Apkalpošanas kvalitāte Ventspilī

yolo | 08.03.2017, 12:06:34 | 1902

Par cik tas visiem skaidrs, ka ventspilī strādā tikai izredzēti tirdzniecības uzņēmumi un ārēji konkurenti viņus nebaida, tad tāda lieta kā klientu apkalpošanas serviss ir pilnīgi vienaldzīgs, jo vietējie aborigēni tāpat nāks uz šīm bodēm, ja vien neizvēlēsimies pēc ikdienai vajadzīgām precēm braukt uz Talsiem, Liepāju vai Rīgu iepirkties.

varbūt padalamies iespaidos ar spilgtākajiem piemēriem, lai vismaz viņiem pašiem ir par ko padomāt, jo izmainīt jau neko ar šo mums neizdosies.

Labs piemērs- Kurši. Darbinieki vairāk kā vajag, paši savā starpā zirgojas, bet par klientu ne mazāko interesi neizrāda. Ja uzdod kādu jautājumu, tad barā tevi vērtējoši nopēta un negribīgi parāda ar pirkstu pie kuriem plauktiem man meklēt vajadzīgo. Tālu no tā neatpaliek mājai un dārzam.

Gan jau jums arī ir labi piemēri :)

Komentāri (18)

  • -4
    keda 08.03.2017, 12:22:04

    Neko tādu Kuršos neesmu piedzīvojis, lai gan laiku pa laikam sanāk regulāri piekāpt, jo ir kādas remontējamas vajadzības. Drīzāk jau mājundārzieši tādi mēdz būt

  • -2
    Citizen 08.03.2017, 12:55:53

    Pietiks ar to, ka šeit ir pārspīlēti daudz humpaļbodes, bet normālu apģērbu veikalu nav.

  • -2
    Nif nifs 08.03.2017, 13:14:22

    Bieži neiegriežos Kuršos, bet kad bija vajadzība, visu parādīja un izstāstīja. Mājai un dārzam nesen meklēju specifisku mantu, zināju ka ir, bet nezināju kurā galā un plauktā. jaunais cilvēks bija ļoti atsaucīgs, nezināja, bet aizgāja, uzzināja un parādīja precīzi.
    Personīgi man šī doma - noteikti uzrakstīt, cik viss un visi slikti, nepatīk. Varbūt tas liecina arī par tēmas autora domāšanu, un gadās arī - kāds pats, tādi citi pret tevi.

  • -2
    yolo 08.03.2017, 13:23:24

    Ok, tad rakstam, cik viss mums ir lieliski

  • -4
    Opaps 08.03.2017, 13:55:09

    Kuršos strādā profisionāli. Viņi pārzina veikala nomenklatūru un dos rekomendāciju,ka pareizi pielietot izvēlēto preci. Pārdevēji, gribu teikt , konsultanti, šajā nozarē strādā ilgstoši. Māja & Dārzs tāda attieksme nav. Tur katrā veikalā ir tikai 2-3 speciālisti,jo notiek katru mainība un vēl pie tam pārdevēji mainās pa apkalpošanas zonām. To viņi paši saka, kad uzdodu jautājumu, kāpēc nezina situāciju un nomenklatūru.

  • -1
    Gints Linde 08.03.2017, 13:55:45

    Kāds pircējs, tāda attieksme. Ja ej uz vekalu meklēt "kašķi" un sākotnēji nolem bojāt sev un citiem dienu, tad visbiežāk to pašu saņemsi pretī. Ar prieku (pretēji tēmas aizsācējam) var konstatēt, ka pilsētas veikalos elementāra laipnība pārsvarā ir norma. Īpaši mazajos veikalos (kurus drīz varēs saskaitīt uz roku pirkstiem), piemēram, puķu bodēs, piena veikaliņos un Spilvas veikalā, arī makšķernieku veikalā kuri atrodas Lielajā prospektā, ar prieku saņemsi cienīgu un pietiekami profesionālu attieksmi.

  • -1
    Ciemiņš 08.03.2017, 15:58:42

    Kuršos iepērkos diezgan bieži. Visas reizes bija viss ļoti labi, līdz vienai reizei, kad puisis, kas apkalpo bija manāmi iereibis. Diezgan grūti gāja ar komunikāciju, jo puisim bija grūti koncentrēties un visu laiku novirzījās no tēmas. Vairāk puisis tur nav redzēts...laikam nebija strādātājs. Par pārējiem Kuršos nav sliktu vārdu...viss bijis labi.
    Laba pieredze ir ar DAD puišiem. Atsaucīgi un diezgan visu izskaidro un iesaka. Simpatizē arī mazais puķu kiosks netālu no Mego.

  • -1
    KārIis 08.03.2017, 16:50:29

    Zinu, ka ir tāda akcija - Uzslavē servisu! Pasaki paldies! Šī būtu tā iespēja pateikt paldies. Ja kādam vajag "paklepot", tad to lai dara piemājas krūmā.

    Mani apmierina apkalpošanas kvalitāte kafejnīcā "Jūras brīze" - paldies!

  • -7
    Aneti 08.03.2017, 16:55:41

    Par veikaliem neko sliktu nepateiksu, bet lielaka dala mikrinu soferi ir viena briesmiga suga. Ari vini ir apkalpojosais personals, bet ar laipnibu neizcelas. Kad tik kadam uzrukt, uzburksket

  • -3
    Nah nahs 08.03.2017, 17:04:01

    Daudzi pasažieri arī nav nekādi zelta gabaliņi.
    Reicela laikam viena no tiem,kam nekad nekas nav labi,princesi no sevis grib iztaisīt...

  • -6
    Aneti 08.03.2017, 17:49:55

    Ar Reicelu viss ok,bet biju lieciniece, ka foferi trenka vecas tantinas.

  • -2
    Nah nahs 08.03.2017, 18:00:18

    Kas tie tādi foferi?Tā kādreiz var sanākt runājot,kad brangi pārdzerts un mežģe mēlās,bet rakstot?
    Un kā viņi tās tantiņas trenkā?Ar busiņu dzenā pa ielas brauktuvi?

  • -4
    tā viš i 08.03.2017, 18:43:47

    Nahu..nahs ej izgulies!

  • -5
    Aneti 08.03.2017, 19:29:57

    Piedodiet, augsti godājamais Nah Nahs, par gramatikas kļūdu. Manam viedoklim piekritīs daudzi, kuri ikdienā pārvietojas ar maršrutniekiem, ka šoferi bieži ir agresīvi, dusmīgi un neapmierināti [es runāju par dažiem indivīdiem] pret gados vecākiem cilvêkiem, kuri nevar tik ātri ielekt, izlekt vai nedod Dievs, viņs apstādinājis busiņu pirms vai pèc pieturvietas. Vèl īpaši gribu izcelt CSDD valsts eksāmenu instruktorus., ja viņam nebūs oma, ja nebūs labi paèdis, tiesības tajā reizé neredzét. Runa ir par apkalpošanas sfêru, tātad runāju par tému.

  • -2
    df123 08.03.2017, 19:39:15

    CSDD eksāmens?Draudzenīt,par labi veiktu minetu arī nepaēdis darbinieks tev tiesības nokārtos!

  • 0
    šašliks 10.03.2017, 11:39:15

    A čaļiem ko darīt?

  • -4
    KRX 09.03.2017, 08:39:15

    Man ne īpaši patīk apkalpošana Jūras Brīzē, piemēram. It kā cenšas jokot, bet klients paliek ar muļķa sajūtu beigās. Bet nav jau tur nekāds arī restorāns, kāda ēdiena kvalitāte, tāda apkalpošana - nekas īpašs.

  • 0
    Frīdis 10.03.2017, 09:07:25

    Pārsteidz Toyota autoservisa darbinieku zemais profesionālais līmenis.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: