Remontdarbi uz tilta apli
Tikko taču pabeidza tilta apļa rekonstrukciju
Visu pārbūvēja.
šodien braucot uz pilsētu,lauž visu augšā
kas tad nu,atcerējās kad aizmirsuši zemē lomiku???
vai arī vecie labie psrs gājieni
uzlej asfaltu un tad atceras kad trubas jāmaina
plēš visu augšā
nav ko teikt
mes tacu esat forši strādnieki






Komentāri (15)
Brīžiem liekas kad jreisa roka nezina ko dara labā
Un ko strādnieki dara un gaisa pārvada
ja remontdarbi tur ir pabeigti...
Arī kaut ko maina
Vai varbūt strādnieki no Rīgas neizdarīja kaut ko pareizi
cik var čakarēties
brīžiem sāk likties kad aiz loga ir neviss 2025 gads
bet gan kaut kāds 1950 tais
Informējam, ka objekts šobrīd vēl nav nodots ekspluatācijā. Atbilstoši būvdarbu līgumam pēc būvdarbu pabeigšanas ir noteikts termiņš, kura laikā tiek sagatavota nepieciešamā dokumentācija objekta nodošanai ekspluatācijā.
Šajā periodā, ja objektā tiek konstatēti defekti vai neatbilstības būvprojektam, būvuzņēmējam ir pienākums tos novērst pirms nodošanas ekspluatācijā. Pašlaik objektā tiek veikti granīta apmaļu nomaiņas darbi, lai nodrošinātu atbilstību projekta prasībām un kvalitātes standartiem.
Pēc objekta nodošanas ekspluatācijā būvuzņēmējam stājas spēkā garantijas saistības par veikto būvdarbu kvalitāti, saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem un būvdarbu līguma nosacījumiem.
Darbi tiek veikti, lai gala rezultātā objekts atbilstu visām prasībām un būtu kvalitatīvs, drošs un ilgmūžīgs. Paldies par sapratni un pacietību!
Tagad betonu sauc par granītu?
Pēc asfalta pārlikšanas visā nobrauktuvēm no trotuāra priekšā krājas ūdens lietus laikā! īpaši Lāčplēša/ Lielā prospekta krustojumā.
Paldies par informāciju! Minētā situācija Pasūtītājam jau ir zināma – pēc asfalta seguma ieklāšanas tika konstatēta lietus ūdens uzkrāšanās atsevišķās vietās, tostarp nobrauktuvēs un Lāčplēša ielas / Lielā prospekta krustojumā.
Par konstatētajiem defektiem ir informēts būvuzņēmējs, kuram atbilstoši līguma nosacījumiem jāveic nepieciešamie labojumi, lai novērstu ūdens uzkrāšanos un nodrošinātu pareizu lietus ūdens novadīšanu.
Darbi tiks veikti, lai segums atbilstu visām kvalitātes prasībām un iedzīvotājiem būtu droša un ērta pārvietošanās. Paldies par sapratni un ieinteresētību projekta norisē!
Ventas tilta paceļamās daļas segums noturējās 2 nedēļas!
Nu protams ta nedrīkst
iesak izdara pabeidz un uz gadiem 20 aizmirst
čakarēsies katru brīdi
kvalitāte 0,00000000
Kas tad tās par tik švakām apmalēm kā tik ātri salūzušas???
Ražotnē noteikti cements ietaupīts.Gan jau kādam privāmājas būvniecībā bija vajadzīgāks.Armatūras arī var salikt mazāk,nekā paredzēts.
Kā tādā īsā laikā un kurš tad tās apmales ir tā saplēsis ka tā bij jārauj vaļā viss riņķis?
Darbi tiek veikti salauzto apmaļu nomaiņas ietvaros kā garantijas darbi. Asfaltbetona segums netiek skarts – tiek labotas tikai bojātās apmales, lai nodrošinātu kvalitatīvu un drošu satiksmes infrastruktūru.
Man gan šķiet, ka tā shēma ir advancētāka - kabatas firma vinnē konkursu par miljoniem, objekts pabeigts, un pēc nedēļas jau garantijas darbi.
Tieši tāpat bija, kad šī pati firma par Eiropas naudu taisīja pilsētas galveno ielu - arī tad pēc nodošanas visu asfaltu rāva nost un klāja no jauna.
Izskatās pēc legālas “projekta naudas aprites”, nevis nejaušības. Protams, varbūt kļūdos, bet pārāk bieži tas viss atkārtojas.
mainot apmales , jāpārliek arī bruģis - interesanti, interesanti
Diemžēl ES līdzfinansējumu "jociņi" ir pat jautrāki nekā psrs laiki!
Ja vienā ielā jānomaina elektrības kabeļi un notekcaurules - katram ir savs līdzfinansējuma līgums un apvienot nedrīkst!
Tātad - uzlaužam, nomainam, noasfaltējam - tad nāk otrs projekts un dara tāpat. Ja darbus mēģina apvienot, tad puse no tiem būs "nepieskaitāmās izmaksas", kam nebūs līdzfinansējuma.
Laikam tas ir veids kā šodien ES mazina bezdarba līmeni.