VERNERS DE veikals Ventspilī

kristofers | 12.03.2018, 14:42:31 | 1957

Dažas dienas atpakaļ nopirku VERNERS DE veikalā dāvanu -tējkannu . Prieki izrādījās īsi, jo jubilārs konstatēja, ka apakšā tējkanna tek. Šodien nesu tējkannu atpakaļ, vēlējos saņemt naudu, diemžēl tika pateikts, ka tas nav iespējams, kā arī samainīt nav iespējams, bet jāsūta uz garantijas remontu. Kā domājat jūs, vai dāvanas saņēmejam būtu jāgaida, kamēr saremontēs, un vai dāvinātājam būtu otrreiz jādāvina tā pati tējkanna, ja nav garantijas, ka šoreiz tā netecēs???

Komentāri (27)

  • -4
    keda 12.03.2018, 14:55:55

    Normāla parādība - skaidrs, ka vispirms ir garantijas remonts

  • -2
    kristofers 12.03.2018, 15:02:44

    Tad kāda velna pēc garantijas talonā paredzēts, ka ražotāja brāķi var samainīt vai saņemt atpakaļ naudu???

  • -3
    trem 12.03.2018, 15:30:15

    Bet tā jau arī būs. Tikai to vai tas ir ražotāja brāķis, vai tu pats mājās salauzi to tējkannu - to noteiks atbilstošais remonta kantoris, kuram ir tiesības veikt garantijas remontu. Ja konstatēs, ka tējkanna ir brāķis, tad tev atdos naudu vai samainīs pret citu. Ja konstatēs, ka esi pats salauzis, tad saņemsi atpakaļ to pašu tējkannu salauzto.
    Kāpēc iedomājies, ka bez adekvātas tējkannas pārbaudes tev kāds kaut ko dos?

  • -3
    prof.Preobraženskis. 12.03.2018, 15:33:36

    Pēc otrā remonta gan parasti dod naudu atpakaļ.

  • -1
    kristofers 12.03.2018, 15:41:53

    ļoti vienkārši- ielej tējkannā ūdeni, un tad redz-tek vai netek, tā arī būs adekvāta pārbaude!

  • -3
    trem 12.03.2018, 15:57:11

    Bet kur ir teikts, ka tu nesalauzi to tējkannu un tas ir brāķis?
    Pārdevējs nav sertificēts eksperts. Tāpēc sūta preci uz garantijas remonta servisu, kur cilvēks pārbauda vai nav ārējas bojājumu pēdas ko varēja radīt lietotājs.

  • -1
    kristofers 12.03.2018, 16:09:19

    Labi, ka dāvanas saņēmējs pēc pirmās tējkannas lietošanas reizes vairs neuzdrošinājās to lietot, kazi, lai nedabū pa nagiem, vai nenotiek vēl kas ļaunāks, kas tad noteiks, vai tas bija ražotāja brāķis vai nē!

  • -2
    Mike 14.03.2018, 18:47:07

    Pirms iegādāties preci vajag zināt arī kvalitāti.Verners tirgo ražotāja brāķētas preces! Tas sen jau zināms lielākai daļai.Precēm pārsvarā ir vizuāli brāķi- švīkas,buktes un t.t.Pie tam arī cenas nav augstas dēļ tā. Tāpēc nevajag bolīt acis un brīnīties ka brāķis pagadījās.

  • -1
    qwerty 12.03.2018, 17:47:00

    Atļaušos citēt Patērētāja tiesību likumu :
    3.pants. Patērētāja tiesību pārkāpums
    Patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja:.....
    4) patērētājam pārdota nedroša vai līguma noteikumiem neatbilstoša prece...
    Vai piloša ūdens vārāmā kanna ir nedroša? Ir,tātad pārkāpums.
    Tālāk.
    4.pants. Patērētāja izvēles brīvība un griba....
    (2) Pirms patērētājs iegādājas preci vai saņem pakalpojumu, tam jādod iespēja novērtēt attiecīgās preces vai pakalpojuma derīgumu un atbilstību....
    Vai tajā kannā kāds ūdeni ielēja,pārbaudīja? Nē, tātad pārkāpums.
    16.pants. Garantija

    (1) Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam....
    Vai elektriskajai ūdens vārāmajai kannai ir jātek ? Nav. Tad mainiet !

  • -3
    krusttēvs vilhelms 12.03.2018, 17:53:32

    nepaveicās, pa ceļam nomet zemē un lūk tek

  • -2
    Jana 12.03.2018, 18:37:49

    Ja prece ir nopirkta tikai dažas dienas atpakaļ ,ir jāatgriež nauda vai jāapmaina pret līdzvērtīgu. Jums ir pārdota prece ar defektu. Visdrīzāk tā būs radusies,veikalam ieslēdzot tējkannu sausu,lai pārliecinātu potenciālo pircēju ka tā darbojas.

  • -3
    trem 12.03.2018, 23:48:54

    qwerty, bet tu saproti to, ka pārdevējs nav tiesīgs veikt defektāciju?
    Visi tie noteikumi ir spēkā esoši, bet tu palaidi garām vienu momentu - nekur nav minēts, ka pārdevējams ir momentā uz vietas jāmaina prece vai jāatdod nauda. Pārdevējam ir tiesības 30 dienu laikā veikt preces pārbaudi un vajadzības gadījumā remontu. Tējkannu var salauzt arī 2 minūšu laikā, ja labi grib. Tātad pārdevējs var izmantot savas tiesības šo tējkannu nosūtīt uz pārbaudi un tad rīkoties atbilstoši tās rezultātiem.

  • -1
    qwerty 13.03.2018, 06:50:21

    Protams pārdevējs drīkst izmantot savas tiesības, tikai šaubos vai šis pircējs paliks par uzticamu veikala apmeklētāju.
    Ja komersants ir gudrs un tālredzīgs,tad viņš mācēs atšķirt godprātīgu pircēju no negodīga. Šaubos ka minētās tēmas autoram bija mērķis mānīt komersantu -uzsist,kā sakāt,tējkannu un tagad pieprasīt jaunu,bet toties pārdevējam bija pienākums pārbaudīt preci pirms pārdošanas vai kā saka autoservisā, veikt testa braucienu kopā ar klientu. Pārdevēja tiesības vienmēr ir liekamas otrā plānā, nevis pirmā, to der atcerēties visiem pārdevējiem.

  • -3
    kristofers 13.03.2018, 09:57:48

    trem
    Tieši tā, biju jau noskatījis jūsu veikalā sadzīves tehniku, bet tagad ne par kādu naudu jūsu veikalā neko neiegādāšos, pēc šī esat zaudējuši ne vienu vien klientu, tā ka palieciet vien gribot!!!
    Turpiniet vien tādā garā, no klientiem nevarēsiet atkauties!!!

  • -3
    Mike 14.03.2018, 18:58:09

    :D Tak nepērciet tur.No tā Verners nabagāks nekļūs.
    Personīgi esmu pircis tehniku un nekāda vaina.DVD kā strādāja tā strādā jau gadus astoņus, austiņas arī gadus 5 bez problēmām.Ja būtu gaijies kaut kāds ūdens vārāmais brāķis tad i neceptos - nopirktu jaunu.
    Jūs acīmredzot esat no tiem ,kuri brēc ja veikālā nopirktais sērkociņš neaizdegas un krītat hitērijā.Manauprāt Jums ieteicamāk būtu psihiatra apmeklējums :D

  • -3
    K9 13.03.2018, 10:58:06

    Var redzēt, ka cilvēki tirdzniecībā nav strādājuši.
    1.kārt- pārdevējs ne pie kā nav vainīgs- kā viņam liek, tā viņš dara. Viņš nav tiesīgs uz savu galvu kaut ko mainīt vai atgriezt naudu. Ir jāsūta uz garantijas remontu, lai pārliecinātos, ka ražošanas brāķis,ne jūsu vaina.
    2.kārt- gan preces pircējam, gan dāvanas saņemejam būtu jāapzinās risks, ka var gadīties brāķis. Un pieaudzis cilvēks sapratīs un pagaidīs to tējkannu tās 2 nedēļas. Ja jau līdz šim bez tās bija izdzīvojis.

  • 0
    qwerty 13.03.2018, 18:18:27

    Atļaušos nepiekrist , esmu nostrādājis tirdzniecībā 18 gadus ,tieši tādēļ aizstāvu pircēja viedokli .
    Dēļ savas pieredzes tirdzniecībā kā pircējs esmu izglītots un neērts citam pārdevējam.
    Pārdevējs nebūt nav tikai statiska figūra veikalā kura paņem no klienta naudu un izsniedz preci , bet vēlāk konflikta situācijā visu noveļ uz garantijas darbnīcas pleciem.
    Īsts pārdevējs ir labs psihologs ar labām saskarsmes spējām, empātisks diplomāts .
    Ja Jūs tāds neesat ,tad tirdzniecībā Jums nav ko darīt.

  • -1
    kristofers 13.03.2018, 11:05:34

    Sen jau nopirkts jauns ''čaiņiks'' citā veikalā, jo DĀVANA NAV JĀGAIDA!!!
    BET SAVU CAURO ''ČAIŅIKU'' VARAT LIETOT PAŠI, TFU ,TFU, KA TIK KAS NENOTIEK!!!

  • -3
    Eeriks 13.03.2018, 12:41:05

    Kristofer - ne vienmēr teiciens "klientam vienmēr ir taisnība" strādā. Ir jāsaprot pārdevējs, kurš manuprāt neko nepareizi neizdarīja. Viss ir pareizi, pierādi bez kvalificētas pārbaudes, ka kannu nesaplēsāt paši. Galu galā viņš ir tikai pārdevējs, kurš pārdod un nepieciešamības gadījumā izstāsta kaut ko sīkāk par preci, bet ne kaut kāds tējkannu eksperts, kuram būtu ieraugot kaut kādu plaisu kā Šerlokam jānosaka - jā, šitas izskatās, ka rūpnīcā "mēsls" uztaisīts. Brēka sacelta par neko. Saprastu viņš tevi vispār būtu atšujis ar to tavu kannu, bet taču paņēma un teica, ka nosūtīs uz garantiju.

  • -2
    kristofers 13.03.2018, 12:53:17

    Man nekas jums nav jāpierāda, daudz nestresojiet, es bez tā jūsu caurā ''čaiņika'' ne nabagāks, ne bagātāks, bet jums jau gan ar to manu ''čaiņiku'' pamatīgi izdevumi, vai ne???

  • -2
    Batman 13.03.2018, 18:26:13

    Kam tad vajadzēja celt brēku? :D

  • -3
    Agnese Andersone 13.03.2018, 14:22:00

    lN AD L H

  • 0
    kristofers 13.03.2018, 18:33:34

    Laikam jau savā naivumā biju iedomājies, ka vēršanās pie priekšniecības (pirms VB foruma) kaut ko atrisinās, bet nekā-najebaļi pavļika morozova, gribēju kā labāk, bet sanāca kā vienmēr!

  • -3
    Aleksandra 14.03.2018, 20:53:25

    Sviests kautkāds dēļ kautkāda čainika celt brēku.smieklīgi...

  • 0
    kristofers 14.03.2018, 20:54:09

    Vb arī iesaistās, atriebība par citu tēmu?man po..j

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: