Sushi Boom

Semo Lo | 12.07.2016, 22:22:12 | 4871

OK, pagaidām suši ir bijis ok,bet tas bardaks,kas tur iekšā notiek,kaut ko bļaustās krieviski. Tā jaunkundze,kas pie kases strādā tiešām neceļ slavu.
Uz telefona zvanu atbild-" AĻO"
pieņemot pasūtījumu pa vidu skan - a, čo, nu.

Ja nepieņemat pasūtījumus, izlieciet zīmi, lai cilvēki neiet iekšā un lieki nestāv rindā!!!!!

Komentāri (18)

  • -4
    Kalnonkuls 13.07.2016, 07:53:12

    Piekrītu, suši tiešām labs. Bet pārdevējas attieksme pret klientiem ļoti bēdīga.

  • -1
    vai man dieniņ!!! 13.07.2016, 09:03:00

    Tā arī neesmu bijis, un arī neiešu.
    Tā jau gribēju, bet...

    Ja uz pašu reklāmu un paziņojumiem latviešu valodā soc.tiklos, kas jau tā ir ar bērnišķīgām kļūdām, uz parastu jautājumu atcērt krieviski... Tā ir elementāra klientu apkalpošanas kultūras neesamība. Kad tas tiek aizrādīts, tad no krievvalodīgo puses protams tiek nosaukti par nacistiem, savukārt pats restorāns vēl pajautā ironiski, vai kaut ko nesapratāt?
    Diez kā justos anglis, kurš ieietu itkā angļu restorānā, un uz jautājumu pēkšņi oficiants pakistānis atcērt pakistāņu valodā... Pieceltos, pateiktu fu..of un aizietu.

    Tas viss kopumā raksturo tās iestādes (darbinieku) pagaidām nievājošo attieksmi pret latviešu klientiem un to valodu.

  • -7
    žurka 13.07.2016, 10:05:47

    Kur nez rodas tā nievājošā attieksme? Es biju, pasūtīju, mani laipni apkalpoja, un suši tiešām ir garšīgi. Pieveda klāt arī uzreiz pāris minūtes pēc norādītā laika. Jā, meituška pie kases ir krieviete, nu un tad? Varbūt ir vērts atcerēties veco, labo pantiņu - Ja es pati laba biju, visi man labi bija...

  • -2
    vai man dieniņ!!! 13.07.2016, 14:20:03

    Žurka!
    Mums vienalga, kāda tautība - kaut vai dagestāniete vai no Marsa. Tik vajag apgūt klientu, t.sk. nacistu, valodu - tā ir elementāra klientu apkalpošanas kultūras prasība.

  • -3
    žurka 13.07.2016, 15:08:34

    Bet žurku apkalpoja latviski ;)

  • 0
    Ciemiņš 13.07.2016, 15:31:18

    FB kontā redzams, ka uz klientu jautājumiem atbild krieviski. Tikai pēc aizrādījuma atbildēja latviski. Man drīzāk simpatizētu, ja atbildētu tādā valodā kā jautā..Jo man ir pilnīgi vienalga latvietis vai krievs, tomēr par iestādi t kaut ko liecina tas kā viņi komunicē.

  • -4
    keda 13.07.2016, 15:38:42

    2x esmu bijis, 2x viss ir kārtībā. Jā, krievu valoda skan, bet ar mani runāja latviski. Pagaidām tiešām OK!

  • 0
    Indra Vita 13.07.2016, 20:48:51

    Iestādi ievērtēju jau otrajā dienā. Ar saskarsmes kultūru ir kā ir, var pieciest, bet manis pasūtītajiem suši svaigā siera vietā bij iesmērēts skābs. Mēģināšu pēc laika vēlreiz, nu ja tad būs tāpat, tad piedodiet vairāk neriskēšu.

  • 0
    yolo 15.07.2016, 20:27:56

    sākumā biju, nepatika attieksme.iegāju, pāris minūtes pētu piedāvājumu, kad izlemju, tad tik man pasaka, ka tuvāko 4h laikā pasūtījumu nevarēs izpildīt. ar to nebūtu slikti sākt

  • -1
    Kristine 16.07.2016, 14:28:03

    Pasūtīju Sushi 2 reizes.Pirmaja reize pasutiju 19.40 atveda īsi pirms 23.00.Šodien pasutīju bij ļoti nelaipna attieksme no darbinieces kas ar grutībam saprata LV val un centas sakt runat krieviski.Solito 30 min vieta gaidiju 1.5h kurjers skaists puisis,bet uz manu jautajumi atbildeja ja vas nepanimaju.Biju spiesta runát krieviski.Turklát nebij naudas lai pilniba atdotu atlikumu.Avokado kraukšķ ka gurķis un ir galigi zaļš.Neesmu sajusmà sùtu pèdèjo reizi.

  • -1
    Kristine 18.07.2016, 09:35:53

    Vakar ar draugiem veicām pasūtījumu, paši braucām pakaļ. Viens rollu komplekts bija sajaukts un iedots cits, labi, ka bija garšīgi, jo braukt atpakaļ un mainīt jau vairs negribējās. Arī ēdamrīki (irbulīši) bija par vienu komplektu mazāk. Zvanījām, lai informētu viņus par radušos kļūdu, bet pretī saņēmām nesaprotošas, krievu valodā runājošas meitenes "jā, jā, labi, mhm". Neforši.

  • -4
    keda 19.07.2016, 12:11:40

    Es laikam laimes kedās esmu dzimis :) 3x pasūtīts un visas reizes viss korekti. Vienu reizi pat ātrāk viss notika, nekā sākumā domāja. Nez, rodas sajūta, ka cilvēki tīšām aprunā vai arī nez par ko kasās. Ir NORMĀLI!

  • 0
    Parko 29.07.2016, 18:12:41

    Klientu apkalpošana tur ir diezgan bēdīga, un tas ka pārdevēja neprot komunicēt latviski ir galīgi garām. būtu vismaz pieņēmuši darbā cilvēku ar labām apkalpošanas prasmēm un obligātām latviešu valodas zināšanām. Visādi citādi suši ir garšīgs. Ja Sushi Boom nebūs vienalga par savu reputāciju, tā kā ventspilī mums ātri vien biznesi izput, tad ceru ka viņi darīs kautko šā iemesla labad.

  • -2
    Batman 29.07.2016, 19:21:20

    Nav vienkāršāk par to paziņot vadībai?Droši vien ka var arī dabūt atbilstošas personas kontaktālruni.

  • 0
    Gugla 02.08.2016, 12:09:11

    Ja pasūta sushi, tad līdzi nāk visas piedevas, kas parasti (ingvers, wasabi, sojas mērce), vai par to jāmaksā atsevišķi? Vienkārsi, mājaslapā piedevas ir katra pa 0,30 eur.

  • 0
    Gints Linde 02.08.2016, 17:12:33

    Iespējams. ka Liepājā šāda apkalpošanas un komunikācijas "kultūra"ir norma. Tāpēc liepājnieki savā Ventspils filiālē ievieš savu redzējumu par attieksmi pret klientiem.

  • 0
    Gints Linde 02.08.2016, 17:12:41

    Iespējams. ka Liepājā šāda apkalpošanas un komunikācijas "kultūra"ir norma. Tāpēc liepājnieki savā Ventspils filiālē ievieš savu redzējumu par attieksmi pret klientiem.

  • -2
    bette 18.08.2016, 13:09:23

    Atbalsta jūsu finanšu vajadzībām
    hi sabiedrībai

    aizdevums cenšas atdzīvināt savu darbību, vai lai īstenotu projekta, vai nopirkt dzīvokli, bet diemžēl banka lūdz nosacījumus, kas jums nespēj aizpildīt. Vairāk uzmanības caur mūsu partnerība ar banku iestādēm starptautiski atzīti un ļoti apzinās līmenis nākotnes klientu apmierinātību, ka mēs esam gatavi, lai ikvienam, kas spēj izpildīt savas saistības. Mūsu procentu likme ir 3% gadā. Vai jums ir nepieciešama nauda citu iemeslu dēļ, lūdzu, sazinieties ar mums vairāk informācijas bettecaroline@gmail.com

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: