Ukrainas jūras ostas administrāciju kūrēs Raivis Veckāgans

es | 11.01.2017, 17:39:39 | 907x

DELFI Bizness | vakar, 16:46

Īstenojot vērienīgas nozares reformas, par Ukrainas jūras ostu administrācijas (UJOA) jauno vadītāju iecelts Latvijas pilsonis Raivis Veckāgans, liecina Ukrainas infrastruktūras ministrijas paziņojums.

Nozares ministrs Vladimirs Omeļans norādījis, ka pašreizējā administrācijas vadība netiek galā ar nozares pārraudzību, turpinot neefektīvu darbu un pieļaujot korupciju. Tāpēc, kā norādījis ministrs, nolemts jomas pārvaldības organizācijai piesaistīt jaunu vadītāju no Latvijas.

Ministrs norādījis, ka decembrī vien bijušais UJOA vadītājs izrakstījis prēmijas valdes locekļiem līdz 52 tūkstošiem eiro (1,5 miljoniem grivnu).

"Un tā ir tikai oficiālā prēmija. Mēs varam vien iedomāties apjomu, kādā mērā izšķērdēti valsts uzņēmuma līdzekļi," sacījis ministrs.

Paziņojumā minēts, ka Veckāganam ir 16 gadu pieredze transporta un loģistikas, kuģniecības un finanšu nozarēs. Portāla "Delfi" arhīvs liecina, ka viņš līdz 2010. gadam strādājis "Latvijas Kuģniecības" valdē, kā arī vadījis LK meitasuzņēmumu "Lasco Investment".

Veckāgans amatā iecelts ar ministrijas rīkojumu bez konkursa rīkošanas.

AVOTS: http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/ukrainas-juras-ostas-administraciju-kures-lidzsinejais-latvijas-oligarhu-menedzeris.d?id=48393335

Komentāri (8)

  • -1
    Kurzemnieks Pirms 1 nedēļas, 6 dienām

    Uz cik ilgu laiku?
    Gruzīnu viesvadītāji jau aizmuka, sastopoties ar Ukrainas korumpēto realitāti.

  • 0
    Opaps Pirms 1 nedēļas, 5 dienām

    Malacis.Nespējniekus uz tādu amatu neaicina.Izturību un neatlaidību

  • 0
    Agris Kohanskis Pirms 1 nedēļas, 5 dienām

    Apsveicu! Lai veicās!!!

  • -2
    Ena Pirms 1 nedēļas, 3 dienām

    Ja ņem vērā, ka Latvijas valstij vairs nepieder ne Latvijas ostas ne Latvijas Kuģniecība, tad Ukrainai arī drīz nepiederēs...

  • 0
    domāju Pirms 1 nedēļas, 2 dienām

    Kā? Līdz šim ostas arvien piederēja valstij. Tās apsaimnieko BP. Tās savukārt piestātnes izīrē ( par naudu) privātfirmām, un sniedz pakalpojumus kustības un drošības jomā. Noliktavas, iekraušanas iekārtas- tās, jā- ir privātīpašums. Bet kurā brīdī ostas pārstāja piederēt valstij?

  • 0
    domāju Pirms 1 nedēļas, 2 dienām

    Un paskatieties- kas ir Jūras administrācija

  • 0
    Ena Pirms 1 nedēļas, 2 dienām

    Ha ha ha - tas, kas ieder valstij ir tukša čaula, zeme,par kuru BP iekasē nomas maksu. Dažam labam īrniekam par nenormāli zemu nomas maksu, tipa, 99% atlaide. Viss, kas uz zemes - noliktavas, iekraušanas iekārtas- ir privātīpašums, bet kādreiz piederēja valstij. Ja tev tas aizmirsies. Un tika nozagts jeb prihvatizēts par smiekla naudu. Pirms tam šo naudu nopelnot, šīs pašas noliktavas un iekraušanas iekārtas noīrējot no ostas, apkalpojot ostas klientus. Tavuprāt tā nav valsts apzagšana ? Nu, tad nekunkstiet, ka algas, pensijas mazas. Lai rastos miljonāri, jārodas arī nabagiem.

  • 0
    ozols Pirms 1 nedēļas, 1 dienas

    Ena ielika matu domātājam:):):)

Pievieno komentāru:

Lai komentētu šo rakstu, lūdzam vispirms autorizēties: