Pagriezienu nerādīšana
Es parasti neesmu piekasīgs, bet arī mans pacietības mērs nu ir pilns. Mīļie autovadītāji, par ko tieši jūs domājat iebraucot/izbraucot no cirukuļa un lielā tilta apļiem? Es pat nerunāju par korekti izbrauktu apli, bet par elementāru pagriezienu rādīšanu. Es braucu tur katru dienu vairākas reizes un vismaz 2 no 3 reizēm autovadītāji nerāda pagrieienu, izbraucot no apli (sevišķi pa mazo aplīti, virzienā no kuršiem uz tobago pusi). It kā jau sīkums, bet ja mēs abi aplim tuvojamies +/- vienādos attālumos un tas otrs pamanās aplī iebraukt pirmais, tad man ir speciāli jāapstājas līdz nullei tikai tāpēc, ka neprotat izmantot sviru, kas lielākoties mašīnām atrodas stūres rajona kreisajā pusē. Man uzreiz ir skaidrs, ka brauksiet manai izejai garām, bet dabā aizbraucat pa pirmo izbrauktuvi. Tas tiešām ir tik sarežģīti darīt citiem zināmu par savu plānoto manevru? Saprotu, ka tie apļi mums nav diezko izdevušies, bet cmon.. cienīsim cits citu. CP iesaku tur padežūrēt, uzreiz būs kārtība.






Komentāri (67)
Esmu ievērojis, ka diezgan daudzi autovadītāji tilta apļos loģiski un netraucējot pārējos lieto kreiso, iekšējo joslu, īpaši pārventas pusē.
Tā kā pamazām sakārtojās tā domāšana cilvēkiem un tas ir labi.
Nez ,kur pilsētā uz apļiem ir atļauts braukt ātrāk par 50 km/h?
Jūs darāt visu kā ir atļauts? tie, kas velkas uz 40 km/h rada lielākus draudus satiksmes drošībai kā tie, kas brauc uz 60 km/h
man vairāk kaitina tie, kas brauc pa iekšējo malo uz 40-50 km/h!!! Ja grib vilkties, tad brauc pa ārējo malu, netraucē citiem
All - cashn piekrītu, ziedosim tās pāris sekundes lai skrējēji skrien un pasaudzēsim nervus
Piekrītu , par ko cepiens , aizstāvot savu viedkli ,tiek ignorēts viens vai vairāki CSN punkti . Man arī gribas lai visi brauc pēc mana prāta , jo es tas pareizais un gudrākais , pārejie .............. . Būsim iecietīgi un saprotoši , nav mirstamā kaite , Bet pagriezienus centīsimies rādīt ,ka nākamā krustojumā kads nenolauž to kloķi. Visiem veiksmi un veselību .
Kā jau teicu - par ko cepiens, ja noteikumi atļauj braukt pa ārējo joslu?
Pats uz Lielā prospekta pa kreiso un uz apļa iekšējo braucu tikai tad, ja redzu, ka paspēšu apdzīt visus, kas brauc pa malējo.
Kopumā izveidojies priekšstats, ka satiksmei drošāk ir ja visi laicīgi sarindojas ārmalā.
Mums nav arī tik liela kustības intensitāte lai nesagaidītu savu brīdi kad iebraukt rindā.
Ja jus Zani uzsakat kustibu no kustes d uz tiltu , man no ieksejas joslas uz parventu jamauc pa taisno pari arejai joslai . Un pie izbrauktuves stav ments ar svilpiti un laipni aicina mani mala , bet Zanis ar platu smaidu uzbrauc uz tilta .nevienam to nenovelu.
Tāds gadījums nav redzēts! Un ja tu no kreisās joslas ar ieslēgtu labo pagriezienu aizmauksi uz Pārventu,neviens tevi neturēs!
All-cash! kopš kura laika ir aizliegts pārkārtoties, ieslēdzot pagrieziena rādītāju, no vienas joslas uz otru, netraucējot tajā pašā virzienā braucošam transporta līdzeklim? Un ko nozīmē tava frāze "pa taisno" ???
jeb kurā gadījumā tev jāiebrauc ārējā malā, lai tiktu uz izbrauktuvi. Ja tevi tas nomierinās, lielākā daļa CP ekipāžas (bez bākugunīm) pārventas virzienā brauc pa 2.joslu(iekšējo)!!!!
Nezinu kāpēc satiksmes organizatori buksē , bet uzskatu ka virzienā uz Ventas labo krastu , jau uz tilta joslām bija jābūt horizontālajiem apzīmējumiem - pirmā joslā P122 &Tārgale & Piltene, otrā joslā E22 & A10 & Rīga. Vēl iekarināt augšā dublējošās infozīmes lai katrs laikus, jau uz tilta ieņem vajadzīgo joslu un nemocās.
P.S. esmu ievērojis ka tieši fūres ,atgriežoties no EU, prot izbraukt apli pa otro joslu un tiek kur vajag. Tā kā nav apļi par mazu, bet mūsu ietiepība un likumpaklausība liek vienai daļai braukt pa ārmalu, nododot citiem iespēju iekļauties plūsmā. Lai kā te dažam nepatīk tie EU vai UK piemēri, bet laidenu un nesaraustītu satiksmes organizāciju vajag mācīties.
Nevajag pat UK meklēt. Klaipēdā vairākos apļos ir 3 joslas. Tur līnijas ir savilktas tā, ka no ārējās joslas nemaz tālālk par pirmo izbrauktuvi nevar braukt. Atbildīgie dienesti varētu padomāt, kā pārventas pusē sazīmēt joslas, lai pa ārējo varētu braukt tikai Piltenes virzienā.
Un ar rigu nevajag platities . Tur pa joslam brauc vispar bez noteikumiem. Bez pagriezienu radisanas ka ienak prata ta mauc . Viens plus tomer ir ja ilgak rada pagriezienu , tevi palaiz . Nu tur cita burzma , te ka pa laukiem .neka pesoniga
Piekrītu, sastrēgumu nav, bet cienu tos, kuri no tilta uz Pārventā brauc pa kreiso, iekšējo joslu, es no Kustes dambja puses varu uzsākt kustību un starp plūsmu uz Pārventu uzbraukt uz tiltu. Nevienam ne traucēju, visiem ērti.