Eiropas Savienības Erasmus+ projekta “Zaļā Eiropa” ietvaros Ventspils 2. pamatskolā uz vairākām dienām ciemojas projekta dalībvalstu skolēni un skolotāji no Polijas, Itālijas, Lietuvas un Slovākijas.

Skolas pagalmā notika svinīga projekta atklāšana, kurā piedalījās dalībvalstu pārstāvji, 2. pamatskolas vadība un audzēkņi, kā arī Ventspils pilsētas domes priekšsēdētāja 1. vietnieks infrastruktūras jautājumos Jānis Vītoliņš un Ventspils Izglītības pārvaldes vadītājas vietniece Inguna Rudēvica.

Ventspils pilsētas domes pārstāvis Jānis Vītoliņš pateicās pamatskolas vadībai par iespēju būt projekta atklāšanā, kā arī Polijas pārstāvjiem, jo ideja ciemoties Latvijā pieder viņiem. Tāpat Vītoliņš atzina ka “zaļā domāšana” Ventspilī ir plaši pazīstama, jo pilsēta ir zaļi ziedoša, tāpat arī Ventspils skolas arvien vairāk domā videi draudzīgi. Kā galveno projekta ieguvumu savā runā Vītoliņš minēja draugu iegūšanu. Savukārt Inguna Rudēvica atzina, ka 2. pamatskola ir aktīva skola, kas vienmēr iesaistās jaunos, interesantos projektos.

Projekta atklāšanas noslēgumā skolas pagalmā kopīgi tika iestādīts pīlādzis, kas atgādinās par uzsākto draudzību un katru gadu sveicinās skolēnus pie ieejas durvīm.

Latvijā ārvalstu viesi uzturēsies četras dienas, no kurām divas pavadīs mūsu pilsētā un apskatīs Ventspils Zilā karoga pludmali, slēpošanas kalnu “Lemberga hūte”, apmeklēs Livonijas ordeņa pili, Digitālo centru un Jaunrades nama planetāriju, kā arī nobaudīs latviešu tradicionālos ēdienus. Tāpat viesi brauks ekskursijās uz Kuldīgu, Kolku, Roju un Talsiem, lai iepazītos ar Latvijas kultūru un dabu.

Eiropas Savienības Erasmus+ projekta “Zaļā Eiropa” mērķis ir veidot skolēnus par atbildīgiem Eiropas pilsoņiem, saudzēt un sargāt dabu, iekļaujot “zaļo domāšanu” un pilnveidojot mācību metodes, kā arī iepazīt Eiropas skaistākās vietas un pilsētas, pilnveidot valodas zināšanas un IT prasmes, mazināt skolēniem stereotipus un aizspriedumus par dažādām valstīm un tautām.

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: