Sestdiena, 4. februāris, 16:45
Sveicam: Veronika, Daila
Šodien Ventspilī: -16 .. -18 °C, mākoņains, bez nokrišņiem
24. augusts, 2010
Laikraksta "Ventas Balss" galvenā redaktore

Vaira Vīķe-Freiberga intervijā nākusi pie atklāsmes, ka visi Latvijas iedzīvotāji ir atbildīgi par valsts attīstību, aicinot nebūt lētticīgiem.

Reitings: 3,3 (12x)

Viņa teikusi, ka Latvijas iedzīvotāji ir atbildīgi par to, kā un vai Latvija turpmāk attīstīsies. Nevajag ticēt katram apgalvojumam un katram solījumam. Es domāju, ka, kļūstot lētticīgiem, mēs ļaujam citiem ar sevi manipulēt, tā Vaira Vīķe-Freiberga.

 

Lasu un brīnos, kur šai un citām kundzēm, kas baudījušas Latvijas sabiedrībai atšķirīgu izglītību un kultūru, ir tik daudz nekaunības, lai tos cilvēkus, kas šo valsti cēluši, veidojuši, te dzīvo un dzīvojuši dzimtu dzimtām, nodēvētu par lētticīgiem un manipulējamiem ļautiņiem.

 

Latvijas iedzīvotāji nav ne dumji, ne lētticīgi, nekas neliecina, ka Latvijai draudētu smadzeņu masveida izvešana. Tas, ka divdesmit neatkarības gados ir pieļautas neskaitāmas kļūdas, ka globālās krīzes dēļ Latvija cieš vissāpīgāk, nav lētticības, bet gan pieredzes trūkuma dēļ.

 

Laiks dziedē visas brūces un visu noliek savās vietās. Īstenam latvietim nevienu dienu nav uzmākušas šaubas par to, ka Latvija atkal reiz būs ziedoša valsts ar stabilu ekonomiku un skaidru nākotni. Īstam Latvijas pilsonim nekad nav bijusi vajadzība kritizēt cita paveikto un apšaubīt prāta spējas ne pirms, ne pēc vēlēšanām, jo Latvijas aktīvākā daļa nesēž pie televizoriem, bet strādā savā vai citā valstī, iespēju robežās gādājot sev labāku dzīvi.

 

Nav šaubu, ka, manipulējot ar cilvēkiem, dažiem izdodas iegūt sev vēlamu rezultātu un, iespējams, nodrošināt stabilus ienākumus un pārtikušu dzīvi. Taču nevar apgalvot, ka sabiedrība kopumā ir manipulējama un lētticīga, kas, kā izriet no bijušās Valsts prezidentes teiktā, ir Latvijas vēlētāju galvenie raksturojošie lielumi.

 

Tagad, kad valstij un īpaši vienkāršajai tautai neklājas sevišķi viegli, Freiberga beidzot atradusi patieso grēkāzi, kam uzņemties atbildību. Viņasprāt, tie ir Latvijas iedzīvotāji. Manuprāt, tieši Vaira Vīķe – Freiberga bija tā, kura laikā no 1999. līdz 2007. gadam izvēlējās un uzticēja valdības vadīšanu visiem tā laika premjeriem.

 

Un tieši viņa un viņas izvēlētie valsts vadītāji ir atbildīgi par to, kas ir vai nav izdarīts šajā valstī. Vadītājiem nākas saņemt ne tikai balvas un uzslavas, bet arī kritiku, turklāt ir jāmāk atzīt kļūdas. Vīķe-Freiberga grib mazgāties balta, noņemot no sevis jebkādu atbildību, tautu pataisot par manipulējamu aitu baru.   

 

Neskatoties uz to, ka katram Latvijas iedzīvotājam nav sava Sema vai Todas Amerikā, kuriem piezvanīt un noskaidrot pavēles, pēc kurām rīkoties, vēlētāji paši zinās, par ko balsot.

Komentāri
ir 24.08.2010, 01:19
+20
taada sajuuta , ka raksta autorei ir patiess prieks par sajos gados sastraadaato, man gan ir kauns un nebaidos sevi atziit par leetticiigu , jo tiesaam ticeeju un noticeeju,starp citu, ilgi ticeeju arii tam , ka Emsis tiesaam to cemodaaninu traktora pirksanai neesaaja sev liidz...un ticeeju aarstiem, zinaatniekiem u.c , kas galvoja par tiem vai citiem varaskaarajiem, cieniiju Paavulu un noticeeju UUdrei, bet vini mani apmulkoja ,vini man meloja un vini man iesplaava dveeselee.Vecaaki beerniibaa teica , ka tiem , kas uznemas atbildiibu par citiem cilveekiem, ir jaabuut iipasi godpraatiigiem, taisniigiem. Tie ir iipasi cilveeki , kas savu dziivi ziedo sabiedriibas labaa. Un es tam ticeeju...
Prieks par raksta autores dziivesgudriibu un pretagitaacijas aizrautiibu, bet nenoticu domas un veestiijuma tiiriibai.
Par interviju, tajaa nav ne minas no greekaazu mekleejumiem, bet katrs gan saredz tikai to , ko var vai veelas saredzeet.´Īstam Latvijas pilsonim nekad nav bijusi vajadzība kritizēt cita paveikto un apšaubīt prāta spējas ne pirms, ne pēc vēlēšanām´-taa raksta autore, bet varbuut ir peedeejais briidis to dariit.
P.S.Katram Latvijas iedziivotaajam nav sava Sema , bet daziem ir...un, varbuut, labi vien ir ,ka ir. Daudz nozeelojamaak un biistamaak ir tad , ja cilveeks pats pat nenojaus par savu Semu ... to laikam sauc par zombeesanu.

Fedja 24.08.2010, 06:45
+6
Latviesh ir diezgan miermilig lautin, pret valdib liels demonstracijs nerikos un revolucij netaisis, bet reizem vaidzet. Un, ja valdibs vir manipule tos cilveks, tad pareiz vien bus aicinat nebut letticigiem. Neviens neshaubas, ka Latvij bus ziedosh valst, sakt varbut vaidzet ar plash sazins lidzekliem, piem. VB. Paliek objektiv un rad tautai ka tas liets ir patiesiba, tad ar tie letticigie bus mazak.
S 24.08.2010, 07:02
+13
Drusku jocīgi jau ir, ka "VB" viedoklis un raksti vienmēr atspoguļo A.L. domas. Kurus kritizē A.L. (parasti arī V.V.F.), tad nožēlojami , ka tam uzreiz seko arī Mertenas reakcija.
Saprotu - Jums maksā naudu, bet prostitūcija žurnālistikā arī jau tikai prostitūcija vien ir.
Kate 24.08.2010, 07:37
0
Labs viedoklis. Kā naglai uz galvas! Paldies.
lasītājs 24.08.2010, 08:20
+10
pilnīgi piekrītu pirmajam komentāru autoram. Vienkārši apbrīnojami ir tas ,cik kādreiz diezgan feinā skolotāja ir mainūjusies un ne jau uz to labāko pus. Tas tonis un stils šajā rakstā ir briesmīgs, bet tāds tas ir vienmēr, ja runa ir par VVF . Pavisam cita lieta ir tad, ja runā par savu maizes devēju. Darīt tā var, bet smuki tas nav. Man reizēm pat ir kauns par to drausmīgo luncināšanos utt., bet tas lai paliek uz katra sirdsapziņas un bieži vien ir tā , ka piespļautie kāposti ir jāizstrebj.
fakts 24.08.2010, 08:24
+6
kā vēl, ja ne par lētticīgiem un manipulējamiem nosaukt ļaudis, kas uzskata, ka A.L. jākļūst par premjeru?!
www 24.08.2010, 08:40
0
Izlasiet Lato Lapsas Vairas virtuvi un tad padomājiet vēlreiz,a raksta to Lapsa,kurš ir mēģinājis Lembergu nolīdzināt ar zemi.Mēs nēesam lēttiecīgi
lētticīgais 24.08.2010, 09:13
+15
Izcils žurnālistiskās prostitūcijas paraugs!Un šī lapele -"VB", mums būtu jāsauc par neatkarīgo mēdiju?!!!!
ziņkārīgajam 24.08.2010, 09:39
-11
nespried par citiem pēc sevis.Malacis Gundega, labs raksts.
man jau sen riebjas tā klibā pīle, kas to vien mācēja kā bezjēdzīgi iztērēt latvijas naudu savos braucienos. Ja nebūtu bijusi šī vecene varbūt mēs nebūtu tur kur mēs esam...
Vārnas 24.08.2010, 09:39
-3
Vārnas, ei, beidziet klubt virsū redaktorei, bet rakstiet un diskutējiet par viedokli. Un, ja kāds šaubās par Vairas pamatīgi paslēptajiem skeletiem skapī, tad tas patiešām ir lētticīgs un manipulējams. Aiz tautas dziesmām un tautas tērpa paslēpusies ne tā, ko par viņu domā lielākā Latvijas iedzīvotāju daļa. Nezin kāpē cilvēki domā, ka velns ir melns ar garu asti. Tā tas nav. Visbiežāk tas iemiesojies skaistās sejās, piemīlīgās balstiņās un nosacīti labos darbos. Esiet vērīgāki!
viedoklis 24.08.2010, 09:42
+1
Nevienam jau nav spiesta lieta lasīt VB, brīva izvēle
Andris 24.08.2010, 09:59
0
Piekrītu redaktores viedoklim. VVF nav svētā, bet dažreiz šķiet, ka labprāt būtu.
suka 24.08.2010, 10:02
0
ir jālasa, jo jāzina ko domā otra puse (lai neteiktu ienaidnieks), informēts-tātad apbruņots
nelētticigā 24.08.2010, 10:14
+4
Pilnīgi piekrītu Vairas Vīķes Freibergas teiktajam, ka paši vien esam vainīgi un tā tas ari bija, visi bļāva- vajag lielākas pensijas, lielākas algas, ar savu galvu neviens nedomāja, gaidija, ka visu pateiks priekšā, ka debessmanna birs no gaisa.
viedoklis 24.08.2010, 10:54
+16
Rakstā bijusī prezidentes kundze nesauc nevienu par lētticīgu, bet gan aicina nekļūt par tādiem! Uzskatu, ka Metenai vajadzētu rūpīgāk lasīt citu žurnālistu rakstus!
bijushajs 24.08.2010, 11:10
0
...."bishkin nokaveja" V-V F, vajadzeja bridinat pirms Vinas veleshanas !
PS. ( ka rezultats - Abrene )
ventiš 24.08.2010, 11:29
-3
Klbā pīle visu naudu notrallināja savos braucienos un tagad vēl gudri māca! !!!
. 24.08.2010, 11:33
+4
ventiš pats tu esi klbā pīle...
Suna berns 24.08.2010, 12:41
+5
Tad boikotesim to lapeli !!
Pūce 24.08.2010, 12:47
+7
Es cienu mūsu bijušo prezidenti V.Vīķi-Freibergu un pilnīgi piekrītu, ka liela daļa tautas ir lētticīgi, ko skaidri pierāda jebkuru vēlēšanu rezultāti, kad kārtējo reizi tiek noticēts vecajiem un melīgajiem politiķiem.
kriksis 24.08.2010, 12:55
-12
Piekrītu redaktores viedoklim.Vīķene jau mūs visus uzskatīja un uzskata par bauru tautu.Lautiņi attopieties! Ko labu latvijai ir izdarījusi VVF.Par latvijas naudu viņa tikai ir spodrinājusi savu personīgo tēlu ārvalstīs...
Vanags 24.08.2010, 12:58
+20
Gundega, ir taču atšķirība, ja aicina nebūt lētticīgiem vai nosauc par tādiem! Bijušās prezidentes teiktajā nesaskatīju nekādu aizvainojumu, taču tas ir jums! Esat aizvainota - tikai nezinu par ko, droši vien par visu. Citos sliktu saskata tikai tas, kuram pašam ir slikti. Piedod,bet šie politiski pasūtītie raksti, kādi ir visi bez izņēmuma tavējie - arī der tikai lētticīgajiem.
Piekūns 24.08.2010, 13:26
-16
Ja raksts ir pasūtījums, tad pasūtītājs ir varen gudrs. Vanagam gribu sacīt, ka nevajag visus mērīt pēc sava ģīmja un līdzības.
Freiberga ir viena izcila aktrise, kuru ASV pamanīja un novērtēja un atzina par labu esam Latvijas gaisa maisīšanai. Un viņi nekļūdījās. Tik daudz, cik šī asoba sadarīja greizi, diez vai nākamajos 10 gados kāds spēs atkārtot. Paldies redaktorei par to, ka aktualizēja to viedoklī.
ideja 24.08.2010, 13:31
-6
Mertena malacis, iesaku šo rakstu pārpublicēt kāda latvijas avīzē piem."Dienā "
Aigars 24.08.2010, 13:45
-8
Visu cieņu Ventas Balss galvenajai redaktorei. Apbrīnoju viņas drosmi uzdrīkstēties izteikt viedokļus, kuri acīmredzami neiegūs sabiedrības vairākuma atbalstu. Droši vien jau rakstot to viņa apzinās, un tik un tā atkal un atkla top idejas un viedokļi, kas pārtseidz un ir ar interesi lasāmi.
Diemžēl Freibergas popularitāte bija par lieliem līdzekļiem mākslīgi uzpūsta, kam noticēja puse Latvijas tautas un diemžēl tic joprojām. Mertenas kundzi, acīmredzot apmānīt nav iespējams, un viņas vārdos es ieklausos biežāk nekā tajos, ko saka mūsu ministri, premjeri un citi politiķi.
Azis 24.08.2010, 13:47
+6
Letticigi bija tie kas balsoja par ZZS, ko izdarijusi?

