Ventspils reisa attieksme pret pasažieriem
Šodien, kārtējo reizi, pārliecinājos par Ventspils reisa "īpašo"attieksmi pret pasažieru. Braucu ar mikroautobusu virzienā uz Pārventu. Vēlējos izkāpt pieturā "Tilts"(pogu biju nospiedusi pirms krustojuma). Vadītāja pabrauca pieturai garām... Kad teicu, ka pieturā bija jāapstājas, vadītāja atbildēja, ka neko vairs nevar darīt. Aizveda un izlaida mani pirms Pārventas viadukta! Teicu, ka man te nevajag. Uz ko dusmīga atbildēja, ka tad var braukt līdz Celtnieku ielai... Kāds teiks vajadzēja zvanīt uz Ventspils reisu. Kāda jēga!!! Mēnesi atpakaļ ar mani notika vēl bezjēdzīgāks gadījums - Gaidīju tai pašā pieturā autobusu uz Pilteni, plkst 18:30 - autobuss pabrauca man garām!!! Nākošais autobuss uz Pilteni 21:30. Lieliski! Uzrakstīju Ventspils reisam. Atbilde - šoferis esot par vēlu pamanījis. Teicu, ka varēja uz tilta apgriezties un atbraukt man pakaļ. Atbilde - šoferis nedrīkst mainīt maršrutu. Secinājums-Ventspils reiss rīkojas kā grib, jo pasažieriem izvēles nav. Tā ir ņirgāšanās!
Komentāri (21)
Laikam būs pie vainas puzes punnnduris
visu nepatiku pret punduri
kurš piebiedrosies
Poga ir jāspiež laicīgi, ne krustojumā.
Kautko las, bet neizlas, tad nelas nemaz :D
... "Tilts"(pogu biju nospiedusi pirms krustojuma).
Plks 18-30 jau bija tumsa varēja šoferis arī nepamanīt/ Ne reizi es dzirdēju kā šoferis brīdināja, ka jāieslēdz uguni ar mobilo un jāpamāj ar roku
Vēl viena nelasa tekstu. Kāda jēga tad autobusa pieturām ja šoferis ignorē tās, braucējam jālec uz ielas un jāmēģina pievērst sev uzmanību.
Telefons būtu vēlams ar ieslēgtu video, lai nofiksētu, ka autobuss pabrauc garām un varētu iesniegt sūdzību PTAC.
Pilsētā ielas ir apgaismotas. Man mugurā bija balts mētelis, stāvēju pie ielas malas un (jau zinot, ka šī pietura ir "vājais punkts") pat roku pacēlu! Šoferis pamāja pretī... Laikam tiešām vajadzēja izgulties uz braucamās daļas. Turklāt to darīt vidējā joslā (jo šoferis pēc krustojuma pat neieņēma labo joslu - viņš jau bija izlēmis, ka šjā pieturā nevajadzēs piestāt...)
Labi, pieņemsim, ka šoferis aizdomājās, un tiešām pamanīja mani pēdējā brīdī. Bet, vai tiešām nevarēja uz tilta apļa apgriezties un atbraukt atpakaļ??? (esmu vairakkārt bijusi lieciniece, ka tā dara) Zinot, ka šis autobuss kursē uz Pilteni! Un nākošais pēc 3 st!
Un jā - piekrītu, ka tumšajā laikā jābūt lukturītim, ko paspīdināt. Un es tiešām tā daru, kad gaidu autobusu pieturā, kurā nav apgaismojuma!
Jautājums Pasažierei: lai objektīvi izvērtētu situāciju, lūgums precizējiet, cikos un kurā pieturā Jūs iekāpāt, lai varam identificēt autobusa vadītāju un noskatīties video ierakstu no novērošanas kamerām. Jau iepriekš paldies par sniegto informāciju!
Apm 12:20 (+ - 3min) no Inženieru ielas. Vadītāja sieviete, kuras vārdu uz paneļa nemanīju.
But vaidziks ekš Rōk turet vien Šķiltav ar Lampiņ (tād var nopirkt ,es zin) un spīdinat.le tō Šoffer redzet.
Tā vaidziks darit,kad gribet,le iekāpt ekš Petur-viet,ne izkāpt āra.
Ja nemāk (negrib) rakstīt normāla valodā tad labāk paklusēt,! Ko tu te visu laiku aksties?? Le zināt da be ce
da ekš ..... tu esi slims vai stulbs ? Vai tads un šitāds kopā? Le zi .... :(((
Skābais kung.
Manam neir viegl ar Pareiz rakstišan.Vāc valōd gandrīz aizmirst dēļ nebrūķešan.Aber tō Grāmat valōd ekš Ventspil īst neder.Aiz tō rakstit tā,kā rakstit.Ja kād Persōn ne saprast,venmēr gatavs palīdzet izskaidrot.
P.S.Vai Jūs gadijuma neir vien Kriev?Ja nē,tad atvainošan par nepaties apvainojum.
Skābais
Tu esi tāds daunis,ka negrib lasīt tavus dauņa komentārus.
Ja nesaproti Ventiņvalodu,tad tā ir tava problēma.
ko var mesties cilvēkiem virsū
Daunis
Daunis :) Tas ir tavs vards? :(
Nācās kādus pāris mēnešus pabraukat ar pilsētas sabiedrisko transportu.
Tak tie pasažieri ar nav nekādi zelta gabaliņi .
Ļoti bieži nospiež to pogu pēdēja brīdī,kad šoferim vairs nav iespēja apstātis.Pieturās nepievērš uzmanību pienākošajam transportam un ir slinki skaidri izteikt vēlmi braukt,izvēlās lēnus norēķinu veidus u.t.t.
Un tad stasta ka visi citi vainīgi:)))
Pipar kung.
Ja,ja,tō ir rihtig,kō Jūs rakst.
Ja gribet kur-nebūt braukt,vaidziks iepriekš sagatavot precīz Naud.Īst Naud,ne tō plasmask gabal.Aiz tō biež vien tō norēķināšanos iznāk makten lēn,ja tō Aparāt,kas nolass Kart,ne gribet ātr strādat.
Piekrītu. Redzu to ikdienā. Tieši tāpēc cenšos darīt tā, lai šoferis laicīgi zina, ka vajadzēs pestāt. Bet tekstā bija teikts, ka pogu nospiedu pirms krustojuma. Turklāt stāvot pie sarkanās gaismas. Bieži vien jau krustojumā ceļos kājās, lai redz, ka gribu izkāpt. Bet arī tas nav labi - citreiz aizrāda, ka celties vajag tikai tad, kad apstājas, jo pagrieziens, bremzējiens... Tad kā vēl lai par sevi atgādina? Sākt dziedāt?
sāci dziedat ha ha ha,pamanīsim tevi vismaz pasažiere!!!
un sadziedamies kopa!!!
Nu vispār būtu pēdējais laiks šo pieturu likvidēt, jo autobusu apstāšanās tajā rada avārijas situācijas.Turpat ir pietura pie "Tobago", kā arī Lācplēša ielā pirms ktustojuma ar Lielo prospektu. Vai arī tad jālikvidē šīs 2 pieturas.Nebūs pieturu, nebūs problēmu. Autobuss apstāsies vienā pieturā.Nu kāpēc gan vajadzīgas pieturas ik pēc nepilniem 100m? Tas vispār ir pretrunā ar Ministru kabineta notrikumiem.Ja nemaldos, apdzīvotā vietā attàlums starp pieturām nedrīkst būt mazāks kā 800m. Pilsētas domei kā būtu pēdējais laiks izvērtēt, kuras no šīm pieturām atstāt un kuras slēgt.
Ja jau lasi tos MK noteikumus, tad izlasi arī visu citu, ka valstspilsētas pašvaldība, ņemot vērā pilsētas specifiku, var noteikt arī mazākus attālumus starp pieturām.