Elektrība galiņciemā
Vai tiešām ir tik grūti paziņot, ka tiks veikti remontarbi elektrotīklā, jeb tiešām ir jārausta elektrība un jābojā pilnīgi visas elektroierīces iedzīvotāju mājās? Es saprotu, ja notiek avārija un neko nevar priekšlaicīgi pazinot, bet ja elektrību rausta iekšā ārā visu laiku tas taču nav normāli. Ir tak iespējams informēt iedzīvotājus, ka tiks veikti labojumi un lai savlaicīgi nodrošinās, ka elektroierīces netiks bojātas.
Komentāri (14)
Prasi kompensāciju.
Kompensācijas nebūs, tā man pateica. Kkad agrāk zvanīju par šādu problēmu ST, uz ko man atbildēja, ka tas esot normāli, ka ST tur neko lietas labā darīt nevarot. Viņi tur pārslēdzoties, saslēdzoties, hvz ko dara - tā man paskaidroja.. Tpc nav brīnums, ka mājās bieži elektronika nojūk.
Tiešām, gribētos dzirdēt atbildi - kur man vērsties, ja ST darbības rezultātā man rodas zaudējumi, un kādā veidā tos fiksēt un pierādīt?
Elektrības raustīšanās Gāliņciemā ir bieža parādība, nezinu kā citur pilsētā.
Prasītu jau, bet tur jau būs kārtējie "Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām, bet vai Jūs esat drošs, ka bojājumi radušies mūsu vainas dēļ?" vai kaut kas tāds un rezultātā varēšu tikai izlamāties :D
Ja vari pierādīt ka elektroierīces nodegušas ST dēļ,kompensāciju izmaksās. Muļķības ka neizmaksā. Jāvēršas ar iesniegumu kompensēt zaudējumus. Jābūt elektroierīču defektu aktam,kuru var dabūt jebkurā sertificētā darbnīcā kur labo tās.
Paldies par tukšu atbildi. Kāda jēga Jums līst te pa vidu, ja tāpat no tā visa jēga nekāda?
Man ir paziņa Gāliņciemā kurai tika ziņots iepriekš ka nebūs elektrība.
Nu prieks dzirdēt, ka vismaz vienam cilvēkam tika paziņots. Brīžiem liekās, ka viņi vienkārši aizbrauc pie tās elektrības kastes un kā lampu istabā iekšā/ārā slēgā tāpat prieka pēc.
Nez man galiņciemā nekas nav raustījies, ne pazudis ?!
Labdien!
Paldies par Jūsu ziņojumu. Lūdzam vērsties pie valsts akciju sabiedrības "Latvenergo", Ventspils klientu apkalpošanas centrā, pa tālr. 80200400, vai pa epastu klientu.serviss@elektrum.lv.
Lai saņemtu informāciju par reģistrēto elektrotīkla bojājumu un iespējamo elektroapgādes atjaunošanas laiku, aicinām Jūs reģistrēt telefona numuru vai e-pastu operatīvās informācijas saņemšanai, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403, sūtot informāciju uz e-pastu st@sadalestikls.lv vai sazinoties ar mums sociālajos tīklos. Elektrotīkla bojājumi nav paredzami un to novēršanas laiks ir atkarīgs gan no bojājuma vietas, gan bojājuma rakstura.
Ikviens materiālo zaudējumu atlīdzināšanas pieteikums tiek izskatīts, un gadījumos, ja AS "Sadales tīkls" elektrotīkla bojājuma vai cita AS "Sadales tīkls" piederības robežā esoša notikuma dēļ ir radušies elektroiekārtu bojājumi, aicinām sazināties ar AS "Sadales tīkls" klientu servisu.
NAV RUNA PAR ATSLĒGUMIEM, PAR TO SMS NāK, IR RUNA PAR REGULĀRU ELEKTRĪBAS RAUSTĪŠANOS. ATBILDIET PĒC BŪTĪBAS, NEVIS DRUKĀJIET PANTIŅUS DRUKĀŠANAS PĒC!..
Ja runājam par elektrības atslēgumiem,tad gāliņciemā šovasar tas notiek neierasti bieži.Ziņojums man nāk uz epastu,bet epastus varu izlasīt tikai pie elektrības pieslēguma,tātad nekādi.Gribu vērst AS Sadales tīkla uzmanību,ka gāliņciems ir privātmāju sektors,kur daudziem apkure un ūdens silde notiek pie augstspiediena un augsttemperatūru katliem,kuru funkcionēšanai ir nepieciešama elektrība ūdens cirkulēšanai pa sistēmu,īsāk sūkņu darbībai.Kaut īslaicīgas elektrības pārrāvuma gadījumā var novest pie....neatgriezeniskas katastrofas,nerunājot par ledusskapjiem,elektroplītīm utt.Dzīvojot jau neskaitāmus gadus augstākminētajā adresē,nebiju novērojis tādus pārravumus,vai remonta darbus,tad nu vēršu uzmanību,ka pie laicīga paziņojuma,vai izziņošanas par attiecīgajiem remontdarbiem vērsīšos tiesā par jebkuru elektroierīču vai sistēmu bojājumiem.
e-pastam ir alternatīva - SMS. Tev vnk jāaiziet uz klientu apkalpošanas centru. Tak ne jau 24/7 sēdēsi epastā un gaidīsi paziņojumu no ST..
https://www.youtube.com/watch?v=5OUwOe6_ohY
Kļaviņ ko man darīt :D