12-tā ostas piestatne

Spēkrats | 04.05.2016, 00:05:42 | 2688

Nojauca tilta sarga māju,aizbēra Ventas krastmalu(pie Ventas tilta),sagatavoja vietu čuguna lējuma tranzītam. Ja kādam Ventspils iedzīvotājam nav skaidrs-ko nozīmē čuguna placis,pilsētas centrālajā daļā,tad -uzņemšos paskaidrot. Izkraujot čuguna lējumus,piestatnē pie Ventas tilta,gaisā tiek vējam izkaisīts metala sīko daļu abrazīvs.Iedzīvotāji,kuri dzīvo Ventas kreisajā krastā,iepretīm 12 piestatnei,jo īpaši izjūt šo alerģisko metala putekļu ietekmi.Jautājums Ventspils Brivostas Valdei-par kādu naudas summu jūs esiet pārdevuši Ventspils iedzīvotaju veselību?

Komentāri (8)

  • -4
    qwerty 04.05.2016, 14:32:39

    Drīz staigāsim kā japāņi ar sejas maskām.

  • -5
    Bo 04.05.2016, 17:33:15

    Sveikiņi,mīļie Veņtiņi! Vakar izbaudīju dzelzs rūdas mākoni braucot garām ar velosipēdu 12 piestātnei.Nu,foršiņi! Dzelzs tak organismam noderīgs. Vai ne?

  • -2
    Ventspils brīvostas pārvalde 06.05.2016, 11:05:58

    Vecākie ventspilnieki noteikti atcerēsies, ka 12.piestātne netika uzbūvēta vietā, kur ostas darbība nekad nav notikusi. No pagājušā gadsimta vidus līdz pat 90-tajiem gadiem šajā rajonā bija naftas bunkurēšanas bāze. Te stāvēja tādi kuģi kā Kazbek, Moskva un Rava Russkaja, bet bunkurēšanas pakalpojumus izmantoja tirdzniecības un pat pasažieru kuģi. Diemžēl tas nozīmēja arī būtisku grunts piesārņojumu šajā vietā. 12.piestātnes būvniecība bija iespēja ne vien attīstīt ostas infrastruktūru, bet arī attīrīt Ventas krastu no turpat 1500 m3 naftas produktu piesārņotās grunts. 12.piestātnes būvniecību atbalstīja arī Eiropas Savienība, līdzfinansējot projektu no ES Kohēzijas fonda līdzekļiem.

    12.piestātne ir būvēta kā universālā piestātne visa veida kravām nevis konkrēti čuguna pārkraušanai. Nevienam nav noslēpums, ka kravu apjoms Baltijas jūras Austrumkrasta ostās, toskait Ventspilī, krītas, kam ir tieša ietekme uz ieņēmumiem valsts un pašvaldības budžetā un, protams, iedzīvotāju darba iespējām. Ostai Ventspilī aizvien ir ļoti liela loma, tāpēc katra jauna krava ostai ir ļoti svarīga un tas, ka jaunajai piestātnei ir izdevies piesaistīt operatoru, kurš šībrīža ļoti smagās konkurences apstākļos ir gatavs ieguldīt savus līdzekļus un uzsākt kravu pārkraušanu Ventspilī, ir tikai apsveicami.

    Tomēr Ventspils brīvostas pārvaldes viedoklis vienmēr ir bijis, ka ostas darbībai ir jābūt līdzsvarā ne tikai ar iedzīvotāju ekonomiskajām interesēm, bet arī tiesībām dzīvot tīrā un sakārtotā vidē. 12.piestātnē uzņēmums ir tikko uzsācis darbību, tehnoloģijas vēl tiek pielāgotas un meklēts labākais risinājums kravu apstrādei. Konstatētās nepilnības kravu apstrādē uzņēmējam pilnīgi noteikti ir jānovērš!!!

  • 0
    Maska 06.05.2016, 12:14:42

    nu tad novērsiet, ko rakstiet šitos stulbos palagus

  • -5
    Māris 06.05.2016, 15:59:11

    Priekšlikums, pieregulēt apgaismojuma ķermeņus, pāri Ventas upei naktī mierīgi var lasīt avīzi.Vai tiešām to mērķis nav apgaismot piestātni un kraušanas operācijas.Izskatās, ka kaut kas ir nogājis greizi.Protams, ka tāda veida kravām putekļi un troksnis būs un var piekrsit VBP, ka jebkura krava ir labāka nekā nekas.

  • -5
    Žanete 06.05.2016, 17:11:21

    Dzīvoju turpat balkus 12.piestātnei - Dzelzceļnieku ielā. Putekļus kaut nedaudz aiztur koki, taču lūgtum tikt galā ar troksni. Nav iespējams baudīt naktsmieru! Bērni mostās naktī no pēkšņiem ceļamkrānu radītiem trikšņiem - varbūt tie, kas skan ir vagoni, bet trokšņu līmenis ir nepieņemams. Būtu interesanti uzzināt komentāru no Brīvostas puses. Paldies.

  • -5
    Spēkrats 06.05.2016, 17:47:58

    Cienījamā Ventspils brīvostas pārvalde-jūs,un-vienīgi jūs,esiet atbildīgi par čuguna placi 12 piestatnē.Teikšu vairak-ir vajadzīgs 1(viens) paraksts no pilnvarotas personas,kura pārstāv Ventspils brīvostas parvaldi,lai noslēgtu šo plānprātīgo līgumu ar kompāniju,kura veic so čuguna tranzītu.Jūs nebūsit laimīgi.

  • -3
    gn8tukei 07.05.2016, 02:09:01

    Un šajā brīdī cilvēki saprot, ka ogļu putēšana ir sīkums ar to, kas notiek 12.piestātnē. 12.piestātne gan apgaismo tuvējos rajonus, gan putinās ar vēl kaitīgākām vielām, gan trokšņo 24h diennaktī bez jebkādas kauna sajūtas. Interesanti kādas tehnoloģijas uzņēmums taisās pielāgot?
    Ir traktors, ir vagons, ir dzelzs rūdas kalni. Traktors brauks atpakaļgaitā un tad neputēs? Šoferis uzvilks follijas cepurīti?
    Brīvostas pārvalde jau slēpti pateica - tā kā mums kravu apjoms ir būtiski samazinājies, tad jāņem jebkādas kravas pretī un jāpiecieš jebkādi traucēkļi. Tad Brīvosta varētu konkrēti uzrakstīt cik daudz naudas no 12. piestātnes nonāks pašvaldības kontā.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: