Kavētais remonts galvenajā ielā – kāpēc tik lēni?
Sveiki, gribu pievērst uzmanību situācijai ar ceļa remontu uz tilta un starp tiltiem, kas turpinās jau mēnešus… Tā ir viena no galvenajām pilsētas artērijām, un kustība tur ir svarīga visiem. Tomēr redzam, ka darbi norit ļoti lēni: katru dienu tur ir maksimums divi–trīs cilvēki, brīvdienās vispār neviens nestrādā, un progress gandrīz nav redzams. Tadās vietas jastrādā 24/7
Citās valstīs šādi darbi parasti aizņem ne vairāk kā nedēļu (Kīnā 1 day)!!!! Gribētos saprast, kāds ir iemesls šādai specialai vilcināšanai, kāpēc remonts notiek tik lēni un bez brīvdienu maiņām. Es neesmu būvnieks, bet kā pilsētas iedzīvotājs esmu neapmierināts ar šādu situāciju un vēlētos dzirdēt saprātīgus skaidrojumus no atbildigiem!!!
Komentāri (23)
Pirmām kārtām
visiem ir viss viennalga
Otrkārt... atradīsies labvēļi kuriem ir viss ok
nu taisa vienu gadu,otru,trešo...kur jāsteidzas
labs nāk ar gaidīšanu,silts ar sildīšanu... pagaidām iesilda.
Cilvēki ir bez darba
Bet šeit tik tiešām strādā bez redzamām rezultātiem....
ja turpinās šādā ātrumā tad līdz 2030 nekas nebūs vēl izdarīts
Brīžiem liekas kad rok ar tējas karotītēm un slauka ar zobu birstītēm
loģiskā darba darīšana
Tad kad sākās auto satiksme tad sākās remonta darbi.
Tad kad būtu jāstrādā,un jāstrādā gandrīz vai trijās maiņās.
Bet te velk tādu gumija kad kauns paliek
tiešām jāsāk piekrist kad neviss Eiropas iedzīvotāji,bet pasteļ dauņi
Manam ir tō pienākum paziņot,ka šo Tēm komentetaj neir nekāda sakara ar man Persōn,le zinat.Tō Baron Titul īpašniek ir pulk.
Iemesls ilgi nav jāmeklē. Problēma ir tajā, ka tas izmaksā daudz daudz vairāk, nekā strādājot šādi. Tā jau šis remonts izmaksā 1.5m eiro, iedomājaties, ja būtu jāstrādā visu naktiun brīvdienas, tad mēs runātu varbūt par 2 līdz 3 miljoniem eiro.
Un tehniski pat nekas nav kavēts, jo termiņš ir līdz 22 oktobrim, ja atceros pareizi
Būvdarbu termiņš ir 15. oktobris, un pašlaik nav pamata bažām par to savlaicīgu pabeigšanu. Tehnisku problēmu dēļ (asfaltbetona frēzes bojājuma) darbi kavējas aptuveni par nedēļu, tomēr tas neietekmē kopējo grafiku. Jāņem vērā arī darba roku trūkums valstī – darbiniekus nav iespējams nodarbināt 24/7 režīmā, taču asfaltbetona ieklāšanas laikā darbi paredzēti arī naktīs. Apmaļu maiņa tiek veikta dienas laikā, jo intensīvas satiksmes stundās tas būtu bīstami gan strādniekiem, gan autovadītājiem.
Darbus varētu paveikt ātrāk, ja satiksme tiktu pilnībā slēgta, taču tas radītu ievērojamas neērtības iedzīvotājiem, jo būtu jāizmanto apbraucamais ceļš pa Kustes dambi. Pašlaik satiksme ir nodrošināta, un lēnāka braukšana ir tikai neliela īslaicīga neērtība, ņemot vērā, ka šādi remonti tiek veikti aptuveni reizi 15 gados.
