RD ELECTRONICS

Opaps | 03.11.2017, 10:06:50 | 4192

Gribētos uzzināt ,kāda ir pieredze citiem klientiem ar šo uzņēmumu ? Mana pieredze ir ne visai laba. Iegādājos elektronisko iekārtu. Pēc pusgada atklāju ,ka tā nedarbojas ka pienākās. Veica garantijas remontu. Bez rezultāta. Veica apmaiņu. Tas vis aizņēma apmēram 3 mēnešus. Atkal nekas labs. Gribēju ,lai atgriež naudu. Nē. Piedāvā apmaiņu vai piemaksājot ,lai iegādātos citu.Bet interesantākais ir tas,ka iepriekšējai iekārtai tiek pielietots nolietojums. Ārzemēs tāda čakarēšana nenotiek. Savu laikā , 90. gadu vidū bija iespēja Vācijā iegādāties 2 kompresoru ledusskapi,jo pie mums tas bija jaunums un maksāja dārgi. Pēc 4 mēnešiem 1 kompresors sabojajās. Bija iespēja to aizvest atpakaļ. Passkaidroju veikalā problēmu un vņi neko nepārbaudot apmainīja. Ledusskapis darbojas vēl līdz šim brīdim. Tāda ir attieksme pret klientu. Pie mums pārdevēji uzliek augstas cenas un vēl čakarē dzīvi.

Komentāri (27)

  • 0
    Edvīns 03.11.2017, 10:30:38

    Opap, bet pats jau tēmā par Zītariem, kafejnīcām, restorāniem, ļoti labi atbildēji - dzīves līmeņi ir ne-sa-lī-dzi-nā-mi ! Ja mēs sākam skaitīt naudu no 1 centa, tad Vecajā Eiropā no 1 EUR :)(Tādus centus vienkārši met ,,cūciņā":))

  • 0
    Vigil 03.11.2017, 11:58:07

    Nu tā, tur ir samērā lēti un vairums preces kalpo labi. Nekas īpaši sliktu par viņiem nav dzirdējis.

  • 0
    ayk 03.11.2017, 12:31:17

    Absolūti nekādas pretenzijas pret RD darbu, tiesa preces internetā izvēlos pats, vispirms mēģinot atrast informāciju vai citiem lietotājiem nav radušās kādas problēmas ar konkrēto preci.
    Bija reiz problēmas ar telefonu, bet prece RD garantijas servisā tika saremontēta un tagad strādā nevainojami. Tik pēc tam internetā atradu info, ka šim telefona modelim dažām partijām ir bijusi problēma ar konkrēto detaļu.
    Ja internetā ir iespēja citā (bet nepārbaudītā) interneta veikalā nopirkt lētāk vai RD nedaudz dārgāk, parasti izvēlos RD.

    Opap, preci ieteica pārdevējs vai tā tika iegādāta internetā?

  • 0
    Ridzinieks.. 03.11.2017, 12:44:06

    Teikšu kā ir: Tobago in RD veikalā iegādājos gadu atpakaļ tumbas datoram, strādā joprojām nevainojami. Daudz ko vispār esmu tur pircis. Runājot konkrēti par elektroniku, tajā esmu spečuks.

  • 0
    nu nu 03.11.2017, 13:56:09

    Ir ok...apkalpošana ir laba, veći zinośi vismaz Kuldīgas ielā un preces kalpo labi.

  • 0
    Kukurūza 03.11.2017, 15:11:16

    Es elektropreces pērku tikai RD veikalā pasūtot caur internetu. Vēl viss strādā, nekad nav bijušas problēmas.
    Pērkot datoru, nopirku klāt arī apdrošināšanu uz 4 gadiem un ja kaut vai pārinstalēt vajag, tad nesu datoru uz veikalu un man izdarīs par garantiju...

  • 0
    Anita 03.11.2017, 15:21:55

    Cik ir gadījies tur iepirkties, nav bijis problēmu, gan pasūtot internetā ,gan pērkot uz vietas.

  • 0
    Opaps 03.11.2017, 16:05:59

    Paldies par info. Mani nomierinājāt. Ceru ,ka viss būs labi.

  • 0
    DaceDucite 03.11.2017, 17:28:03

    Savulaik daudzko pirku saja kantori,secinajums perciet vel tur...

  • -1
    Džigulis 03.11.2017, 22:41:43

    Opaps citēju: "Pie mums pārdevēji uzliek augstas cenas un vēl čakarē dzīvi." diemžēl pārdevējs tur neko nevar ne uzlikt ne noņemt. Kā saka tā dara. Mana pieredze par RD ir pozitīva, apkalpošana laba. Bija tāds gadījums kad internetā izvēlējos preci un pārdevējs intereses pēc pajautāja kādam nolūkam izmantosiet ? rezultātā tas ko izvēlējos galīgi neatbilst manām prasībām būtu nopircis sūdīgāku nekā man vajag bet labi kad gadījās tāds pārdevējs un tagad viss strādā kā vajag un iet tas ko man vajag paldies viņam.

  • 0
    Opaps 04.11.2017, 09:25:28

    Te nebija domāta fiziskā persona , bet juridiskā - SIA,AS,u.c.

  • 0
    riebīgais 04.11.2017, 21:32:24

    Nezinu,ir pirkta veļasmašīna,iebūvējamā cepeškrāsns,plītsvirsma,un TV ptfu,ptfu viss darbojas. Bet ir dzirdēts,ka ar telefoniem un planšetēm var diezgan iegrāpties

  • -1
    Jānis ... 07.11.2017, 13:26:05

    Datoram garantijas remontu veica 45 dienas. Izlemiet paši-tas ir labi, vai nē.

  • 0
    DjCowboyLAT 09.11.2017, 20:24:09

    Interesants veikals. Biezhi perku preces, bet jau labu laiku zinu par preceem dazhadu infu.
    Nikji dazhaadi, bet kopumaa veikals tendeets uz peljnju.
    Piemers: Tika pirkts planshete Samsung galaxy Tab2. Bija letaak kaa citur un iegadats. Tajaa briidii visaa baltijaa darbojaas Samsung Care akcija visiem Galaxy modeljiem. Nopeerc un 30 dienaas registree, garantija uz stikliem. Nesanaak registraacija un parbaudu datus, bet kur gadiijies kur nee, prece paredzeeta Polijas tirgum un akcija iet secen. Protams planshete darbojas nevainojami veel shodien, bet rugti ka bite tikai par 30 eiro dargaka un vareeja registreet, kaa visus samsung mobilos, ko biju iegadajies. Tagad preces tur uztrveru kaa ne muusu tirgum, bet ne sliktaakas, kaa citas V-pili. Vajag labu un ar servisu, mekleejiet istos dilerus.
    Savulaik pirms aizvershanos Topo Centrs saules ielaa, nopirku, sapliisa un nodevu garantiija auto pastuuzi. Ne prece, ne nauda nav veel shodien, jo peec 180 dienu mekleshanas apnika...

  • -2
    codah 10.11.2017, 10:06:31

    Tas, ka viņi velk iekšā preces no visām nomalēm - tas ir skaidrs. Telefonu reiz pirku, mājās atnākot konstatēju, ka lādētājs ir paredzēts lietošanai anglijā (ar trīs resnām kājām), pēc tam, griežoties veikalā, iedeva man briemsīgu pārēju, kas padarīja lādētāju par 1/3 lielāku un briesmīgāku. Priecīgs īsti nebiju.

  • -3
    OAfoncenkova 13.08.2018, 15:06:21

    Заказали в интернет-магазине ноутбук-трансформер и купили дополнительную гарантию, на следующий день вернули, потому что характеристики его работы нас не устраивали-очень тормозил-через две недели нам ответили,что деньги не вернут из-за полос на корпусе (уголки испачканы типа копировальной бумагой,которая,кстати, очень легко оттирается)!?-как вы думаете-справедливо? До этого случая претензий к этому магазину не было, очень жаль, но репутацию они свою испортили,хотя кого это волнует....

  • -2
    Arms 13.08.2018, 17:39:16

    Pēc pēdējā pirkuma iešu šim veikalam ar līkumu.Iegādājos saldētavu,nākošajā dienā konstatēju,ka viņa nepilda savas funkcijas,atgriezu,naudu atsacījās atgriest.Atlika gaidīt 14 dienas,galu galā,kad nosolijos griesties Patērētāju aizsardzības birojā,tika pieņemts lēmums tomēr atgriest naudu.Izlemiet paši,bet es vairs tur kāju nesperšu,ņirgšana sejā,patērētāja cieņas aizskaršana.

