Jautājums Mucenieka Kungam?
Kāpēc rīko konkursus pagastu ceļu greiderešanai, un uzturešanai?
Greiderē labi ja divas reizes gadā, citreiz pat vienu?
Un neatjauno vispār,ja atjaunoja tad ar naglainiem būvgružiem?
Vējš 3.6 m/s
Kāpēc rīko konkursus pagastu ceļu greiderešanai, un uzturešanai?
Greiderē labi ja divas reizes gadā, citreiz pat vienu?
Un neatjauno vispār,ja atjaunoja tad ar naglainiem būvgružiem?
Komentāri (19)
To ceļu no Užavas uz Zirām izjāja Venta 1 vedot granti zem 10 tonnas aizlieguma zīmes, tagat laikam tik jāgaida jauns konkurss par tā ceļa remontu kuru droši vinnēs tie paši kas šajā ja, tikai remontēs nevis pa savu naudu, bet pa nodokļu maksātāju.
Kāda tev vajadzība mani atrast????Tikai neapmaldies!!
A.n.i.t.a
tātad, tu dzīvo Ventspils-Kolka posmā!
Atradīsim! :))
Mucenieks ir vājš saimnieks, tērē naudu nejēdzīgos projektos, kuri nav nevienam vajadzīgi.
Jā, novada ceļi ir švaki, kaut vai Ventspils -Kolka, sākumā asfalts vienos ielāpos, labi ,ka tālāk jaunbūvētais priekš Godmaņpapa ir ok, bet citur pa novadu ....briesmīgi, bet toties, jaunas manēžas, stadioni, kultūras nami,visi pārsvarā tukši.Cilvēku novadā arvien mazāk, bet būves jaunas tik rodas, Ventspils jau tāpat.Interesanti, kurš aizpildīs to Inovāciju centru?koncertzāli? un daudz ko citu.....
Mafija ir neuzvarama.....
Tāpēc skaidri saprotams ka vajag pārmaiņas ,valdībā ,un tomēr tikt vaļā no veciem āžiem!
Ceļiem jau miljonus nevar aizņemties uz 30 gadiem Mucenieka kungs.
Bezjēdzīgu ēku atjaunošanai gan var.
Ceļi ir nolaisti tik tālu, ka bez pārbūves neiztikt. Gandrīz visi izgrēderēti ka grāvji. Kurš uzņēmejs gribēs ko veidot laukos, bez infrastruktūras?
Solijumi, ceļi, asfaltēšana - Mucenieka kungs to visu atrisina vienā veidā - apklusinot trauksmes cēlājus. Līdzīgi solījumi tika doti Skolas 5, Ugālē. Manēža uzcelta, bet solījumi gaisā arī palika.....Miljoni mazai, bezperspektīvai skolai manēžai, bet ceļiem, cik paliek. Jāpiekrīt "tīgerim" - likās, ka redzam gaismu tuneļa galā(apvienošanās), bet "stipendiātu" saistības ir stiprākas....
Ceļš, kas ved no Užavas uz Zirām arī ir kritiskāks nekā bijis. Būvējot dambi, pa kuru labi, ja piecas mašīnas gadā izbrauc, vedot granti uz jauno dambja ceļu "Venta1" tā izdangāja ceļu, ka tas brūk kopā, kādas četras reizes nogreiderēja, bet, ko tas dod, ja smagoe gāja līdz rāmim, būtu saveduši tajās bedrēs svaigu granti, tagad man jālaiž sava mašīna braucot pa to ceļu. Labāk būtu kārtīgi uztaisījuši ceļu, ko daudzi lieto ikdienā. Ceru, ka tad ceļš tiks savests atpakaļ, vismaz normālā stāvoklī...