Labklajibas ministrija- neko, pabalsti, pensijas samazinatas
Vides ministrija- liedz attistit zalo energiju, vides aizsardzibas nav (maliki ut.t.)
Izglitibas ministrija- sledzam skolas.

piem.aizardz.ministrija, satiksmes- izbida cauri visu, ja ir gribesana tad var. ZZS jau ar populismu nodarbojas. Reali darbi nav redzeti, mēs jau neko- tikai citi!

Var jau muldet ka Dombrovskis, ja gribetu visu varetu ZZS, tikai ka mačkas meklejas.
azim 24.08.2010, 13:59
-3
Ko nu tu te muldies, pensijas pensionāriem atņēma Jaunais laiks un Dombrovsksi. Dienu pirms vēlēšanām viņš publiski visiem Latvijā solīja, ka pensijas NESAMAZINĀS, bet jau nākamā dienā pēc vēlēšanām to izdarīja. Ja vēlētāji balsos par Vienotību, tad gan varēs droši teikt, ka Latvijā dzīvo manipulējami ļautiņi.
dārznieks 24.08.2010, 14:05
+10
Kas par ZZS, tie vēl lētticīgāki! Kaut par piemēru Rozi. Nomata viņu ar asiņainām govju galvām, tagad atkal viņš ZZS sarakstā Kurzemē iekšā. Tā kā spriediet paši!
Azis 24.08.2010, 14:11
+4
labkl.min.; izglitiba, vide, zemn.m- tie visu laiku , treknos gadus bija pie sprices un kas bija, kapec neko nedarija. tapec ka, pirkas klat te pie viena te pie otra, viniem nekad nav bijis savs viedokli- mes padomasim. Titars ari uz sudu cupas domaja, un....
daiļdārznieks 24.08.2010, 14:43
0
ZZS nekad skaisliski nav bijis pie varas vairāk kā Repšes, šķēles, Šlesera partijas biedri. Tā kā ZZS piesaukt par vienīgo vainīgo ir nekorekti. Daļēji, protams, bet jāskatās uz to, kādi cilvēki startē vēlēšanu sarakstos. Vai tie paši vai citi.
viedoklis 24.08.2010, 14:51
-1
Ko jūs te kasaties, nāks vēlēšanas un katrs varēs izteikt savu viedokli.
a bet 24.08.2010, 14:52
+4
Vai tagad nedrīkst?
, 24.08.2010, 15:19
+9
Varbūt labāk palasi savēja saimnieka bankas izdrukas???
daiļdārzniekam 24.08.2010, 15:36
+6
Bet visās valdībās ZZS ir bijuši, nav jau vienīgais vainīgais pie krīzes un citam likstām, bet viens no gan!
tā bija 24.08.2010, 15:48
+5
Te der lieti atgādinat, ka "treknajos gados" valdība bija Tautas partija un ZZS, kad netika veidotas nekādas rezerves un māklīgi uzpūsts valsts aparāts t.i. ierēdņi, aģentūras u.c., bet Jaunais laiks bija opozīcijā.
Tā ka lai atbild Kalvītis un ne jau Vīķe Freiberga. Bet zemnieki pie savām nedienām, lai vaino vien savējos, citas partijas nav vadījušas šo ministriju.
gans 24.08.2010, 15:49
-6
Es tās bankas izdrukas palasījos. Jau gaidīju, ka nu tik būs, bet, ja vienīgā sensācija ir tā, ka Aivars ir iepircies Londonas vīriešu veikalos nevis humpalos, tad viņa konkurentiem tiešām gaidāmas grūtas dienas. Tie skeleti uz katrām vēlēšanām, paliek arvien švakāki. Pie tam, kā redzu, visa šī Lemberga nomenošanas kampaņa Lembergam dod arvien lielāku un labāku popularitāti. Tā kā nebāz nu tās izdrukas acī, citādi saviem atbalstāmajiem neko labu nebūsi izdarījis.
feja 24.08.2010, 16:08
+5
Aivars ar savu ģimeni nozadzis kā minimums 1 000 000 000, un sapircis šitādus žurnālistu kantorus ka maz neiekas.
fejai 24.08.2010, 16:37
-4
Nopircis, nozadzis, tas vien uz mēles. Ir dzīvē pierādījies, ja vēzi meklē, tad dabūsi.
serjoga 24.08.2010, 16:49
0
dzirdēju,ka pēc vēlēšānām svinēsim Latvijas Aizvērto Durvju dienu?!
** 24.08.2010, 16:59
+1
Silt iesak visiem ieskatities kriev bloga pa shito tem. Mes te pa veleshanam, a tur pa latishi, nelatishi.
24.08.2010, 17:56
+12
Tas ir tiesa, ka liels skaits latviešu ir manipulējami un klausa visām pozitīvisma kampaņām un Lemberga vai Mertenas komentāriem, ar savu galvu nedomājot ne mirkli. nav ko vainot bijušo prezidenti par līdz klinķim nolaisto valsti, jo ne jau Freiberga vadīja valdību vai bija ministres amatā, bet gan partiju spices vīri, un viņi par to visu lielākoties atbildīgi. Kur tad agrāk bija pašreizējais ZZS premjera kandidāts, kad pie viena galda ar Kalvīti pieņēma lēmumus ? Tagad zākā tikai pie varas esošos premjerus, bet pelēkie kardināli, kā allaž, cenšas palikt ēnā, turklāt vēl dod gudrus padomus ar Mertenas kundzes tribīnes palīdzību.Tā kā tie, kas vainojami valsts problēmās, nekur tālu nav jāmeklē - tepat vien sēž pie viena galda ar dumju ļautiņu smadzeņu skalotājiem...
Spīķernieks 24.08.2010, 17:58
0
Vaira...
Saule 24.08.2010, 18:51
0
Tās klajās rupjības gan prasās pēc cenzūras un bloķēšanas!
mertena 24.08.2010, 20:07
0
Esmu ļoti lētticīga,kad Hūt brauc pa ausīm.
hmm 24.08.2010, 20:37
-1
Neesu dzirdējis, ka kādas partijas pārstāvis valsts problēmās vainotu cilvēkus (vēlētājus), negribas palikt par politisko līķi. Politologi to dara diezgan bieži, vismaz pēdējā laikā un tas pašiem lētticīgajiem ir kā sarkana lupata bullim. Raksta autore laikam pārstāv kādu partiju.
mertena 24.08.2010, 20:55
0
JA za pčol
Jamulejs 24.08.2010, 21:05
0
Vaira kaut ko nesaprotamu muld, it ka gatavojas 10. vēlēšanām balotēties, vai tamlīdzīgi?
Lembis 24.08.2010, 21:06
+1
Aizverieties, reģēdāji!
Saulei 24.08.2010, 21:08
0
Kādu baru ar politiķiem jau nu tiešām vajadzētu bloķēt. Un uz ilgu laiku!
Mertena 24.08.2010, 21:08
0
Fui, riebīgie.
aleksis 24.08.2010, 21:16
0
Nu ko var nemties, vispirms paskatisimies katrs pats uz sevi.
nu nu 24.08.2010, 21:17
+2
Mertenas ,Kundze, kauns nav!?
Jums līdz Vairai augt un augt! Un mazajam romu papupasam AIVARAM vēl vairāk.
Aivis 24.08.2010, 21:33
+2
Laikam jau te daudziem vel augt un augt, nevaru tik sagaidit, kad ta Latvijas sabiedriba izaugs par kaut ko jedzigu. Kaut vai shie komentari... par kadu limeni tie liecina...
Bruno 24.08.2010, 21:40
+2
No raksta, kuru komentējam:

"Viņa (VVF) teikusi, ka Latvijas iedzīvotāji ir atbildīgi par to, kā un vai Latvija turpmāk attīstīsies. Nevajag ticēt katram apgalvojumam un katram solījumam. Es domāju, ka, kļūstot lētticīgiem, mēs ļaujam citiem ar sevi manipulēt, tā Vaira Vīķe-Freiberga."

Ja Mertenas kundze noliedz šo teikumu, tad jautājums:

Vai MUMS ir jātic katram solījumam, apgalvojumam pirms vēlēšanām? Vai mēs neesam bijuši lētticīgi, kad ticējām daudzu politisko manipulātoru solījumiem? Vai tad ar cilvēkiem netiek manipulēts, gan Ventspilī, gan Latvijā? Vai tad mēs neatšķiram priekšvēlēšanu manipulācijas, sākot ar Aglonas minerālūdens dalīšanu, beidzot ar laimīgas dzīves solījumiem tuvākajās dienās pēc vēlēšanām, ja izvēlēsimies pareizo partiju un "pareizo" premjera kandidātu?

Nebūsim lētticīgi, ne klausoties VVF, ne A.L., ne arī Mertenas kundzi, arī manu komentāru ne.... Es vismaz sapratu no VVF sacītā, ka mums katram jāpadomā, kam un kāpēc uzticam savu dzīvi, savu nākotni. Tādēļ - padomāsim, kas ir tie spēki, kuri spēj dot stimulu , ticību Latvijas attīstībai. Katram jau tie mums būs atkal savi un jaunie vēlēšanu rezultāti būs mūsu nākamo piecu gadu spogulis...
Bardo 25.08.2010, 08:42
+4
Neesiet lētticīgi nav tas pats kas - tauta ir lētticīga. Laikam visiem žurnālistiem ir tieksme sagrozīt vārdus, kā pašiem gribas un piedēvēt tos personām , kuras nebūt nav pelnījušas nopēlumu.
aivars 25.08.2010, 21:25
+2
Raksta autorei nav taisnība , Vairai gan.... Gundega šoreiz norāvusi šķībi !!!
aivars 25.08.2010, 21:35
+1
Kam vairāk naudas pašreklāmai un skaļāk un melīgāk bļauj, par to ari tauta nobalso ....rezultāts ir tāds kāds ir ....kāda tauta - tāda valdība - rezultāts - pirmās vietas tabulu apakšgalos- viens no zemākiem dzīves līmeņiem ES. Vadošās partijas LV novedušas uz bankrota sliekšņa, un atkal viņas raujas pie varas Vairai taisnība !!!
Pievienot komentāru
Salsti?