"Apmaļu maiņa tiek veikta dienas laikā, jo intensīvas satiksmes stundās tas būtu bīstami gan strādniekiem, gan autovadītājiem." Vai tad tieši dienas laikā nav intensīva satiksme?
Jā, šī bija viena no trakākajām un bedrainākajām ielām pilsētā. Visas apmalītes bija bojātas un dauzija manu autiņu. Labi ka beidzot savedīs kārtībā. Pēc gada varētu vēl reizi pārtaisīt...
Tu gribēji lai ir reāls kariess, drupina nesošās konstrukcijas un tad tik jāsāk labot :D Tur jau šipenieki bij iedzinuši 5cm dziļas rises.
Vismaz te pareizs funktiers un laikus atjauno. Varēj gan mēnesi agrāk sākt lai nav +7 un tekošs lietus laiks.
Braucu pa viaduktu gandrīz katru dienu un arī brīnos, kādēļ tik svarīgā objektā darbs rit ļoti lēni, kādēļ nestrādā 24/7? Nesen biju Rīgā Uzvaras parkā. Pats parks uztaisīts pa pirmo, bet vienā pusē top laikam skeitparks. Svētdienā šajā objektā bija vairāk par 5 strādniekiem un dažādas t s tehnikas vienības. Kādēļ Rīga var, bet mēs stiepjam gumiju, jo “ termiņš ir 15.oktobris. Kādēļ ne 15.augusts?
Rīga var? Labākā anekdote pa ilgāku laiku!
Ķīnā to būtu izdarīts vienas nakts laikā. Bet šeit ir jārada aktivitātes iespaids un jāspīdzina cilvēkus.
Apmaļu maiņas darbi tiek veikti dienas laikā, jo satiksmes intensitāte rīta un vakara stundās ir būtiski lielāka. Piemēram, rīta un vakara sastrēguma stundās satiksmes intensitāte sasniedz aptuveni 1700 automašīnas stundā, savukārt dienas vidū tā ir aptuveni 750–900 automašīnas stundā.
Līdz ar to darbi dienas laikā ir drošāki gan ceļu strādniekiem, gan autovadītājiem un mazāk traucē transporta plūsmai.
>ventspilnieks 36,7
Pašlaik (2025. gada jūlijā) pilsētas pašvaldībā publiskots satiksmes organizācijas jautājums saistībā ar remonta darbiem (tilts/apļi/viadukts), bet konkrēti apskatīts satiksmes plūsmas apgrūtinājums, nevis asfalta atjaunošanas termiņi vai tehniskie parametri.
Ir liecības par organizatoriskiem izaicinājumiem remonta procesos (piemēram, darba zonas neoptimizēta izvietojuma dēļ) , taču šie skar satiksmes drošību un ne norāda uz asfalta seguma nomaiņas grafiku. Ja par satiksmes drošību tad nekas mainīts netiek. Tieši tā pat. Noņem un uzliek atpakaļ. Vai to veco bruģi ir iespējams dabūt?
>Pašvaldībai
Kāpēc tiek remontēts viadukts, kurš vēl izskatās labs?
Pilsētā šobrīd tiek veikti darbi uz viadukta, kura segums lielākajai daļai iedzīvotāju šķita normālā stāvoklī. Tikmēr ir vairākas pilsētas ielas, kuru stāvoklis ir daudz sliktāks un gaida remontu jau gadiem. Šeit rodas jautājums – kāpēc prioritāte tiek dota viaduktam, nevis tām ielām, kurās ikdienā jālauž automašīnas?
Viadukta asfaltu atjauno preventīvi – lai neļautu ūdenim sabojāt betona konstrukcijas. Tehniski tas ir saprotams. Taču pašvaldībai un ceļu uzturētājiem būtu jāskaidro iedzīvotājiem:
kāpēc konkrētie darbi ir steidzamāki nekā citu ielu remonts;
kādi finansējuma avoti tiek izmantoti un kāpēc tos nevar novirzīt citur;
kādi ir tuvākie plāni sliktāko pilsētas ielu sakārtošanai.
