Labdien, Jēkab! Lūdzu, precizējiet, par kuru termināli Jūs runājat.
0
0
Aurum05.07.2016, 16:16:37
Ventspils brīvostas 12. piestātne http://www.lnk-industries.lv/lv/project/158
+1
-1
norge29.06.2016, 17:23:05
nu speciali sodien apstajos un nopetiju piestatni pie sulas terminali , ko varu secinat esmu bijis daudzas pasaules ostas un zinu ka izskatas pareiza piestatne , jautajums VTO parvaldei , kadu svara spiedienu iztur parastais brugis kas ir ieklats uz placa un kapec vins jau tagat ir deformejies un uz vina ir pelkes ,!!! un kadam placa klajumam ir jabut lai uz ta varetu izkaut kravas !!! pec jusu domam brugis , un ja naksies vinu labot tad kurs no jums to apmaksas un nesis atbildibu pal nolaidibu sava darba , pec manam domam tiem ir jabut visiem tiem ieredniem kuru paraksti atrodas uz proekta apstiprinasanas akta un darba pienemsanas akta .
0
0
dusmīgs pedagogs30.06.2016, 19:03:05
Starp tiltu un lielo sulu terminali
0
0
Ventis02.07.2016, 14:58:52
Ja nemaldos, tad gan jau brīvosta ir parakstijusi eiropas savienības līgumu par daļu atmaksas, vienkāršak eiropas nauda kas piešķirta atkal vienai kravas izkrāmēšanas reizei gadā. Nu ja kāds atbildēs, tad brīvosta, kas ir parakstijusi līgumu. Piecus gadus jānotiek darbība kas iesniegta pie līguma parakstīšanas, ja netiek pildīts, tad atmaksā visu, bet rādās kad brīvostai neprasa samaksu, un par sliedēm es domāju kad ir vainīgi gan celtnieki, inženieri un vides speciālisti kas nosaka blīvējošo slāni.
Pievieno komentāru:
Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties:
Komentāri (6)
laikam jau daba vainiga bet vini nekad
Labdien, Jēkab! Lūdzu, precizējiet, par kuru termināli Jūs runājat.
Ventspils brīvostas 12. piestātne
http://www.lnk-industries.lv/lv/project/158
nu speciali sodien apstajos un nopetiju piestatni pie sulas terminali , ko varu secinat esmu bijis daudzas pasaules ostas un zinu ka izskatas pareiza piestatne , jautajums VTO parvaldei , kadu svara spiedienu iztur parastais brugis kas ir ieklats uz placa un kapec vins jau tagat ir deformejies un uz vina ir pelkes ,!!! un kadam placa klajumam ir jabut lai uz ta varetu izkaut kravas !!! pec jusu domam brugis , un ja naksies vinu labot tad kurs no jums to apmaksas un nesis atbildibu pal nolaidibu sava darba , pec manam domam tiem ir jabut visiem tiem ieredniem kuru paraksti atrodas uz proekta apstiprinasanas akta un darba pienemsanas akta .
Starp tiltu un lielo sulu terminali
Ja nemaldos, tad gan jau brīvosta ir parakstijusi eiropas savienības līgumu par daļu atmaksas, vienkāršak eiropas nauda kas piešķirta atkal vienai kravas izkrāmēšanas reizei gadā. Nu ja kāds atbildēs, tad brīvosta, kas ir parakstijusi līgumu. Piecus gadus jānotiek darbība kas iesniegta pie līguma parakstīšanas, ja netiek pildīts, tad atmaksā visu, bet rādās kad brīvostai neprasa samaksu, un par sliedēm es domāju kad ir vainīgi gan celtnieki, inženieri un vides speciālisti kas nosaka blīvējošo slāni.