak abpģērbt.
Katru gadu vien un tas pats. Cik var! Kad beidzot iedzīvotāji sapratīs/iemācīsies, ka katrai mājai ir apsaimniekotājs. Esiet kaut nedaudz saprātīgi
Labdien! Saules 108 siltums vēl nav:(
Vai Jūs domājāt apkuri? Tādā gadījumā, lai mājā pieslēgtu apkures padevi, Jums ir jāsazinās ar savas mājas apsaimniekotāju.
Ir, ir tagad karstais ūdens un siltums arī mūsu mājā! Paldies!
nu re, Siltums vainīgs bija, vai ne?
Saules ielā 110 šorīt vēl joprojām nav karstais ūdens.
Par ēkas iekšējās siltumapgādes un ūdensapgādes sistēmas darbību, tostarp par karstā ūdens un apkures padevi, atbildīgā puse ir mājas apsaimniekotājs. Māju apsaimniekotājam "Ventspils nekustamie īpašumi" par to atbild firma "Cirtnis", kuras pārziņā ir uzturēt un apkalpot ēkas iekšējos tīklus. ➡️ Tas nozīmē, ka jebkurā gadījumā, ja mājas iekšējā sistēmā ir kādas problēmas, tad par tām ir jāziņo tieši šiem dienestiem. Sazinoties ar SIA "Cirtnis" noskaidrojām, ka vakar vakarā ēkas siltumpunktā netika pieslēgta karstā ūdens padeve, bet tikai šorīt.
Diemžēl, bet būvniecības darbu ilgumu ne vienmēr izdodas izplānot tik precīzi. Tiklīdz tika pabeigta jaunā siltumtrases posma montāža un savienojumu šuvju pārbaude uz hermētiskumu, tā siltumtrase tika uzpildīta ar siltumnesēju. Siltumenerģijas padeve tika atjaunota ap plkst. 22:50. Jau iepriekš ziņojām, ka karstā ūdens sagatavošana nebija iespējama saistībā ar veco siltumtīklu demontāžu, jo vispirms bija nepieciešams izbūvēt jaunu siltumtrases apvada posmu un veikt tā pieslēgšanu pie esošās pilsētas siltumtrases.
Atvainojamies klientiem par sarūpētām neērtībām!
ja jau atjaunoja siltuma padevi vakar 22:50. Tad kāpēc šodien vēl nav ne siltais ūdens, ne arī apkure?
Pa ko es jums maksā?
es_no_ventiņiem, lūdzam precizēt mājas adresi!
Kurš vispār plāno darbus tā, ka tie notiek laikā, kad aiz loga ir tikai +4 grādi? Paši rakstāt, ka dokumentu kārtošana ir sarežģīts un laikietilpīgs process – bet tad kāpēc šī sagatavošanās netika sākta krietni agrāk? Vai tiešām uzņēmumam un atbildīgajām amatpersonām nav sapratnes, ka iedzīvotāji nevar palikt bez apkures un karstā ūdens tieši tad, kad tas ir visvairāk nepieciešams?
Kāpēc, ja kļūdās vienkāršs darbinieks, viņu var atlaist bez žēlastības, bet, ja rupji kļūdās valsts vai pašvaldības amatpersonas, tās nekad par to neatbild? Vai tiešām tāda ir taisnība un attieksme pret ventspilniekiem?
Vēršam uzmanību, ka uzņēmums "Ventspils siltums" nav solījis iedzīvotājiem pieslēgt apkuri, jo to nodrošina mājas apsaimniekotājs, kurš apkalpo ēkas siltumpunktu. Līdz 2. oktobrim apkures sezona Ventspilī vēl nebija uzsākta. Lielākajai daļai māju, kurām bija pārtraukta siltumenerģijas padeve, karstais ūdens bija pieejams jau 1.oktobrī. Savukārt šīm mājām Inženieru ielā 71; 73; 75; 77 un Saules ielā 106; 108; 110; 112; 114; 116 siltumenerģijas padeves atjaunošana bija plānota 2. oktobrī ap plkst. 20.00.
Priecājies, ka nepaliki bez apkures, tad, kad tiešām tas ir nepieciešams - ZIEMĀ. Jā, ir neērtības, bet pieciest jau mazliet var, jo kādam un kaut kad tie darbi ir jāizdara. Un atslēdzot arī vasarā, tāpat būtu neapmierināto, iespējams, ka tu pats.