Pretējā gadījumā cilvēkiem rodas iespaids, ka salabo labo, bet sabrukušais paliek kā ir. Tas grauj uzticību pašvaldībai un rada sajūtu, ka prioritātes netiek izskaidrotas. Skaidra komunikācija šeit būtu vienkārša un nepieciešama:
1. Remontdarbi vajadzēja sākt no maijam bet ne junija beigās.
2. Remontdarbi iet ļoti lēni - cik reiz es brauc pāri tiltam, strādā viens vai divi darbinieki vai vispār neredzu nevienu, vai arī stāv un pīpe vai sēž un skatās mobilos
3. Kas vispār paņem to firmu ( no Rīgas. ) kam ir tikai divi-tris savie darbinieki, un pārējos meklē sludinājumos Ventspili. Ko viņi vispār domāja?
Un es domāju ka ar tādiem tempiem viņi nepabeigts eemontu konkrētā datumā.
Vispār jau jāpriecājas kad rakšanas darbus nesāka oktobrī,vai kad sāk sniegs snigt
Latvijas vispārpazīstamā birokrātija. Ko vajag remontēt, ir jāzin 4 gadus uz priekšu. Mums gaida budžetus - vispirms valsts, tad pašvaldības, šogad vēl vēlēšanas, kad viss sastingst. Labi, ka vēl uz tādu sīknaudu nesaskrien lielās kompānijas un nesāk viena otru apstrīdēt, tad sāktu tik oktobrī.
Poļiem, leišiem šobrīd notiek tenderi par 26.-28. gadu un vēlakais martā, sāk rakt.
Tehniski, apļos jau vairāk cilvēki strādāja, kur varēja realizēt to visu ātrāk. Uz katru tehnikas vienību pāris veči. Ja gribas ātrāk, tad no visas Latvijas jāatvelk tehnika un jāslēdz viadukts, tāpat viens otram traucētu un nekas ātrāk nenotiktu.
Paša virskārtas ieklāšana jau būs ātra. Tāpat kā cilvēku operē vai mašīnu remontē - sagatavošanās process ir ilgs.
Ventspilniekiem ir iestādtīts, ka mums viss ir augstā līmenī. Sen jau tā nav. Tagad pilsētā redz, kāds ir darba stils Ventspilī. Un viesi, bez šaubām. Pilsēta ar rītdienu.
Visa šī sakarā, gribētu vērsties pie Pašvaldības vai Valsts Policijas un aicināt padežurēt uz Embūtes ielas, jo regulāri vesels bars neievēro aizliegumu nogriezties pa kreisi (virzienā no tilta). Gan posmā no Tilta līdz Tārgales ielai, gan arī regulētajā krustojumā. Profilaktiskos nolūkos tīri.
Pašvaldībai vispār derētu organizēt kaut kadus satiksmes noteikumu kursus/video klipus/banerus vai tml. Jo mīļais ventiņš nemāk ne braukt aplī, ne atšķir un saprot ceļazīmes, ne atšķir luksoforu krāsas. Lauki nudien.
Ir jau redzēt, ka PP šos kreiso griezējus krāmē rindiņā ielas malā. Arī pareizajiem griezējiem vajadzētu pamanīt, ka tur visapkārt ātruma ierobežojums.
Satiksmes ierobežojumu ievērošanai komentētāja norādītajā teritorijā Ventspils pašvaldības policija pievērš pastiprinātu uzmanību. Diemžēl jāsecina, ka pārkāpumu skaits ik dienas ir ievērojams, kas norāda uz noteiktu autobraucēju tiesisko nihilismu. Ventspils pašvaldības policija turpinās darbu, lai panāktu, ka autobraucēji ievēro satiksmes noteikumu ierobežojumus.