Ventspils Reiss starppilsētu transports
Labdien,
Lūgums komentēt, kāda tipa autobusi tiek sūtīti maršrutā Ventspils - Rīga - Ventspils, norādot kā galveno kritēriju attālumu starp sēdvietām.
Kā var būt tik lielas atšķirības starp Ecolines sniegto pakalpojumu pasažieru komforta ziņā (tieši no attāluma starp sēdvietām) un VR? Tiem vecākajiem Mercedes modeļiem nu nav ok, nav iespejams diviem cilvekiem normali blakām pat sēdēt. Koka ratos vairāk vietas. Lūdzu risiniet šo jautājumu un nodrošiniet vienmērīgu kvalitāti.
Komentāri (19)
Cik dzirdēts, uzstādījums ir maksimāli piekraut salonu ar pasažieru vietām. Katra vieta ir valsts dotācija. Ventspils Reiss ir kaut viens no modernākajiem, taču neērtākajiem pārvadātajiem valstī.
Kā jau pirmīt rakstīju, tad es labāk braucu ar to neērtāko, bet drošāko pārvadātāju, kas mani nepiečakarēs un neatcels reisu.
Vietu izmēri tiek pielāgoti, visticamāk pēc puzes šakāļa izmēra parametriem.
Sabāzt jau var visu ko sabāzt, bet nu jābūt taču kaut kādām minimālajām ATD prasībām. Nav te nekāda Indija, kur laimīgs ka uz jumta var sēdēt.
Un būtu labi ari pie reisa noradit ne tikai parvadataju bet ari autobusa modeli, ja ir tik krasas variacijas.
Ērtāki autobusi? Toties slikts serviss, tik daudz atceltu reisu bez jebkādas sirdsapziņas pret pasažieriem. Brīnums, ka vēl reisus no/uz Ventspili tik bieži neatceļ, jo laikam apzinās ar ko konkurence
ATD prasība ir zemākā cena, viņiem nav prasības ne par šoferu pieredzi, transportlīdzekļu drošību, tehnisko stāvokli, kondicionieriem, kur nu vēl attālumu starp sēdvietām.
Bet, ja tā tieši par sēdvietām, es šādu problēmu gan neesmu novērojusi, protams, tas atkarīgs no katra aprisēm un vai uzvilkts biezākais ziemas kažoks un klēpī vēl kāda palielāka soma vai tomēr mētelis novilts un novietots bagāžas nodalījumā, kopā ar somu..
Vēlaties pārvietoties ar konfortu, nopērciet personīgo auto.
Nevarat,tad sēdiet un brauciet ar tādu kads ir.
Neesot Indija.
Bet likumi tādi paši kā Indijā
Bagātais var darīt visu kas tam nāk prātā,teiksim domes punduris.
Bet pamēģiniet jūs
Te jau redz salīdzināja ar ratiem.. nu tas jau ir tāds privātā transporta salīdzinājums ar sabiedrisko transportu, bet aizmirsa salīdzināt atbilstoši kaut kādiem kopīgiem parametriem - vai uz Rīgu aizbraukt ir dienu vai stundu jautājums, piemēram..
Sabiedriska transporta lietošana Rietumeiropa ir primāra gan ekonomiski, gan no resursu izmantošanas viedoklja. Cik izmaksa privata auto uztureshana menesi, ekspluatacija, stavvietas utml pret 8-10 reisiem mēnesī?
"Norma-A", kas pasažieru pārvadājumus nodrošina ar "Ecolines", jau šajā gadā atscēlus vairākus reisus, kas kursē uz vai no Ventspils, kā, piemēram, 16.01.2024. atcēla reisu Rīga-Talsi-Ventspils plkst.7:10, reisu Ventspils-Rīga plkst.11:30, reisu Rīga-Ventspils, plkst.12:20, reisu Ventspils-Rīga plkst.17:55.
Savukārt 11.02.2024. atcēla reisu Ventspils-Rīga plkst. 8:05, reisu Rīga-Talsi- Ventspils plkst.22:40
12.02.2024. atcēla reisu Rīga-Ventspils plkst.8:40, reisu Ventspils-Rīga, plkst.13:10 utt.
Tie ir tikai daži dati, ko uz ātro varēju atrast interneta avotos, taču šai kompānijai atcelto reisu pa visu Latviju ir kā milzīgs skudrupūznis. Šiem censoņiem itin labi pietiek gan autovadītāju, gan arī ir atbilstoši laika apstākļi, lai nodrošinātu starptautiskus reisus, tostarp uz agresorvalsti, taču Latvijā pasažieri tā arī paliek pieturās gaidām šos dzeltenos burvīgos, komfortablos autobusus!
Tad, ja nevaru paļauties uz šādu pārvadātāju, tad labāk braucu kaut ar nekomfortablu autobusu, bet zinu, ka nokļūšu galapunktā, kur un kad man ir jānokļūst.
Nekomfortablu būtu skaļi, es pat teiktu pārāk skaļi teikts. Autobusi ir komfortabli, labi aprīkoti. Jā, var būt korpulentiem cilvēkiem diviem blakus ir pagrūtāk sēdēt, bet tā ir arī lidmašīnā... un tur kaut kā reti sūdzas, ka kādam jāiepērk ērtākas lidmašīnas.
Kriska, par nekomfortabliem tikai minēju salīdzinājumā, kā atbildi, bet ne konkrēti attiecinot to uz Reisu. Bet Guantanamo kā nākamo kļauzu tiešām varētu uzrakstīt kādai aviokompānijai, ka lidojuma laikā pārāk neērti sēdēt tajos krēslos, lai pērk krutākas lidmašīnas
Atvaino Kristiāna, tā Kriskai veltītā atbilde bija domāta tev. Kaut kā apmaldījos divās priedēs :D
Guantanamo kung/kundz.
Tad vaidziks pirkt 2 (diu) Biļett.Pa abiem beņķem varet kaut vai gulet,le zinat.
Nu divi jau ar neko nerisina, japerk 4 un jaizrauj priekseja rinda ara
Nezinu,kā tagad ar Ecolines,bet senāk,kad otrs pāvadātājs bija Nordeka,nelielos attālumos (Pope,Ugāle u.c. pieturvietas) varēja braukt par puscenu,ja pateica šoferim,ka biļeti nevajag.Sīkums,bet tomēr izdevīgi.Ventspils reisa šoferi baidījās no savējās kontroles.
Kādreiz vecajos laikos gāja veci smirdīgi laziņi.
Visi braucēji brauca.
Nu visiem vajaga konfortu
Idiņu bari
Ja tu Tārps gribi braukt smirdīgā autobusā un putekļu mākonī , tad vālē uz Krieviju , tur tādi vēl kursē ....ne jau Maskavā