  • 0
    default 14.08.2018, 00:32:34

    nu a kur tad tu griezīsies?? RD, cik man šķiet, atbildību viņiem nav jānes par preču kval., kuras viņiem piegādā dažādas firmas - Panasonic, Samsung, AEG, LG, Whirpool uttttt. RD principā ir tikai šo zīmolu izplatītāji. Par savu preci atbild pats ražotājs, katram ir savs garantijas talons un serviss, kas norādīts talonā.. RD var būt tikai kā starpnieks starp klientu un ražotāju... un viss.. Vismaz agrāk tā bija. Tamdēļ jau nav jāapvaino pārdevējs. AEG skapis tev nojūgsies, tad to pārbaudīs nevis RD, bet gan sūtīs uz Rīgu, AEG servisu, Barona ielu un tur to skapi arī čakarēs...... Un normatīvos rakstīts - divu nedēļu laikā servisam ir jādod atbilde - t.i. 14 dienas!!!
    Palasi tos, pirms te smilksti.
    P.S. RD pirkumi nekad nav pievīluši līdz šim,, vismaz garantijas laikā.
    P.P.S. Vieglāk jau protams ir iedirst anonīmi forumā, nekā aiziet pie pārdevēja, runāt un risināt problēmu. Zinu kā tas ir, pats savulaik esmu strādājis tirdzniecībā un saskāries ar visādiem īpatņiem...

  • -1
    Arms 14.08.2018, 06:58:48

    Smilksti tu pats,neizglītotais īpatnis....jebkur ir jābūt tā,ka kad es preci atgriežu,viņa nepilda savas funkcijas,vai vienkārši mani neapmierina veikalam ir jāatgriež nauda,nevis kā te,divas nedēļas viņi meklē vainu,kāpēc tehnika neiet vai varbūt esmu viņu salauzis.Sajā gadījumā mana nauda strādā uz viņiem,bet man kā patērētājam ne manta,ne nauda.

  • -1
    arcus 14.08.2018, 07:56:59

    Vaina nav jāmeklē ne nedēļu ne divas. Bet par 14 dienām veikalam pilnīga taisnība (pirms bļausties un apvaino veikalu palasi normatīvos aktus). Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no preču saņemšanas brīža nepaskaidrojot iemeslu un naudu atgriež 14 dienu laikā no brīža kad pircējs paziņojis par atteikšanos. 14 dienu laikā prece jāatgriež pārdevējam. Tāds mistisks skaitlis 14.

  • -1
    JānisJānis 14.08.2018, 10:28:53

    Gala patērētājam NAV jācīnās ar ražotāju, kā te daži komentētāji uzskata. Veikals uzliek pietiekami augstu uzcenojumu, bieži vien pat vairāk par 100%. Ja prece ir brāķis, tad veikalam būtu bez ierunām jāizpilda klienta vēlmes (nauda atpakaļ vai apmaiņa) un tālāk pašiem jādīlo ar ražotāju. Tāda būtu civilizēta kārtība. Šobrīd Latvijas mazumtirgotāji gan nav izauguši līdz civilizētam līmenim un dominē vēl padomju laiku domāšana, kad klientam būtu jānokaunas, ja viņa nopirktā prece ir brāķis, pats vien vainīgs

  • -1
    nomaļnieks 14.08.2018, 21:56:02

    Par kvalitāti nav nācies sūdzēties. Indukcijas plīts kalpo nevainojami(pirkta internetā).
    Oponējot def, ar garantijām pēc likumdošanas ir tā, ja tu pārdod preci, tad
    arī uzņemies garantijas saistības. Nav svarīgi, kas to ražojis. Pēc Def loģikas jau sanāk, ka arī Samsung, Panasonic u.c. neko nevar garantēt, jo savās ierīcēs iemeontē arī citu ražotaju detaļas un ir tikai starpnieki starp ražotājiem.

  • 0
    arcus 16.08.2018, 07:58:38

    Pārdevējs tikai fiksē pārdošanas datumu no kā sāk skaitīt garantijas laiku.
    Garantijas dod un veic garantijas remontus RAŽOTĀJS!!! Tu varbūt iedomājies, ka katram pārdevējam ir milzīgs speciālistu daudzums, kas var remontēt jebkuru no veikalā nopērkamās tehnikas. Nolaidies uz zemes!

  • 0
    Lina 15.08.2018, 09:01:03

    Visu parsvara perkam RD kas uz Kuldigas ielas, esam loti apmierinati.

  • 0
    Arms 15.08.2018, 09:17:16

    Mans skatījums ir šāds-Ir zviedru firma Elektrolux,ierīces ražo Zviedrijā,Slovākijā,Polijā utt. un arī Krievijā,dabīgi iegādāties no Krievu vai Baltkrievu ražotāja ir lētāk,tātad arī peļņa lielāka.Veikalā vēl veiksmīgi uzspiest papildus apdrošināšanu par 49 eiro un viss jauki.Tādēļ jau šis kantoris ir šaubīgs ar apšaubāmas kvalitātes precēm un problēmātisku naudas atgūšanu par nekvalitatīvu preci.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: