Uzņēmums ""Ventspils nafta" termināls" (VNT) noliedz savu saistību ar ceturtdienas vakarā Ventspilī izplatījušos smaku, taču, saņemot sūdzības, ievēroja standarta procedūru un samazināja pārkraušanas ātrumu savā terminālī.

VNT ir diennakts tālrunis, uz kuru jebkurš var zvanīt un ziņot par sūdzībām. Kā informēja "Ventspils Nafta" grupas komunikācijas konsultants Artis Ozoliņš, šajā gadījumā sūdzības par smaku tika saņemtas no Ventspils reģionālās vides pārvaldes. Reaģējot uz šīm sūdzībām, VNT samazinājis pārkraušanas ātrumu. Tā ir standarta procedūra, kas tiek ievērota visos gadījumos, kad saņemtas sūdzības, pat ja vēl nav noskaidrots smakas avots, skaidroja  Ozoliņš. VNT speciālisti izbraukuši uz sūdzībās minētajām vietām pilsētā, kur esot bijušas jūtamas smakas.

"Mūsu speciālisti konstatēja, ka šajā gadījumā smakas nebija saistītas ar VNT darbību," norādīja Ozoliņš. Uzņēmuma rīcībā esot informācija, ka VNT nebija vienīgais terminālis, kur tobrīd notikusi kravu pārkraušana.

VNT paustais gan ir pretrunā ar Ventspils reģionālās vides pārvaldes sniegto informāciju. Kā uzsvēra Ventspils reģionālās vides pārvaldes direktora vietniece un kotroles daļas vadītāja Anna Adamsone, dežurējošais inspektors pēc sūdzību saņemšanas ir apzvanījis uzņēmumus, kas Ventspils ostā nodarbojas ar naftas produktu pārkraušanu, un noskaidrojis, ka tajā laikā šādu produktu pārkraušana notikusi tikai VNT.

Par notikuši lasiet arī ŠEIT

Lasi vēl

Komentāri (2)

  • 0
    keda 02.12.2016, 14:41:25

    haha, VNT vārdu sakot saka, ka viņi nesmirdina vienīgie :D

  • 0
    Mārtiņš 02.12.2016, 21:21:52

    https://www.youtube.com/watch?v=InGrs8YSby0

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: